Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hey dames,

Ik ga eventjes niet op iedereen antwoord geven maar probeer het ff algemeen te houden hihi :)

De naam waren wij ook al over uit voordat we uberhaupt zwanger waren :D

Voor een meisje hadden we Jaydee en voor een jongen is het Jayden

Wel leuk om al die namen zo voorbij te zien komen hihi

Wat betreft het rustig aan doen ben ik denk ik niet echt een goed voorbeeld hihi Ik kan zowat niks meer dus... hihi

Vanmorgen bij de dokter viel het ff tegen... ze wilde er niks aan doen ivm infectie gevaar GRRR en hij was nog niet ver genoeg om m leeg te zuigen...
    Heb dus de hele dag met warmtecompressen tussen mijn benen gezeten (lekker charmant hihi) en toen we net eventjes bij de prenatal de laatste dingetjes waren halen voelde ik m springen... (ik blij dat ik een lange jas aan had hihi) dus bij thuiskomst meteen in bad gaan liggen om het nog warmer te maken zodat ie goed open ging... dus nu nog wachten op het laatste stukkie... de grootste druk is er in ieder geval af hihi :D (sorry dames, heb de gore details al weggelaten hihi)

ennuh marieke ik pb je zo wel eventjes... hihi lijkt me idd smakelijker voor de dames hier hihi :D

Ga zo denk ik nog even lekker wat erwtensoep klaarmaken... krijg me er toch ineens zin in hihi (fijn, zwanger zijn hihi)

Dikke kus en een fijne avond nog meiden!

2. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

marieke wij hebben ons kamertje ook uit veenendaal.helemaal geen problemen gehad.ze vroegen zelfs of ze eerder mochten bezorgen.

guppie lekker dat jullie kamertje donderdag komt.kan je lekker aan de slag ;)

joyce wat vervelend dat je huisarts niets kon doen.
    gelukkig wel dat de spanning er uiteindelijk toch vanaf is gegaan .
    hopelijk morgen wat minder pijnlijk

3. Niet meer actief

Meliske, ff zeggen dat ik aan je denk en je mannetje!
    Heb vertrouwen hoor :D

Joyce, ow wat heerlijk dat ie geknapt is, nu lekker weken.... ;)

Over het kamertje, wij hebben 'm in juni al besteld, juist om dit soort gezeur te voorkomen. Denk je er op tijd bij te zijn. :confused:
    Wat mij betreft hadden ze 'm in juli al mogen leveren.
    Het zal mij benieuwen wat ze zaterdag zeggen.... :rolleyes:

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Geraldine: ik heb ook zo vreselijk last van mn onderrug! VOoral als ik sochtends uit bed kom, kan ik eerst niet zonder pijn rechtop staan vd pijn :(
    ik draag overigens al jaren voornamelijk platte schoenen, dus daar kan het niet aan liggen.
    Bekkenpijn is toch lager? Meer in de bil?
    En ischias waar zit dat dan? Beter nog, hoe kun je het verminderen?

IK heb vandaag op het werk gezegd dat ik rustiger aan moet doen. Ik ga nu ipv 4 x 5 , 4x4 uur werken. Eens kijken hoe dat gaat.

Wij zijn ook al uit de naam. Ik ga em nog niet onthullen :p
    Ben em nog niet tegengekomen tussen jullie namen.

5. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    hehe ja idd heerlijk marieke :D en heb al veel gelezen op de website die je gestuurd hebt!
    Toch eens overleggen met de huisarts of gyn.!

Balen van die kamertjes allemaal hee...pfft hoor er veel slechte verhalen over!
    Dames, laat die hormonen het werk doen hoor! is een erg slechte service van hun!

Meliske ook hier denken we aan je/jullie hoor!

6. Niet meer actief

joyce, fijn dat de druk er nu toch af is!

mamasu, zaterdag pretecho, superleuk, je kleintje weer bewonderen, ik hoop dat je mooie foto's krijgt.

Ik hoop dat bij iedereen alle kamer perikelen snel opgelost zijn, zodat iedereen kan genieten van het kamertje inrichten enz.

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Brrr wat een enge verhalen over abcessen hier zeg! Maar het lijkt me behoorlijk vervelend in ieder geval.

Ik heb tegenwoordig hele lage rugpijn als ik op mijn rug lig. Op bed dus, maar helemaal tijdens de zwangerschapsyoga, echt killing! Ik lees hier van alles over zwangersschapsischias, hoop maar niet dat dat het is.... En anders kunnen we hier lekker met zijn allen klagen, toch? :)

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    morgen meiden
    hier gaat ie ff niet zo lekker
    gisterenavond ontzettend warm elke keer en een rood gloeiend gezicht maar geen koorts en nu de hele tijd duizelig. laat straks maar even mijn bloeddruk meten denk ik ben zo bang dat ie te hoog is zeker nadat er iets eiwitten in mijn urine zijn gevonden.
    Hou jullie op de hoogte misschien is het een griepje maar wil het ff zeker weten

9. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    zo is er eentje een marathon aan het schoppen in mn buik haha.
    Schijndelsvolk, blij dat ie toch uiteindelijk leegloopt die druk is vooral het ergste. Had ze in mijn puberteit heel erg in mn lies ook en oksel en ook wel in mn knieholte, gruwelijk irritant.
    Morgen lekker klussen, woonkamer eindelijk afmaken, maar eerst deze dag nog even doorkomen...,poe wordt al een opgave.
    Wat een leuke namen kwamen er langs. Bij ons blijven het nog steeds dezelfde. Micha Johannes of Faya Néomi. We zijn er nog steeds helemaal over eens.

He meiden echt rustiger aan doen hoor als je merkt dat je lijf protesteert. Ik vind het ook moeilijk, maar is wel de gezondheid van je kleine waar je over praat.
    Sterkte Berna, laat je niet kisten en neem echt goed je rust.

Voor de rugpijn, getver heb ik ook zo'n last van. KOmt echt door je zwangerschap, probeer anders te tillen en let goed op je houding. OIok hiervoor RUST! en een lekkere hete douche op zn tijd haha!

Goed ik ga gauw want de kids komen straks weer en moet nog hoop klaarzetten.
    Tot later!

10. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Berna: doe rustig aan meid en groot gelijk dat je het ff laat checken hoor!

lefbekkie: suc6 vandaag meid!

hier alweer lekker vroeg wakker... :( vandaag niet veel op het programma (zoals gewoonlijk de laatste tijd hihi ;) )

Fijne dag allemaal!

11. Niet meer actief

Lefbekkie: kan me voorstellen dat je dat ff moeilijk valt dat je tijdelijk moet stoppen met je vrijwilligerswerk!
    Roy heeft af en toe ook van die dagen dat ie zich ineens af gaat vragen of we het financieel allemaal wel redden straks. Ik maak me daar niet zo druk om, komt allemaal wel goed!

Meliske: ik vind ook dat je het heel knap doet allemaal! Ik weet zeker dat Danisha* hartstikke trots op je is en straks ook op haar kleine zusje!

Anitadejong: gelukkig dat alles goed is met je kleintje! Hoe is het nu met de krampen?

Anita1975: gaat het weer?

Geraldine: hoe is het nu met je rugpijn?
    Mooie naam trouwens, Angelina!

Anita1975, Roxy, Berna, Kristy, AnneLiesje, AnitadeJong en Schijndelsvolk: ook mooie namen!

Berna: dat zal ik ook eens gaan doen, een kijkje nemen op de site van nibud.
    Hè wat vervelend dat je je vandaag niet lekker voelt! Duizeligheid kan juist ook wijzen op een lage bloeddruk. Grieperig kan ook natuurlijk, het weer wisselt zoveel de laatste tijd!

Guppie: ik heb dat ook hoor, dat ik af en toe het gevoel heb dat ik het allemaal niet meer aankan. Zeker de drukte op mn werk niet. De ene dag heb ik daar meer last van dan de andere. En de zorgen over je kleintje horen er ook wel bij denk ik... Ik zei gisteren nog tegen Roy: ik zal blij zijn als ie geboren is en alles goed is. Het is toch allemaal spannend... En ik denk dat ons knulletje gewoon heel rustig is. Voel hem wel namelijk, maar niet zo vaak. Ik heb meer momenten dat ik denk: hé dat was ie volgens mij. En als ik er dan voor ga zitten, voel ik hem niet meer... Ik maak me er niet zo heel veel zorgen om, maar af en toe denk ik wel: ben eens wat drukker!

mss79: zullen we gaan raden voor de namen? Als je nou nog ff zegt welk geslacht met een B begint en welke met een F ;)

Mamasu: spannend de pretecho!
    Ik heb dat ook die lage rugpijn als ik lig en ook tijdens de yoga. Eigenlijk alleen maar aan de rechterkant. Het helpt als ik mn benen optrek.

Joyce: goh dat is ook wat dat ie in de winkel springt! Gelukkig dat de druk er nu wel vanaf is ;) Lijkt me niet zo prettig.

Wij weten de naam ook al trouwens. Het is geworden: Gijs. Mocht het nou toch nog een meisje worden (je weet maar nooit hahaha), wordt het Kim. Lekker simpel dus!

12. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Bij mij staat de lage rugpijn in verband met de bekkeninstabiliteit. Gisteravond even de stad in geweest en toen ik thuis kwam durfde ik niet eens op de bank te gaan zitten, bang dat ik er niet meer uit zou kunnen komen. Dus gelijk onder de douche en naar bed...

Ons mannetje gaat Fynn Leander heten!
    Tenminste als mijn hubbie niet in eens een andere ingeving krijgt want die komt altijd op het laatste moment met dat soort dingen :rolleyes:

13. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goedemorgen allemaal,

Was gisteren erg gezellig bij de kapper en toen ik thuis was ben ik snel onder de douche gesprongen en naar bed gegaan ipv hier nog even langs te komen.
    Mijn haar kan ik nu weer even mee door, misschien dat ik wel weer omvorming neem, nu kan het wel heeft kapper mij verzekerd, maar dat wordt dan in de herfstvakantie.

Straks naar de VK, toch altijd weer spannend.

Heb even geen puf om op iedereen re reageren, excuus, misschien later wel.

14. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen meiden.

zo te zien krijgen onze beebs allemaal bij de geboorte al een naam en hoeft hij/zij niet een paar dagen te wachten.
    leuke namen allemaal hoor en volgens mij allemaal een andere naam

eigenlijk heb ik niet echt meer last van kwaaltjes.
    klein beetje maagzuur en iets dikke enkels eind van de dag maar verder voel ik me prima.

meiden met veel pijn in de rug veel sterkte met het laatste trimester,volgens mij zitten we daar bijna allemaal al in de buurt.

gisteren nog de bakjes van avent gekocht voor de moedermelk en lillypadz

groetjes

15. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    missfrodo succes bij de vk

16. Niet meer actief

MissFrodo: wat bedoel je met omvorming? :oops:

Mn baas geeft me net geld om lekker gebak te gaan halen! :D

17. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Het is maar goed dat ik net bel naar wij special media... Ze hadden me niet in het bestand staan... omdat de vorige bewoonster nog op dit adres stond... nu krijg ik in november de eerste wij en de bon voor de blije doos... Nog ff geduld dus...

Missfrodo: suc6 bij de vk meid!

kristy: fijn meid dat je weinig last meer hebt van de kwaaltjes!

Linda: Altijd lekker gebak :D hihi krijg er nu ook zin in :D

18. Niet meer actief

Ja lekker hè? Mag zelf kiezen, dus wat zal ik eens gaan halen? :D

19. Niet meer actief

Hallo dames,

Wat een leuke namen zag ik allemaal weer voorbij komen!

missfrodo succes bij de VK!

Mijn krampen hebben vandaag nog niet de kop op gestoken, gelukkig, ik hoop dat ze weg blijven!
    Vanaf maandag ga ik dus van 11 tot 3 werken.
    Dit weekend zorgt marco voor alles, dus dat is lekker.

20. Niet meer actief

Ik heb een lekker stukje kersen-schuim voor me staan, heerlijk!

Deel Deze Pagina