heey meiden, Weer is ff naar het ziekenhuis geweest we rijden de laatste dagen af en aan naar het zh! Mijn mannetje heeft zijn voet onder de machine gehad en is dus geplet geweest.. Niks gebroken maar wel spieren en bloedvaten afgeklemt.. grote wonden op zijn voeten! gelukkig hoeft hij niet geopereerd te worden teminste aan zn wonden.. daar was eerst wel sprake van.. nu nog ff de zwelling af nemen en dan kunnen ze zijn spieren en bloedvaten na gekeken worden.. Maar van die bezoekjes word je best wel moe! lang wachten etc.. verder moet ik dinsdag naar de vk dus zal wel ff na gaan vragen wat die rug pijn kan zijn... Ik merk wel dat ik het alleen erg heb als ik druk ben geweest.. inderdaad als ik stof gezogen heb en gedweild! Liefs, geraldine
linda lekker hoor een stukje gebak! geraldine wat vervelend voor je mannetje. hopelijk valt het allemaal mee zodra de zwelling minder geworden is. stofzuigen en dweilen doe ik al een poos niet meer. doe lekker rustig aan meid.
Ben weer terug van de VK. Jeetje Geraldine wat een nare actie, ik hoop dat de zwelling snel wegtrekt en dat er niets blijvend beschadigd is in zijn voet, sterkte! Oh Linda ik lust ook wel, ga straks maar wat bakken denk ik. Schijndelsvolk goed dat je even gebeld hebt, nu weet je tenminste dat je het alsnog krijgt. Linda, omvorming lijkt een beetje op permanent maar dan met een veel natuurlijker resultaat. Ik dacht dat het je hele zwangerschap niet mocht maar hoorde gisteren dat alleen de eerste 3 maanden het wordt afgeraden en vlak voor/na de bevalling en als je borstvoeding geeft moet je het ook niet doen. Dit is dus de beste periode en dan ben ik weer heel lang mooi. Net aangifte gedaan, mijn zwarte restafvalbak is gestolen/verdwenen, gelukkig mag het via internet andersw kost het helemaal zoveel tijd. Straks nog even het bewijs naar Reinunie emailen dan krijgen we een nieuwe, gedonder altijd blijf toch gewoon van de bak van een ander af. Was net bij de VK, bloeddruk wordt extra in de gaten gehouden omdat ik wat vocht vasthou bij mijn enkels en het ziet er toch naar uit dat ik gelijk ga krijgen met mijn gevoel van eerder bevallen. Baarmoeder ligt op een hoogte van 30 weken maar onderin is het leeg dus zeg tussen de 28 en 30 weken. Het is een klein kindje, daar durft ze haar geld wel op te zetten, 4 kilo gaan we niet halen en omdat ik zo smal ben denkt ze dat ik een puntbuik ga krijgen. Maak me nu wel weer extra bezorgt omdat het ontduplexen niet opschiet. Bovenbuurman zou vorige week vrijdag de sleutel krijgen van zijn nieuwe huis maar dat gaat langer duren omdat de vorige bewoner niet op tijd weg was. Hoelang is nog onzeker maar we zijn nu alweer een week verder. Dinsdag hebben wij weer contact met de woningbouw hierover en dan horen we hopelijk meer. Ik heb al gezegd dat ze dan maar een andere oplossing moeten verzinnen want eind november moeten de bouwlui hier toch echt uiterlijk klaar zijn omdat we anders echt in de problemen gaan komen. Zucht... Zal straks nog even nieuwe buikfoto plaatsen, gisteren nog even gemaakt.
Ja was ook verbaasd maar ja tis wel voor het eerst dat ik zoveel info krijg dus wie weet hebben ze het opgespaard ofzo.
Ben benieuwd of ze iets bij mij over zeggen ik moet donderdag.. nu zo naar huis weekend houden eerst ff langs de huisarts zo
Bedenk mij ineens dat ik helemaal niets gehoord heb over die prik die rond de 30ste week zou moeten ivm rhesusnegatief zijn.... Nouja volgens mijn normale datum moet ik in mijn 30ste week week heen dus dan zal het wel komen denk ik.
Nou missfrodo, weer een boel info gekregen bij de VK, ik hoop wel dat ze nog lekker blijft zitten! Vervelend dat ze je restbak gejat hebben! wie doet nou zoiets?
Geraldine: vervelend voor je mannetje! Mijn mannetje heeft volgens mij ongeveer hetzelfde met zn voet. Die is laatst met een vrijgezellenfeest goed gevallen en toen heeft ie ook iets op zn voet gehad. De zwelling is ondertussen al zo goed als weg, maar hij blijft er veel last van hebben. MissFrodo: je afvalbak gejat...
mooie buik! bloeddruk was goed gelukkig dus ben bang en griepje te krijgen en ik ben normaal nooooit ziek
Mooie buik Missfrodo, en weer wat geleerd over omvorming.... Ik zat me al vanalles te bedenken, maar kon er nix van maken Geraldine, dat is ook minder zeg met de voet van je mannetje, auw! Berna, gelukkig was je bloeddruk goed! Ik was net weer bij de fysio en het zat allemaal weer een beetje vast bij m'n bekken. Ze heeft het weer helemaal losgemaakt en ik krijg er extra oefeningen bij. Nou ga ik ook zo'n bal aanschaffen en ik begreep dat je die ook soms bij Kruidvat of Scapino kunt halen? Roxyrox? Help! En ik moest een elastiekding halen, maar we zijn vergeten het op te schrijven en nou weet ik niet hoe het heet. Dus nog maar even over bellen. Volgende week vrijdag ga ik weer. Ff zielig doen: anders had ik nu met m'n kamertje bezig gekund Linda, heb je ook zo'n schuimding voor mij? Jammie!
Had ik al verteld dat wij morgen onze kinderwagen kunnen ophalen? Die kwam dan weer veel eerder dan verwacht Ben zo blij!