Nou dat klinkt goed Linda, is maar 20 minuutjes rijden denk ik! Marieke, die bal bij de Lidll is wel een kleinere als je zelf wat langer bent moet je daar wel op letten. Bij V&D hebben ze ook en volgens mij ook bij de HEMA (toch al zo vervelend om naar toe te gaan!) Pfff druk hier, misschien hebben jullie iets gezien/ gehoord van een nieuw merk baby voeding, daar ben ik dus al weken mee bezig. Met brochures maken, mailing verzorgen en dat soort dingen. Erg leuk! Berna, heb al een hoop mensen gehoord over ziek zijn! Doe maar rustig aan. Joyce, lekker verhaal! Hoop dat je er nu van af bent. MissFrodo, mooie buik hoor! Leuk dat de vk je zoveel kon vertellen. Geraldine, dat je wordt je mannetje verzorgen zeke? Wens m beterschap. BIJNA WEEKEND!!!!!!
Nou AnneLiesje waar wacht je op zou ik zeggen! Zit alleen op kantoor vandaag, dus je bent hartstikke welkom
Hallo dames, ik heb net de uitslag gekregen van het ziekenhuis, geen blaasontsteking, gelukkig! maar wat is het nu wel? ik moest op advies van de gynaecoloog nog het hele weekend rustig aan doen (lees: niks doen). als het erger wordt moest ik direct weer bellen, op dit moment gaat het wel! Ze belden net op van ELF (enjoy life forever) dat ze mijn buikbanden gaan opsturen, krijg ze morgen binnen! joepie! een zwarte met witte voetjes en een fuchsia. Mijn kleintje is gelukkig druk aan het voetballen in mijn buik, dat is een fijn gevoel! Marieke wat voor kinderwagen hebben jullie gekocht? leuk dat ie morgen binnenkomt!
AnitadeJong, fijn dat de uitslagen goed waren! En zo'n klein voetballertje stelt je wel gerust he? Ik voel bijna niets meer.... Had juist verwacht dat het iedere keer meer zou zijn, maar wordt alleen maar minder Zal vanmiddag de buikcd nog eens draaien, wie weet?
Ik heb dat ook AnneLiesje, dat ik het idee heb dat het alleen maar minder wordt... Voel hem wel zo nu en dan, maar had verwacht dat ik het nu veel meer zou voelen... Maar helaas...
Kreeg net een mailtje dat ik de Kruidvat doos ook op kan halen, ben benieuwd. Vond de Prenetal doos erg leuk. Leuke en handige dingen. Linda, hebben we nu al eigenwijze beebs?
ik heb net ook een mailtje voor de kruidvatdoos gekregen. denk dat ik m morgen maar ophaal. ik voel de kleine ook minder,gebruik mijn dopler nu iets meer. 's avonds en 's ochtends is het wel van hey mams maar overdag bijna niet.nog even en dan kunnen we precies voelen hoe de kleine ligt,wacht daar met ongeduld op!
ook hier een mail van kruidvat haha En kraampakket van mijn zorgverzekeraar is er kreeg er een handige luiertas bij
Berna, doe maar lekker rustig aan! Het is echt weer de tijd van het jaar om ziek te worden, doe je niks aan verder. Wel balen natuurlijk! Wij hadden ook gebak vandaag, wat vervelend weer... Vandaag gaat het weer lekker, geen pijntjes meer gehad. Wel steeds vaker harde buiken. Niet overdreven hoor, maar gewoon elke dag nu. De beeb schopt ook weer lekker als vanouds, dus ik ben weer een gelukkig mens. Wat een prachtige buikfoto zag ik trouwens! Wij gaan zondag naar de prenatal, ook de doos ophalen. Ik zag in dat foldertje bij de wij dat je 20 % krijgt op badjes, standaards en luieremmers, die nemen we dan ook maar meteen mee. We hebben nog 65 euro aan cadeaubonnen van de kinderwagen, dus kunnen we die ook goed besteden!
ik kreeg ook de mail maar kan vanaf de 16e de doos pas ophalen, staat er bij jullie geen datum bij dan...? gr Anita
hoi hoi! allereerst Meliske! ik denk aan jullie vandaag! hou je taai meiske! eeeeehm...... wat is dat toch jammer dat je niet zoveel kunt teruglezen als je aan het antwoorden bent! wacht ff, ik open de site nog een keer in een ander scherm, dan moet het goedgaan! Kristy en anneliesje, ik heb het ook op sommige dagen dat ik de kleine veel minder voel! ik gebruik op die dagen ook mijn dopler. op andere dagen merk ik wel dat de kleine erg aanwezig is, soms zelfs de hele dag door, andere dagen vooral savonds en snachts (hoop dat dat geen voorbode is....) Marieke, bugaboo on the way! kan je proefrondjes door het huis rijden! 8) Daar overbrug je de tijd totdat je het kamertje krijgt vast wel mee! (hij is echt leuk die bugaboo!) anneliesje, wat voor babyvoeding ben jij mee bezig dan? (ben niet nieuwschierig hoor... haha, lijkt maar zo!) marieke, wat moet je met zo'n bal eigenlijk doen? ik snap er niks van! Berna, fijn dat je bloeddruk goed is. Het zou goed kunnen dat je een griepje gaat krijgen (al hoop ik het niet voor je) want het heerst enorm! bij ons op het werk is iedereen al een keer ziek geweest...) mssfrodo, wauw wat een mooie buik! je bent prachtig zwanger! Wel even schrikken van dat nieuws van je VK! hebben ze al groeiecho's gemaakt? (doen ze vanaf 27 weken, krijg ik ook nml). 4 kilo is ook een gewicht wat je liever niet wilt voor je baby maar het zou wel fijn zijn als je kindje groot genoeg is zodat alles goed gaat he? Meid, elke week is er weer een, en over 10 weken mag je al thuis bevallen (of moet je evengoed nu naar het ziekenhuis?) Hoop dat je je niet te druk hoeft te maken! Vervelend dat jullie je woning nou nog niet kunnen verbouwen. op een gegeven moment wil je gewoon aan de slag he? zeker als je te horen hebt gekregen dat je wellicht wel eerder gaat bevallen! Anita de jong, sterkte meid! lieve meiden, wil toch even zeggen dat ik me zo geweldig voel sinds ik minder ben gaan werken! ik voel me een stuk energieker (ookal slaap ik nog steeds niet geweldig snachts) en heb weinig kwaaltjes meer. ook aan mijn lichaam merk ik verschil, mijn bloeddruk is gezakt en mijn eiwitten zijn uit mijn urine! En dat alleen maar omdat ik 16 uur minder ben gaan werken! nu wil ik niet zeggen dat iedereen maar minder moet gaan werken, maar luister wel naar je lijf! je lijf protesteert niet voor niks! als je ernaar luistert kan dat direct invloed hebben op hoe je je voelt, maar ook op hoe je lichaam reageert heb ik gemerkt. Dus echt, luister naar je lijf en onderneem actie als het nodig is hoor! ongeacht of je werkgever nou wel of geen begrip heeft! het blijft immers maar werk, en je kindje en je eigen lijf moeten veeeeeeeeel langer mee. Je baas is slechts een voorbijganger! (ik weet hoe moeilijk het is, maar het werkte bij mij zo bevrijdend toen ik dat ging denken). hier verder alles dus goed. was wel verstopt waardoor ik gisteravond en vanochtend vreselijk veel kramp kreeg. moest er gewoon van puffen. schrok me eerst rot omdat ik dacht dat het weeeen waren, maar het bleken mijn darmen te zijn! 8) ja weet ik veel, ik heb nog nooit een wee gevoeld! hahaha. oh, en ik zie superleuke namen voorbij komen! gaaf hoor, dat iedereen het al weet! zal ik ook die van ons verklappen? ik wil het zo graag! ik zou het wel van de daken willen schreeuwen, maar manlief wil het graag geheim houden. hopelijk kan ik dat ook tot het einde toe! maar jullie kan ik het wel verklappen.... ons kereltje zal Casper heten. Zo'n lieve maar toch stoere naam! (en afgekort is ie ook zo leuk)
Marij wat een leuke naam. MIjn vorige hond heette dan wel zo maar het is echt een leuke naam! En je hebt gelijk wat betreft dat werken. Ik werk gelukkig maar 2 hele dagen en 3 halve en probeer op die halve dagen echt ff te slapen heb net ook lekker een uurtje geslapen in bed had het gewoon nodig!
Yeah ik kan de kruidvat doos gaan halen... krijg net een e-mail binnen hihi (denk laat het jullie eventjes weten lol) Fijn weekend allemaal!
Marij: dat vind ik ook echt een hele leuke naam! Ik ga de volgende keer dat ik bij de vk ben (over 2 weken) wel aangeven dat ik die kleine zo weinig voel. Zou doordat je het te druk hebt op je werk of zo, het ook kunnen dat je die kleine minder voelt?
linda ik wou ook met mijn vk ovrleggen dat ik de kleine man niet vaak voel maar voordat ik t kon zeggen zat ie al druk tegen haar dopler te schoppen. heb t toen maar laten zitten.zal vast te bezorgd zijn.kan niet wachten tot ik m volledig kan voelen. anita goed dat je t van die datum zegt.wou m morgen ophalen maar er staat dus op dat het vanaf de 7e pas mag.