Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Marij: wat een leuke naam hoor!

ik hoop dat ik me ook beter voel als ik minder ga werken, vanaf maandag mag ik halve dagen werken van 11 tot 1 en van 2 tot 4, met dus 1 uur pauze ertussen.

de kruidvat doos heb ik gisteren opgehaald

linda1980: dat gevoel had ik wel altijd, op mijn werk voel ik de kleine nooit zoveel omdat ik altijd druk in de weer ben (dan wieg ik hem in slaap ofzo)

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja ik weet niet of ze er een probleem van maken maar zag het staan haha. Anita welke datum had jij dan op je bon staan? jij bent de 18e uit gerekend, ik de 16e en kan hem ook vanaf de 16e ophalen

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    vandaag ook nog 3 nieuwe geboortekaartjes gekregen.
    zijn er nog niet helemaal over uit.wil het nu toch wel geregeld hebben dus mag ie er deze week over na denken en dan naar de drukker ;)

heb een moeie dag vandaag.ga maar weer lekker op de bank liggen.

hebben meerdere moeders het dat je je nu goed kan voorstellen dat je andere kinderen ineens zo groot zijn.?
    mijn zoontje lijkt nu al erg veranderd,zal wat worden als de kleine er is.

4. Niet meer actief

Het gekke is dat ik hem juist op mn werk wel voel. Ik zit dan voorover aan mn bureau en dan voel ik hem wel af en toe. Maar als ik 's avonds lekker rustig op de bank zit of in bed, dan voel ik hem niet! Eigenwijs ding ;)

5. Niet meer actief

Wij hebben vandaag op het werk een heel leuk geboorte'kaartje' gekregen. Is een klein t-shirt en op 't kaartje wat er aanhangt staan dan alle gegevens. Echt heel leuk!

6. Niet meer actief

Ja, inderdaad een Bugaboo, zelfde kleuren als in m'n album :D

7. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    is idd ook een erg leuk idee.
    wij hebben bij jamin al blauwe spekjes gekocht met muisjes erop om straks te trakteren op de speelzaal.ze waren nog heel lang houdbaar.
    weet alleen niet of ze er nog zijn op de dag dat ie mag trakteren

8. Niet meer actief

je hebt helemaal gelijk! de 18e stond ook op de bon, hahaha, heb ik niet opgelet en de medewerkster van de kruidvat blijkbaar ook niet! heb ik geluk gehad! :)

9. Niet meer actief

Marij, hihi, zie je me al lopen? Ben zo benieuwd!
    Ik zei al tegen m'n mannetje, stel dat de kleine zich te vroeg aandient, kan ze iig slapen in de wagen....

Die bal, ik krijg volgende week bij de fysio extra oefeningen en dus ook met die bal. Maar laat het dan wel weten....

AnneLiesje, goed dat je het zegt, ik ben niet zo klein, dus misschien een idee nog even naar de Hema te gaan, goh, wat vervelend nou.... ;)

Ik had ook een mail, mag de Kruidvatdoos na 19/10 ophalen.
    Die bon zat niet bij de Wij (hopelijk heb ik 'm niet over het hoofd gezien), moet dus nog een maandje wachten.

Ach, wachten ben ik gewend he :rolleyes:

Anita, gelukkig geen blaasontsteking!

Linda, Den Bosch, niet echt om de hoek helaas, jammer had wel zin in wat lekkers....

Wat een leuke namen komen er voorbij! Die wij leuk vinden ben ik hier nog niet tegengekomen. Maar we weten het nog niet zeker. Vind het zoooooo moeilijk :confused:

Ik heb vanmiddag gestreken (veel) en de bovenverdieping gestofd en gezogen en nu al weer erge last van m'n bekken. Sjee, moet ik nog rustiger aan doen....
    Ik moet er echt aan wennen hoor dat luisteren naar je lichaam enzo!

10. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hoi,

Marij: wat een leuke naam! Een ex-collega van mij heeft een zoontje dat zo heet maar dan met een K.

Meliske: sterkte vandaag; het zal wel een zware dag zijn.

Marieke: leuk dat de kinderwagen komt; de onze (ook een bugaboo, zwart met roze) staat hier al een tijdje. Maar ook nog geen kamertje.

Mmmm, we wonen dicht bij de bakker en nu ruik ik door het open raam een heerlijke bakgeur!

Ik zal komend weekend niet kunnen meekletsen; we gaan voor 4 dagen naar mijn schoonouders. Het zal wel de laatste keer worden dat ik meega; ik hou er nooit van om ergens te logeren en al helemaal niet als ik zwanger ben. Bovendien zal het steeds lastiger worden om zo'n eind te reizen.

Groetjes
    juni

11. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Grr waarom heb ik die Kruidvat email nog niet?
    Had 31 december ingevuld omdat die site toen 2008 nog niet accepteerde en nog niets gehoord. Zal ik hem opnieuw aanvragen?

Marij, wij vinden dat ook zo'n leuke naam maar een van onze goede vrienden heet zo en daarom hebben we hem maar van het lijstje gehaald.

VK heeft het niet over groeiecho's gehad, tis niet erg dat mijn kindje geen 4 kilo gaat halen, juist goed anders gaat het niet passen vandaar.
    En dat ik verder ben kan wat mijn gevoel betreft heel goed kloppen dus geen paniek daar. Meer paniek omdat het dan hier misschien nog niet klaar is en dan bedoel ik ook echt niet klaar, zelfs geen ruimte om het bedje even neer te zetten.

Hier gaat het intussen heerlijk ruiken want ik heb een choco/kokos cake in de oven staan, mmm. Had ook wat voeten in de aarde want mijn meel had beestjes, was al halverwege mijn recept en moets dus snel nieuw meel scoren.

12. Niet meer actief

oh lekker, choco/kokos cake, jummmieeee....

13. Niet meer actief

Ik heb geen zin meer! (om te werken)

14. Niet meer actief

hoe lang moet je nog linda?

15. Niet meer actief

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

(sorry, ik verveel me haha)

16. Niet meer actief

Tot half 6 Anita... Valt mee hoor haha

17. Niet meer actief

hahaha, geinig die fluitende smilies

18. Niet meer actief

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Zo ben even op de Kruidvat site gaan kijken en kom helemaal niet voor in het systeem, heb ook nooit een bevestiging ontvangen dus maar opnieuw aangevraagd. Nu komt het vast goed.

Linda hou vol nog eventjes ;)

20. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hihi stel je er niet teveel van voor hoor hihi (ag ja het is voor niks he ;) )

Deel Deze Pagina