Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb gisteren die Etos-doos gehad. Was hem vergeten op te halen en nu heb ik hem per post ontvangen, aardig dat ze hem opsturen!

2. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Coupon zojuist binnen gekregen en gratis is altijd leuk toch ;)

3. Niet meer actief

Kruidvat heb ik net aangevraagd, kreeg de coupon inderdaad meteen binnen, als datum staat er wel pas 29-okt op. Gratis is altijd leuk!

4. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    haha ja zoiets heb ik dus ook lol...

5. Niet meer actief

Zo ik het vind het genoeg geweest!

Fijn weekend allemaal!

6. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    fijn weekend meid! (ook voor de andere meiden natuurlijk)

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Linda, er stond iets teveel file hoor richting Den Bosch, heb maar een Snicker gekocht!

O wacht ff mijn witlof afgieten... Zo die staat ook weer in de oven.

Euh die datum op de Kruidvat bon, das een goeie vanaf 13 oktober, had ik helemaal niet gezien.

Marij, leuke naam, stond ook in mijn top 3. Fijn dat je je zoveel beter voelt!

MissFrodo, jammie als je nog iets over hebt!

Ik ga van het weekend de meeting verder regelen/ bespreken voor de meiden die nog mee willen, het is in Utrecht.
    We zijn nu met zijn 9en

8. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Heej, wat zie ik nu nog 100 dagen! Dat schiet op ;)

En nog maar 8 weken werken, zucht.....

9. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Gezellig :D we horen het verder wel meid hoe en wat de plannen zijn :D

10. anita1975

anita1975 Niet meer actief

zal ff een poging doen om wat te reageren...
    pff...ben nog niet helemaal bij gekomen van gister wat een verhaal zeg. Nou goed, kon er later wel om lachen, haha.

Marieke, ik wete niet of ik het al had gezegd maar balen dat het kamertje weer later komt zeg, maar fijn dat jullie de wagen op kunnen halen.

joyce, leuke namen zeg...onze hond heette ook jaydee, hihi maar die hebben we niet meer.
    moest er erg aan wennen toen mijn zusje de naam Jayden had gekozen voor haar zoontje, die word binnekort geboren.
    balen dat de huisarts niets kon doen zeg maar wel fijn dat het in bad minder is geworden.
    kreeg je helemaal geen WIJ dan?? ik moest op de eerste ook ff w88 maar toch, volgende keer zit er vast de bon bij.

Lexie, fijn dat je minder gaat werken, scheelt altijd weer he, dat uurtje.

berna, beterschap meid, balen dat je je niet lekker voelt....of gaat het al wat beter??

geraldine, sterkte met je man, ieee, maar fijn dat ie niet geopereerd hoefde te worden zeg...enne jij ook rustig aan he...

Anita, fijn dat er verder niks uit kwam, maar doe toch lekker rustig aan meid, die kleine moet nog wel ff blijven zitten hoor. Trouwens jij hebt kans dat je baby eerder komt, maar weten ze ook hoeveel...??

esther, fijn dat ze je bloeddruk in de gaten gaan houden, moet je over 3 weken weer komen?... En de container gestolen, heeft zeker iemand extra nodig...ohw balen dat het onduplexxen zo lang gaat duren, maar als die man er eenmaal uit is zijn ze dan lang bezig om het voor elkaar te krijgen.nou ja eind november moet het echt klaar staan hoor.
    ik ga dat ook eens vragen over dat prikken bij negatief, heb ik volgens mij nog nooit eerder gedaan, wel weet ik dat ik bloed moet afnemen in week 32 ofzo.mooie buikfoto's trouwens.

marij, fijn dat je je beter voelt nu je minder bent gaan werken, leuke naam ook.

linda, de kleine laat zich op je werk lekker voelen en thuis denkt hij mama moet rusten dus doe ik dat ook maar, enne soms heb je leuke apparte kaartjes he

Juni, veel plezier het weekend....

Meliske, heb aan je gedacht hoor en vandaag extra veel.
    was misschien niet hier maar in gedachten wel bij jullie hoor.

Ja gratis is altijd leuk, haha ik kan zelfs 2 dozen van kruidvat halen, in mijn andere mail had ik er ook 1.... nou ik zal wel ff zien wat er in zit...joyce vertel haha

Zo mijn eten staat op, we eten Hutspot vandaag, heerlijk.
    vanavond weer werken.

Ik voel de kleine steeds beter, heerlijk is dat. Maar wat ik gister las is dat ie al goed 30 cm is....ik keek wel ff en zei wat gaat dat hard he.
    Heb ook al een flinke buik vind ik...zal morgen wel ff een foto maken.(als ik het niet vergeet)
    vanmiddag ff met Lisa naar een dorpje verderop geweest, in de bus, ik ga echt niet weer dat eind fietsen. We zijn ff bij de ACTION geweest en hebben daar traktaties gehaald voor haar voor de PZS omdat ze 22 oktober jarig is.
    Mijn vriend is nog steeds niet thuis, is laat elke keer, niks aan.

Vanmiddag nog een heel gesprek gehad met mijn ex vriend, wel ff fijn, dat ik dingen kwijt kan bij hem, maar zijn vriendin moet van niks weten natuurlijk. Hij vroeg me zelf hoe lang ik nog moest, en zegt steeds rustig aan hè!

nou meiden, fijn weekend en tot snel....

liefs Anita

11. Niet meer actief

Anita: Nee, ze kunnen niet zeggen hoeveel te vroeg, vandaar dat ik nu ook rustig aan moet doen, dat die krampjes niet over gaan in oefenweeen/voorweeen.
    Ikzelf hoop dat de kleine zeker 34 weken blijft zitten.
    Toch lief van je ex, dat ie daarnaar vraagt he!

12. anita1975

Ja dat hoop ik dan ook voor je... 34 weken is ook nog best vroeg. het wordt vast wel december...

ja mijn ex vriend is wel medelevend maar zijn vriendin....pfffff

13. Niet meer actief

je laat je niet gek maken door haar he! is ze toch niet waard of wel?

14. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Heb hier 1 x de wij gehad en dat was echt in het begin... daarna dus nooit meer... Vanavond worden eindelijk mijn haren geverfd:D hihi Hier ook weer wat krampjes dus doe het nu ook ff weer erg rustig aan...

ennuh laat die ex lekker... hihi zijn ex-en meestal wel denk ik hihi

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Anita, ja inderdaad mag 24 oktober weer komen bij de VK.
    Hoorde net dat de buurman waarschijnlijk maandag zijn sleutel krijgt, dat zou inhouden dat er toch 9 dagen vertraging tussen zit. Zei net al tegen Jan dat ze eventueel de tussenmuur er vast uit moeten halen zodat wij hier alles voor de kleine kunnen neerzetten en dat ze dan na de bevalling maar moeten verbouwen. Tenzij het natuurlijk wel gaat lukken allemaal maar we wachten dinsdag even af.
    Wat Rhesus neg. betreft had ik begrepen dat ik in de 30ste week een injectie zou krijgen en dan na de bevalling kijken ze of de kleine mijn bloedgroep heeft of Rhesus pos. is. Is het pos. dan krijg ik nog een injectie. Maar heb er verder nooit meer iets over gehoord, neem aan dat dat wel gemeld wordt tegen die tijd.

Anneliesje, cake genoeg hoor ;)

Net toch maar simpel gedaan met koken. Ik zou courgette vullen met couscous en sardines maar had ineens geen zin. Keek in de vriezer en zag nog een kliek zuurkool dus dat maar opgewarmd en er spekjes en jus bijgemaakt.

Iedereen, bedankt voor de buik complimentjes, ben er stiekum zelf ook erg trots op op die buik en denk dat we daar dan ook een mooie reportage van krijgen in november.

16. anita1975

nee ze is het indd niet waard, mijn ex vriend is wel oke...!

nou joyce, rustig aan he.... enne lekker een kleurtje in je haar....

17. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ben ik ook weer even. Ik ga even niet op iedereen reageren, weet het zo niet meer en heb weinig tijd.

Ons kamertje is inmiddels klaar, heeeeerlijk. Zal snel wat foto's in mijn album zetten.
    Wij zijn ook al uit de naam....Tim.....lekker kort en stoer.
    Ik heb net de doos van kruidvat opgehaald, op zich wel leuk.

Fijn weekend allemaal!

18. anita1975

nou ik ben ook negatief en heb 3 kids en kan me eigenlijk niet herinneren dat ik een injectie heb gehad, dus wel dat ik bloed moet laten prikken net als in het begin.
    En ik kreeg altijd een buisje mee naar huis met de tijd waar dan het bloed weer in kan van de navelstreng.
    maar ik zal ook ff vragen de volgende keer....ik moet ook de 24e weer heen...duurde 5 weken bij mij...

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Mij benieuwen wat het wordt.......

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Sorry Marieke, wij hebben ze niet op het moment...denk dat het Scapino voor je word....

Deel Deze Pagina