hoi meiden, ze is pas 14 jaar en de politie vermoed dat het een loverboy is. http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/166416
die heb ik ook gehad, ik hoefde er gelukkig niet voor langs te komen ook. het zijn net paaseitjes, allees dan wit....3 keer 'savonds inbrengen en je bent er van af. Ik heb het doosje bewaard voor als ik weer eens last heb.
zouden jullie lid willen worden van deze Hyves? http://andrea-vermist.hyves.nl/?&pageid ... GT1M8SS8CG Hij is net door mijn moeder aangemaakt
ja het is ook niet zo dat ik 'm niet voel maar toch...hihi het hartje klinkt ver weg dus de schopjes zijn ook verder weg dan, toch? zal wel lekker in een holletje liggen, voelde net alweer wat, dus het zit wel goed. Heb trouwens aan de bovenkant van mijn buik ineens een blauwplek gevoel het zit er niet maar voelt wel zo...ach zo snel het er is zal het ook wel weer weg gaan
wij ook, haar moeder is helemaal over haar toeren! die denkt dat ze gefaalt heeft in de opvoeding van haar dochter
ohw wat erg roxy, kan me voorstellen dat ze denken aan loverboys... ik heb helaas geen hyves zelf maar wel ff gekeken en zal vaker op de site kijken. hoop echt dat ze haar snel vinden.
dat ga je als moeder zijnde dan gauw denken maar is helemaal niet zo. Je kan het als moeder nog zo goed doen, als ze door een loverboy is in gepalmt kan zij er niks aan doen.
klopt, daar heb je helemaal gelijk in! Dit meisje heeft al geen makkelijke jeugd gehad en is ook nooit een problemenkind geweest..... we kunnen er met ons pet niet bij!
daarom zou je juist denken dat ze haar moeder (ouders) nodig heeft, maar ja zo'n jongen kan bergen beloven en zij denkt natuurlijk dat het beter is dan wat ze heeft mee gemaakt. Ik heb het ook niet makkelijk gehad in mijn jeugd, merk ik nu soms nog wel en ik ben nu bijna 32 en was op mijn 15e het huis al uit... je laat je gauw ompraten door lieve jongens hoor.
Ow Roxy wat erg. Dan zit je als ouder wel in zak en as. Hebben jullie in de lounge gelezen dat een castingbureau zwangere vrouwen zoekt voor een commercial eind oktober?
ja heb het gelezen. weet niet echt of het iets voor mij is. bovendien, al die striemen op mijn buik..... neeuuh ik sla over denk ik!
Haha leuk dit! Maar nee ze zitten er nog niet bij Het lijkt er niet eens op Wij gaan nu de prental en de kruidvat doos halen! Tot vanavond denk ik, benieuwd of DE naam dan al gevonden is haha Succes!
jippie lees net dat de chauffeur van TNT onderweg is met mijn H&M pakje, hoop dat ie vandaag nog komt, anders maandag wel. zat een shirt voor mij bij, 1 gratis trui voor mijn dochter en een setje voor de beeb....
jippie lees net dat de chauffeur van TNT onderweg is met mijn H&M pakje, hoop dat ie vandaag nog komt, anders maandag wel. zat een shirt voor mij bij, 1 gratis trui voor mijn dochter en een setje voor de beeb....
Phoe loverboys, das echt niet best! Hoop dat ze snel gevonden wordt! Anitadejong, woon je in de buurt van Zwolle, of in Zwolle? Ik ben toch weer in dubio gegaan over de naam. Ik vind Eva nog steeds heel mooi, maar de vriendin van mijn schoonvader heeft Eef, en we willen de beeb niet naar haar vernoemen. Ik vind de naam Ymke ook heel mooi, wat vinden jullie? Lijkt wel weer op Maaike (ik) en Nienke (mijn zusje).
ja eva is ook een lieve naam, ik weet niet hoe je relatie is met die vriendin van je schoonvader, maar misschien gaat ze toch denken dat ze een beetje vernoemd is. En dan word het verwarring weer misschien voor verdere familie die dat ook gaan denken. Ik denk zelf dat ik dat Ymke zou kiezen....leuke naam ook. doe je eva als tweede naam