De 2e naam hebben we al, dat wordt de halve naam van mijn moeder. (Anne) We willen onze beeb echt niet vernoemen naar de vriendin van... We hadden voor een jongen Floris, maar mijn nichtje heet Floor en die link wilden we ook niet leggen. Ben daar misschien heel zeikerig in, maar de naam moet echt perfect zijn (net als onze baby al is natuurlijk Blij dat jullie Ymke leuk vinden, ik moet er nog wel aan wennen. Voordeel vind ik dat de naam niet in de top 20 staat en ik heb het echt nog nooit gehoord. Eva hoor je dan weer veel vaker. Vinden jullie Ymke niet op imker lijken? sorry ben echt neurotisch hierin haha!
nee waarom zou je neurotisch zijn? ik heb hetzelfde hoor! net als een naam waar je rare herinneringen aan hebt ookal is die naam nog zo mooi! doen waar jij je goed bij voelt guppie!
Hallo, Ik kom ook weer even buurten, voordat we op autojacht gaan. Wat we zoeken? Een goedkope auto, niets speciaals, vooral voor Jan zijn werk. Dochter van een vriendin van mij heet Ymke, maar das ook meteen de enige die ik ken met die naam. Wij gaan nog steeds voor Emi, al lijkt het erg op de naam van de dochter van mijn neef Evy, tja jammer dan. Mocht het onverhoopt toch een jochie blijken te zijn dan is het nog steeds Sami. We zijn dus niet meer veranderd van naam. Wat een toestand zeg dat meisje met die loverboy, hopelijk komt ze op tijd tot inkeer en heeft ze in de gaten dat dit niet goed gaat. Ik heb mij overigens wel aangemeld voor die commercial. Had anders ook die shows op de 9Maandenbeurs gelopen maar dat was wel iets teveel van het goede. Een dagje kan ik wel aan. Ben benieuwd. Kreeg vanmorgen bericht van de politie over de afvalbak. Moest toch langs het buro, das Jan nu aan het regelen, om een standaard formulier te halen en in te vullen. Met een beetje mazel willen ze het meteen naar ReinUnie faxen anders moeten we daar volgende week weer heen en das best een eindje. Buiten dat moeten we dan allebei werken dus dat gaat ook niet. Wat een gedonder om z'n bak
ben ik weer ffies guppie leuke naam hoor en zeker zoals je m schrijft 8) roxy wat een narigheid! hopelijk komt ze gauw bovenwater! moet er niet aan denken om zoiets mee te maken gisteravond de definitieve keuze gemaakt voor het geboortekaartje. heel anders dan de vorige.heb ze nog even gevraagt of ik het aantal kaartjes kan veranderen en dan bestellen! zit nu lekker een pak bokkepootjes weg te eten mmmmm zit nu inmiddels op 13kg extra! ga wel heel snel ineens nog geen striae dus dat valt weer mee fijne dag meiden
wij gaan vanmiddag naar de drukker <ze zijn toch wel open hoop ik?> om boeken te halen... ben benieuwd
Ymke vind ik ook mooi guppie heb hem 1 keer eerder gehoord verder hoor je heb inderdaad niet vaak Zou hem inderdaad met een Y schrijven en niet met een i want dan heb je de initialen i.a. (ezel..)
roxy veel plezier het weekend met uitzoeken! pff er zijn zoveel leuke kaartjes! denk dat ik ze bij www.lacarte.nl bestel
Het wordt zeker met Y, bent niet van de simpelheid Onze hond heet ook Sarah met H! Ik vind Y.A wel mooi staan, het past ook goed bij onze achternaam. Rinaldo vindt het ook een mooie naam, dus we moeten het toch maar serieus gaan overwegen.
hee kristy, wij hebben ook bij lacarte.nl besteld. Goede service hoor, ik had na 2 weken alle papieren al in huis!
guppie fijn om te horen dat de service goed is. zal m zo in mijn album zetten. had er gisteren al ruimte in gemaakt.
kaartje staat in mijn album! wat we erin zetten weten we al dus alles is nu echt bijna af. nu nog voor de bevalling en de "vluchttas"en de beeb kan komen
dank je wel. ik liet 3 kaartjes zien buiten die met de parachute om en allebei gingen we voor deze. komt ook met de kleur overeen met het kamertje alles groen