Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

krijg je van de VK eigenlijk een lijstje met wat er in je vluchttas moet zitten?

2. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    heey meiden..
    Ik heb ook hyves! voor de mensen die me toe willen voegen.. geraldine29 en mijn volledige naam is Geraldine Keizer..
    Gezellie heb ik nog meer te lullen ;)

Ben vandaag wel lekker actief! Eindelijk!
    Zo meteen een verjaardag en lekker uit eten :D
    Lekker een keer een daggie waar je nergens last van hebt ;)
    Liefs, Geraldine

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Jeetje zeg, die kraamkamer moet je niet te vaak kijken hihihi en dan zo heel de familie erbij hee... moet er niet aan denken lol

geraldine: veel plezier op de verjaardag meid!

4. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    roxy: volgens mij niet.... (durf het niet zeker te zeggen...) ik heb de mijne van internet afgehaald
    (en staat dus ook al klaar op het foto-toestel en de camera na dan)

5. Niet meer actief

Nee, ik wil ook niemand erbij, alleen marco en het ziekenhuispersoneel, voor de rest echt niemand!
    Wat me wel opvalt is dat ze allemaal na 2 x persen geboren worden! wil ik ook!

6. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha ja idd, maar ben er bang voor ;)

Hier alleen hubbie, mn beste vriendin (voor foto en film gebeuren) en het ziekenhuispersoneel...

7. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Hey dames, ik ben er weer eventjes vandoor... ga even lekker op bedje liggen... fijne dag allemaal en tot snellies meiden!

8. ProudMum

wat heb je er allemaal in zitten Joyce? <hihi dan heb ik weer een shop excuus...>

9. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha...

* Pyjama
    * groot t-shirt
    * toiletspullen
    * sloffen en sokken
    * ondergoed
    * kleding voor naar huis te gaan
    * baby's eerste kleertjes
    * dextro
    * cd met favo rustige muziek voor tijdens bevalling

en het foto-toestel en de camera moeten we dan dus niet vergeten...

kan zijn dat ik dingen vergeten ben hoor hihi... maar als ik die tegen kom dan stop ik het er alsnog wel even in en meld het hier dan ook nog wel eventjes ;)

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    We zijn weer terug en hebben echt asociaal geshopt dit keer. Alle badspullen, dekentjes en lakentjes voor in de kinderwagen, navelbandjes, kruiken, kruikenzakken en ga zo maar door.
    Heb hele mooie dekens voor in het ledikant gezien, maar die waren 40 euro per stuk en ik wil er 2, dus daar ga ik nog over nadenken. Ik twijfel ook nog of ik misschien de combisleeper wil en ik ga niet dubbel op doen.
    We hebben trouwens een gewoon badje met aquasit gekocht. Tummytub past wel op de standaard, dus dat kan altijd nog aangeschaft worden.

Ben echt helemaal kapot nu... Ga even op bed liggen...

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Joyce meid rustig aan doen hoor!

Lekker geshopt guppie! Leuk he!

12. Niet meer actief

Lekker geshopt guppie! heerlijk he!
    wij hebben ook een badje met aquasit, tummytub lijkt mij persoonlijk niet handig, maar dat kan nog veranderen.

ga zo life and cooking kijken en lekker koken, we eten sla met gebakken aardappeltjes! jummie!

13. Niet meer actief

Linda: ik mag het kamertje inderdaad houden :confused:
    Ik wist niet wat ik hoorde joh, echt een super oplossing :D 8)

Anitadejong: paard van sinterklaas, hahaha! Maar wel erg irritant kwaaltje hoor, hopelijk ben je er snel vanaf!

Andere Anita: arme Lisa! Lang leve de wasmand....
    Hopelijk knapt ze snel op!

Zow Guppie, helemaal los gegaan dus, heerlijk he shoppen voor je kindje :D

Joyce, rustig aan doen hoor en bedankt voor het lijstje.... Je moet ook aan zoveel denken....

Ik gister naar een drukker om boeken mee te nemen, was ie om 16 uur al dicht! Grrrrrr :(

Ik heb gister ook een zooi hangertjes gehaald en alle kleertjes hangen nu zo'n beetje te pronken. Ik kan er uren naar kijken. Ben helemaal verliefd op al dat kleine spul.
    Moeten jullie ook zo snel huilen?
    Ik babbel af en toe tegen de kleine en dan bedenk ik me: "Wat een wonder toch dat ik zwanger ben" en vervolgens schiet ik alweer vol :oops:
    Ik ben zo verliefd op ons kindje, heerlijk die schopjes in m'n buik....

Practisch vraagje: Hoe maak ik de kinderwagen op? Moltonhoeslaken, dan gewoon hoeslaken en dan laken en dekentje?
    Geen idee....

En het ledikant, doen jullie een matrasbeschermer onder de matras?

Wanneer zal ik beginnen met kleertjes wassen?

:(:

14. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Heb er geen last van dat snelle huilen maar ben ook erg (te soms) nuchter enzo komt vast wel als ik bevallen ben

Reiswieg maak ik op met matrasje aerosleephoesje en een sloopje en dan een lakentje en dekentje
    Voor ledikantje heb ik geen matrasbeschermer maar ook een aerosleep.
    Onder het matras doe ik niks denk ik hebben wij zelf ook niet

15. Niet meer actief

Hihi, ik ben zelf ook in veel dingen erg nuchter (denk aan yoga....) maar het hele zwanger zijn vind ik zo wonderlijk, daar ben ik dan weer erg gevoelig in.

Ik heb voor het ledikant ook een aerosleepmatras, maar vraag me af of ik wat op de lattenbodem moet leggen ter bescherming van het matrasje.
    Sommigen leggen tussen de matras en aerosleepbovenkant een molton, maar dat is toch nergens voor nodig, die aerosleep is toch waterdicht?!

Heb jij in je wagen ook een aerosleepmatrasje Berna?

Ik ga eens ff de DVD van de kinderwagen bekijken, leuk :D

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ja aerosleep is waterdicht ja. Reiswieg heb ik van een vriendin geleend en zij had een aerosleep matrasje hiervoor dus vandaar anders had ik het denk ik niet gedaan hoor.

KLeertjes was ik als ik verlof heb maar de hydrofiele luiers heb ik al wel gewassen en gestreken

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Hier is alles gewassen zo'n beetje en zit in dozen die we dan zo uit kunnen pakken tegen de tijd dat we een bovenverdieping hebben. Mits dat inderdaad nog voor de bevalling gaat lukken :(

Zijn hier dames die dinsdag naar Lebbis zouden willen in de Stadsschouwburg te Velsen? Ik heb 2 kaarten (balkon) maar zie mijzelf niet zolang zitten met mijn Ischias. Mocht je willen hoor ik het graag.

Vandaag een rustig dagje gehad, begin het te leren om gewoon languit op de bank met een boek te gaan. Was niet eens erg vervelend, vrees dat ik snel meer boeken moet aanschaffen om dat vol te kunnen houden ;)

Woensdag wil ik mijn dozen op gaan halen in Haarlem.

Iemand trouwens verstand van 2dehands autos? En een adresje waar je goedkope (budget 1500) auto's kunt kopen en niet belazerd wordt?
    Vinden het erg moeilijk en ik heb al gedacht aan een particulier maar dat vind Jan helemaal eng dus tja weet het even niet.

Voor ledikantje heb ik zo'n molton/beschermding en dan hoeslaken met laken en dekentje of slaapzakje.
    Voor wagen heb ik volgens mij alleen laken en dekentje gekocht, kan toch ook gewoon lakentje op matrasje vouwen :(
    Heb geen zin om weer al die dozen uit te spitten en ga nu twijfelen of ik wel wat heb voor de wagen, nouja kan ik later ook nog halen is niet allerbelangrijkste. Dacht eigenlijkl dat alles bij de wagen geleverd was alleen vond zelf dat dekbed zo overdreven en daarom heb ik lakentje en dekentje gekocht, de rest heb ik helemaal niet over nagedacht.

18. ProudMum

Ik ga alles lekker tijdens mijn verlof wassen Marieke. wilde het nu ook doen maar bedacht me later dat als ik het in mijn kop krijg dat ik het dan weer zou gaan wassen. dubbelop dus, beetje zonde van mijn tijd!

Joyce, Bedankt voor het lijstje! Heb het gelijk overgenomen. Misschien nog een aanvulling : reserve batterijen? zal zonde zijn als je die niet bij je hebt....

19. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Guppie: Je hebt goed je best gedaan hoor! hihi blijft altijd leuk dat shoppen!
    lig ze meid!

Marieke: balen hee dat ze dicht waren joh...
    en ja hier huil ik ook regelmatig hoor hihi vooral als het met een beeb te maken heeft..
    (zal denk ik ook wel een beetje stress zijn hier)
    En de kinderwagen... ik heb een aankleedkussenhoes om het matrasje (past perfect) en daaroverheen een
    hydro luier voor het spugen en heb een dekbedje met een overtrekje...
    Bij het ledikantje heb ik alleen een molton (en hoeslakentje)... onderkant ook niks...
    en wat betreft de kleertjes heb ik alles nu gewassen en ben bezig met strijken..
    (elke dag een beetje)

Roxy: wij hebben geen batterijen in de camera's dus vandaar dat die er niet bij staan,
    maar is idd wel makkelijk om die erin te doen als je dat wel hebt! (hier worden dat dus
    de kabeltjes)

Hier net nog eventjes lekker liggen slapen... en dat gaat het zo ook weer worden denk ik hihi... de krampjes blijven zo nu en dan optreden... maar nog steeds geen regelmaat dus zal er wel bij horen... van de week toch naar de vk (extra check) dus vraag het dan gewoon weer eventjes...

20. ProudMum

Kan me voorstellen dat jij al bent begonnen Joyce! Ik zou dan ook het risico niet nemen!

Deel Deze Pagina