Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ben zo'n zeikerd, maar weet echt even niet waar ik het moet zoeken van de pijn. Heb zoveel pijn bij het lopen, ik kan echt geen stap meer vertzetten. Liggen doet ook pijn. Heb zoveel steken en nare pijn onder mijn buik, net iets lager dan heuphoogte zeg maar.

Ik ga wel naar bed nu, maar of ik kan slapen?

Ik doe trouwens geen aerosleep oid in de kinderwagen, we gaan de bak niet als wieg gebruiken, want mijn ouders kopen ook gewoon een ledikant. Ik ga ervan uit dat je altijd zicht hebt op die bak. Ik doe er wel een molton onder die ik overigens vergeten ben te kopen, moet ik nog even op mijn lijstje zetten.

Was vandaag helemaal niet tevreden over de prenatal. Alle aanbiedingen waren al op, de blije dozen waren op en niemand wilde even tijd maken om ons uitleg bij de badjes te geven. Pfff... alsof je niet belangrijk bent als je even geen bedrag met 3 nullen uitgeeft.

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Je bent geen zeikerd guppie je moet echt luisteren naar je lichaam! doen hoor ik red het ook niet meer uren met de hond te wandelen en thuis nog eens het huishouden te doen... komt straks wel weer neem je rust

Prenatal is een leuke winkel maar het personeel pfff vreselijk!

3. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    joyce, hou vol he! ik snap je zorgen heel erg goed! ik hoop dat je uk nog even blijft zitten meid! en bij zorgen bellen he?!?! wat ik wel vreemd vind, ben jij nog onder controle van de vk en niet van de gyn? met zulke vroegtijdige weeenactiviteit moet je toch bij de gyn onder controle? of doe je dubbelop?

guppie, doe maar rustig aan. je lichaam fluit je terug (misschien van je dagje winkelen?). luister er naar hoor! hoop datje nog wat kan slapen vanacht.

Ik heb weer wat kleertjes van mp binnen. en alles ziet er zo goed uit! toen kreeg ik ook nog de hemafolder onder ogen, en daar staat zo'n schattig gebreid pakje in.... :D Ik geloof dat de koopziekte hier ook heeft toegeslagen 8) ;)

gisteren uk amper gevoeld (maar had dan ook 6 kinderen in huis, dus was druk). vandaag is ie weer volop aanwezig en had het idee dat hij onder de douche helemaal tegen mijn buik aan ging liggen om wat stralen op te vangen! leuk hoor!

4. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    goedemorgen meiden,

00marij: ik loop nu nog bij beide, de gyn wilde een extra check up doen vanwege iets te hoge bloeddruk de laatste keer... daarna gewoon weer bij de gyn onder behandeling... wat ik zelf ook fijner vind momenteel... niet dat ik de vk niet vertrouw, maar mijn gevoel zegt toch dat ik daar niet meer weg kom... ik overleg het van de week wel eventjes want dit is erg verwarrend zo hoor... toch op een of andere manier... ook voor de vk.

Guppie: je bent zeker GEEN zeikerd! luister goed naar je lichaam... en blijft het zeer doen gewoon bellen hoor... je hebt je rust hard zat nodig nu!

hier al weer vroeg wakker :( slaap erg slecht vanwege de krampen die zo nu en dan de kop op steken... ga zo ook nog eventjes terug kijken of ik kan slapen... ik spreek jullie strakkies wel weer!

Dikke kus

5. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    he meiden wat zijn jullie druk geweest haha.
    Mijn woonkamer is op de plinten na eindelijk klaar. oke schilderijtje hangen en zo moet ook nog. Vloerverwarming draait, erg lekker maar moet even flink gestookt worden dus was wel warm in huis (en dan nog eens het vocht van het behangen leek wel sauna haha).
    Nog 4 dagen en dan lekker een week met weekend vakantie! Ik kan echt niet wachten.

Kreeg van collega van Jeroen een tummy en zooi kleren, altijd leuk! MOest gisteren zo lachen om hem, met zn groeiende papagevoelens haha. Zaten de audities te kijken van Ciske smorgens. (ja we hebben alletwee een tik met muziek en zang haha) Werden er op een gegeven moment natuurlijk een hoop van die schattige jochies naar huis gestuurd, zat hij te huilen, de lieverd. Ach ja wij krijgen hormonen maar langzaamaan merk ik toch ook een verschil bij manlief, zo schattig.

Vanmorgen ook weer zat ie ineens hoe hij zal reageren als de kleine pijn heeft. (ik moet er echt niet aan denken dat zn vingertjes tussen de deur zitten of zoiets) Echt zo schattig. He af en toe is het wel een enorme schat die man van mij ;)

Goed ik ga weer wat doen kom tussen de middag nog wel ff kletsen.

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Fijn dat het zo opschiet lefbekkie
    aah die mannen zijn ook maar watjes eigenlijk he hihi wel lief

Hier weer een dagje werken pff viel niet mee vanmorgen dat opstaan

7. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Hoi allemaal...

Moet even iets kwijt..vorige week was ik bij de verloskundige en nu blijkt dat mijn baarmoeder al tot onder mijn ribben zit...en dat terwijl ik pas 24 weken zwanger ben.
    Nu moet ik over 3 weken weer terug komen om te kijken of het op het zelfde tempo doorgroeit..
    Als dat het geval is kan het zijn dat ik zwangerschapssuiker? heb.
    Ik maak me hier best wel druk over en daar komt bij dat ik er nu al uitzie alsof ik op het einde loop, zo een dikke buik heb ik!
    Blergh ben er best chagerijnig van.
    Ik zie dat er hier meer meiden zijn die zich beroert voelen, die wil ik bij deze ook even een dikke knuffel geven en sterkte wensen!

8. anita1975

anita1975 Niet meer actief

jee zo hoog al, kan me voorstellen dat je je druk maakt....? waarom kijken ze niet gelijk of je zwangerschapssuiker hebt?
    enne heb je een buikfoto? kunnen we ook ff zien.
    meid maak je niet te druk hoor.....

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Hoi streepjes kan me voorstellen dat je dat een beetje verontrust.. ik kan er zelf niks over zeggen ik denk dat je die 3 weken even moet afwachten.. sterkte ermee

10. anita1975

jippie, nog 100 dagen.....!!!

11. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Geen idee waarom ze niet gelijk kijken? Dat vroeg ik me ook al af achteraf..
    Buikfoto zal ik zo even maken..

12. anita1975

hey meiden,

las weer leuke dingen, alleen ja het personeel van Prenatal, ze verkopen zeker dure dingen dan een badje?

Ik las dat iemand vroeg over het opmaken van het bedje, en las hoe jullie dat deden....
    ik heb zelf nu alleen een hoesje om het matras en een luier voor het hoofdje,
    maar nu zit ik met mijn zusje op msn en die vraag ik ff en ze zegt dat de kraamverzorgster het af raad zei ze...ivm stikkingsgevaar

mijn zusje stuurde me deze foto en hier zie je drie luiers

die zwarte komt onder en dan die driehoek, die is dubbelgevouwen en daarover heen komt 2 keer dubbel die lichtgrijze....en op
    die lichtgrijze ligt het hoofdje van de baby.

dus ik denk ook niet dat ik een moltononderlegger ga halen....
    of gebruikten jullie een gewone molton luier? dat deed ik vroeger wel geloof ik....
    jeetje de tijden verranderen ook elke keer als je een baby krijgt.

gr Anita

13. anita1975

waarom ga je niet ff langs de huisarts om te vragen of er naar gekeken wordt...
    ik hoefde alleen maar een prikje in mijn vinger en zo kon die vrouw het toen zien.

14. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0

Ach ik wacht het wel af... zo lang duurt 3 weken ook niet..ze zullen wel weten wat ze doen.

15. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Deze is van 18-09-2007 even ter vergelijking..

16. Niet meer actief

Joyce: als die kleine er straks is, slaan die mannen ineens helemaal om ;)

Geraldine: ik zal je zo aanmelden op hyves!

Marieke: das idd een hele goede regeling met Babydump! Goed geregeld!
    Ik heb dat met dat huilen vooral als ik bevallingsverhalen lees hahaha

Guppie: goed luisteren naar je lichaam hoor! Hoe gaat het nu?

Streepjes: ik hoop niet dat je zwangerschapssuiker hebt!

Iedereen verder een goed weekend achter de rug?
    Roy heeft zaterdag een bankje voor de hond gekocht, zo leuk hahaha. Dus nu heeft ie zn eigen bank ;)

En ik ben gisteren nog te horen geweest op de tv ;) Roy zat zaterdag naar liveshop te kijken en daar kon je bieden op een stofzuiger van Kärcher, een Robocleaner. Die stofzuigt uit zichzelf ;) Roy was helemaal enthousiast en moest en zou die stofzuiger hebben. Veiling liep gisteren rond 15:00 uur af en 3 minuten voor het einde heeft ie een bod gedaan en toen had ie het! Ding kost in de winkel 1500 euro en uiteindelijk heeft ie hem voor 475 gekocht. Alleen toen belde ze op of we in de uitzending wilde, geeft ie de telefoon snel aan mij.... :( Maar goed hahaha, we hoeven nu dus nooit meer te stofzuigen! Want dat ding zet je 's nachts gewoon aan en blijkbaar gaat ie dan uit zichzelf stofzuigen! Reviews op internet zijn goed, dus ik ben benieuwd! Hij herkent het blijkbaar ook zelf als er een muur of iets anders staat... Ben benieuwd hahaha

17. anita1975

nou ik vind het nog wel mee vallen eigenlijk, misschine zit het wel hoog maar toch.
    wij schelen 1 week, ik zal zo als ik me omgekleed heb ook ff proberen een foto te maken....

18. Niet meer actief

Ik vind het nog wel meevallen Streepjes! Je buik is wel gegroeid, maar das normaal toch?! Mijn buik is de laatste tijd ook enorm gegroeid, krijg van iedereen de vraag hoelang moet je nog?

Wat voor 'klachten' heb je nog meer eigenlijk als je zwangerschapssuiker hebt? Als je die weet, kun je misschien kijken of je daar ook last van hebt...

19. anita1975

ff rekenen, dat is 3 weken terug toch? ja het kan zijn dat je ineens gegroeid bent, want op deze foto was ik al dikker met het aantal weken...
    nou mied ik hoop voor je dat het mee valt...

20. anita1975

ik kreeg vorige week zelfs een vraag van een man, jij hoeft zeker ook niet lang meer of wel...haha ja ik zeg ik moet nog tot half januari....pfff

Deel Deze Pagina