Streepjes mijn baarmoeder ligt ook hoger dan nu zou moeten en bij mij zijn ze niet gaan prikken, het hele suikerverhaal is er ook niet bijgehaald. Ik blijk gewoon verder te zijn. Maar raar dat ze niet meteen even prikken zodat je gerustgesteld bent of aktie kan ondernemen. Zou even bellen als ik jou was. Wat het bedje opmaakverhaal betreft, niet dat ik het schema snap ofzo maar ik heb begrepen dat die waterdichte onderleggers/hoezen afgeraden worden of je moet ze echt alleen onder de beentjes/billetjes gebruiken ivm verstikkingsgevaar. Morgen horen we weer meer over het huis, heb al bedacht dat het misschien beter is om de tussenmuur beneden weg te laten halen zodat we hier een ledikantje en commode kunnen zetten wat wel krap is maar dat geeft misschien wel meer rust en dat ze na de bevalling maar moeten ontduplexen ofzo. Nouja moet maar even afwachten wat ze morgen melden.
Gelukkig vinden jullie het meevallen! Nou zolang het alleen mijn buik is die groeit.. Vind het wel een beetje spannend...iemand een idee hoe hoog de baarmoeder nu hoort te liggen bij mij? Want dat heeft de verloskundige eigenlijk niet gezegd..misschien valt het idd best mee.
nou ik maak mijn bedje op zoals ik dat anders ook deed, en gebruikte ook alleen maar die onderleggers onder de billetjes... komt ook allemaal wel goed... succes morgen esther hoop dat het allemaal op tijd af kan
Ik heb van iemand begrepen het bedje zo op te maken (voor diegene die een Aerosleep hebben): Bedbodem, matrasbeschermer, gewoon matras, aeroslaap-matrasoplegger en aerosleep-hoeslaken. Ik weet niet meer precies wat wij nou hebben gekocht. Even kijken als ik de spullen binnenkrijg.
streepjes, volgens mij heb je een mooi buikje hoor, ik ben ook zo hard gegroeid de laatste weken! linda1980, heerlijk zo'n robotstofzuiger! Ben benieuwd of ie ook goed werkt! haha, tis maar goed dat jullie over het opmaken begonnen van de reiswieg/kinderwagen, nog helemaal niet over nagedacht! kan ik weer spullen shoppen! Bedje opmaken, daar heb ik alles voor in orde. lefbekkie, mijn man begon ook over als de kleine straks pijn heeft en we moeten naar het ziekenhuis dat mijn man daar dan absoluut niet tegen kan! (naar aanleiding van al die ziekenhuisprogramma's die hij kijkt waar kinderen in voor komen) Guppie, rustig aan doen maar he! Joyce, jij ook zeg! die krampen moeten wel minder worden hoor!
goeiemorgen meiden, beetje leuk weekend gehad? nou,hier had ik best last van prikkelbaarheid marieke ik kan ook huilen om niets hoor. pas zat ik geboortegedichtjes te lezen en liepen de tranen over mijn wangen heen.de wagen maak ik net zoals jij op en in het ledikantje heb ik een matrasbeschermer onder het matrasje en een molton over het matras.een molton bedzeiltje heb ik wel maar dat gebruik ik pas later. ik ben net begonnen met het wassen van de kleertjes.luiers,washandjes en spugdoekjes liggen al schoon in de kast.op het laatste moment was ik al het beddengoed en lodger wikkeldeken nog een keer.ik leg alles dan in de kasten zodat de kraamhulp alles zelf op kan maken als het zover is. guppie gaat het al wat beter met je? gewoon je vk bellen hoor! joyce jij ook rustig aan,hoop echt dat de kleine nog een poosje lekker warm blijft zitten. streepjes ik hoop voor je dat je geen zwangerschapssuiker hebt. je kleine kan ook een groeispurt maken de laatste 3 maanden. zo ga ff gauw wat aan het huishouden doen.
Behalve dat mijn buik wat hoger zit zie ik niet zoveel verschil met de mijne idd.. Mooie buikjes hoor! Ik vind het ook wel heel naar dat sommige mensen denken dat ze nu alles tegen je kunnen zeggen..zoals Jeetje jij bent dik geworden! Of zozo dadelijk wordt het een tweeling en dat soort zogenaamd grappige opmerkingen..
Dag dames, Heel het weekend niet online geweest,ben druk met niets geweest eigenlijk.... Ben vandaag lekker thuis gebleven, voel me niet echt ziek maar ook niet kiplekker, snappen jullie het nog? Gelukkig is onze kleine ook weer actief, heb 2 dagen eigenlijk helemaal niets gevoeld, heb me wel zorgen gemaakt! Al weer 26 weken, gaat wel hard nu vind ik. Vanaf wanneer moet je eigenlijk je vluchttas klaar hebben? Marieke, goed geregeld van het kamertje! Weer helemaal gelukkig nu? Linda, hoe zal de hond op die stofzuiger reageren? Wel gaaf hoor zo'n ding, wij hebben er ook aan gedacht, maar hebben open trapgaat naar beneden (wonen boven) ben bang dat dat niet goed gaat. Joyce, wel rustig aan doen he! Hou je kereltje nog maar even lekker bij je hoor en denk dat je mannetje ook zenuwachtig is! Anitadejong, vervelend van die infectie, maar als het goed is is het met die pillen zo verdwenen! Roxy, hoop dat Andrea snel weer terecht is. Denk dat dat 1 van de ergste dingen is die een moeder kan overkomen. Kristy, wat hebben jullie toch een mooi kamertje! Guppie, doe je ook rustig aan, pijn is niet goed hoor! Streepjes, als je je zo zorgen maakt gewoon de vk bellen, 1 telefoontje en ze kan je waarschijnlijk weer gerust stellen, daar hoef je toch niet 3 weken op te wachten toch? Anita1975, mooie buik zeg! Missfrodo, hoe lang doen ze over het ontduplexen dan?
Ja ik snap je Heb er zelf ook al eventjes last van, niet echt ziek, maar ook niet echt lekker! Das een goeie hoe de hond ermee omgaat! Die valt hem aan denk ik
haha ik zie het al voor me met de hond.... maar wel leuk zo'n stofzuiger zeg... ik heb ook wel eens van die kleine gasmaaiers gezien...die gaan dan door het gras heen en maken een bocht als ze bij de rand zijn...lekker handig... kost wel wat meer geld maar goed als je dan zelf niet meer hoeft te stofzuigen, heerlijk. gr Anita
daarom, jou buik zit wat hoger en dat komt alleen omdat jou bm wat hoger zit maar dat is bij iedereen weer anders... hoe zit het bij die vrouwen dan waar je bijna niet eens ziet dat ze zwanger zijn?
ben ff bij de bakker geweest om lekker vers brood, elke maandag in de aanbieding, 2 broden voor 2,85. Dus ik gelijk maar aan het brood, en heb er leverworst op....mmmm
alles gaat nu erg snel hè. mijn vk raad aan om de vluchttas en de spullen voor een thuisbevalling vanaf 37 weken klaar te hebben staan. voor de vluchttas heb ik hier een lijstje van mijn vk - t-shirt voor tijdens de bevalling -nachthemd -toiletspullen -evt.ochtendjas en slippers babykleertjes(rompertje,pakje) -verzekeringspapieren -fotocamera en lege rolletjes,batterijen -1 euro voor rolstoel! mocht je straks een deel overhouden van je kraampakket.stichting baby hope verzameld deze spullen en zorgt ervoor dat ze in afrika komen waar ze heel hard nodig zijn.voor meer info www.stichtingbabyhope.org. dit staat ook in het boekje van mijn vk.wel een idee natuurlijk
ik had mijn tas niet klaar staan geloof ik...hihi toen ik bij de gyn was en moest blijven mocht ik nog ff naar huis, ook om mijn andere kids en moest om 5 uur weer terug zijn en toen werd ik opgenomen. pfff moet er niet aan denken eigenlijk om er nu weer te komen liggen. weet niet hoe het met de kids moet dan, die moeten naar school en Roland is werken...
Daar denk ik nu nog niet over na hoor Anita, heel dubbel eigenlijk, het gaat zo snel, maar de bevalling is nog maanden weg voor mijn gevoel. Maar dat lijkt me inderdaad wel vervelend als je ineens te horen krijgt dat je moet blijven.