Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Wel handig die lijst voor de vluchttas! Had er nog helemaal niet over nagedacht. Gaat wel allemaal snel hoor, vind het voor mij nog best ver weg klinken (24 dec met verlof), maar een vriendin van mij is 6 weken verder dan ik en gaat over 4 weken al met verlof! Dan komt het ineens toch wel heel dichtbij allemaal!

2. anita1975

anita1975 Niet meer actief

ja ineens gaat het snel hoor, zag op delijst dat missfrodo ook al bijna met verlof gaat 17 november, heerlijk zeg...voor we het weten zitten we allemaal thuis te w88

3. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    als ik onverwachts weg moet dan heb ik hele lieve buren,die ik zelfs 's nachts wakker mag maken.
    mijn oude oppas woont aan de overkant daar mag mijn zoontje ook heen en mijn schoonvader is er ook en dan heb ik nog een meisje van 20 in huis en die helpt mij de eerste periode met de kids en met het huis.
    ik heb dus best een luxe 8)
    het is alleen de vraag hoe mijn man met het werk zit

4. Niet meer actief

Nou mijn eerste 2 uurtjes werken zit erop!
    heerlijk, de dag vliegt voorbij zo!
    ik voelde me wel een beetje bezwaard toen ik pas om 11.00 uur kwam, maar dat is nu niet meer zo!
    Ik ga lekker aan mezelf denken vanaf nu.

Anita, mooie buik hoor!
    Lekker vers brood met leverworst! (ben ik ook gek op, nu alleen even niet)

Ik ga mijn ziekenhuistas vanaf 28 weken al in orde maken.(ik hoop dat ik hem dan nog lang niet hoef te gebruiken natuurlijk)

5. anita1975

ja aan je zelf denken Anita, hoe is het met je infectie?
    enne jij moet vast in het ziekenhuis bevallen of niet...?

6. Niet meer actief

Met de infectie gaat het langzaamaan beter, tis nog niet helemaal over, maar met een paar dagen wel, hoop ik.
    Ja ik moet zeker in het ziekenhuis bevallen! Maar dat geeft mij juist wel een veilig gevoel, kunnen ze me goed in de gaten houden.
    Met de eerste wee, lig in al in het ziekenhuis!

7. anita1975

oke beter dat het beter gaat....ik merkte ook al snel verschil hoor en de huisarts had gezegd dat het soms wel ff kon duren voor het over was..

En ja indd veilig gevoel dan...nou we w88 eerst nog maar ff hoor

8. anita1975

hihi...zeg ik net tegen lisa wil je de kachel ff uit doen, de sierkachel, jawel zegt ze en doet het deurtje open, "welke?" zegt ze want er zaten 3 knopjes...haha maar ze deed de goeie...

9. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik lek....

Kijk ik net zitten er ter hoogte van mijn linker tepel 2 natte plekjes.... En heb toch echt niet zitten kwijlen ;)

Mmmm en nu.... om nou die koffiepads in mijn bh te gaan stoppen? Wat zouden jullie doen?

10. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Haha Anneliesje zou het toch maar doen die natte plekken zijn ook niet charming
    Heb zelf sinds vandaag ook pijnlijke borsten zal bij mij ook wel eea in gang gezet worden zucht

11. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Nee dat is ook weer zo Berna, ik wacht vandaag nog even af of het vaker voor komt, ben toch thuis...
    Haha net ging wel de bel, ik loop nog in jogging pak met natte lek vlek op shirt heb mooi niet open gedaan.
    Is alleen de glazenwasser volgens mij, mmmm die ziet mij natuurlijk zo zitten, lekkere actie weer.

12. Niet meer actief

Haha AnneLiesje, dat zal er niet echt charmant uitzien nee! Ik zou ook maar aan de koffiepads gaan ;)

13. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Update over de meeting is weer verstuurd

14. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    He dames, mmm ik hou het bijna niet meer bij hier!

Iemand had het over kooplust en het schattige gebreide pakje uit de HEMA-folder: die heb ik ook pas geleden aangeschaft! Vond hem zo lief en kon het gewoon niet laten... Dat heb ik dus wel vaker de laatste tijd, echt vreselijk!

En lekkende borsten, haha! Niet zo praktisch af en toe he? Ik heb het nog niet. Bij mijn zoontje kwam dat ook pas toen de borstvoeding eenmaal goed op gang was. Maar toen had ik er dan ook nachten bij dat ik wakker werd, badend in een plas moedermelk.... Zucht, heel charmant! Dus ik heb me voorgenomen om deze keer Lily Padz aan te schaffen, die schijnen heel ideaal te zijn. Ik hoop het!

15. Niet meer actief

Badend in een plas moedermelk... Hahaha ik zie het al helemaal voor me...

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mamasu, misschien volgende keer een bakje eronder hangen ;)

Dacht eigenlijk ook dat het zo vroeg nog niet kon...

Vanavond yoga met partner, Mark heeft echt geen zin om mee te gaan, maak daarom maar extra lekker eten vanavond.... Kan ik hem omkopen!

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    8 november heb ik een intakegesprek met de kraamzorg

ben weer lekker druk geweest in huis.boven is nu echt alles schoon!
    ruikt ook altijd zo lekker weer.
    de buik zit wel aardig in de weg maar ja het moet toch gebeuren.

ik heb ook de lillypadz tegen het lekken.heb ze nu gelukkig nog niet nodig.
    het is wel op gang maar kan nog niet zeggen "hé ik lek :) "

anneliesje je kan ook voor nood een hydrofiele washand pakken hoor.
    kan je altijd nog kijken of je de koffiepads nodig hebt.wel leuk zoals je ze noemt ;)

had net de sokjes voor de kleine in de was.kan me haast niet voorstellen dat mijn zoontje die ooit aangehad heeft en dat ze straks weer gevuld worden.zo ienimini.
    soms is alles best nog onwerkelijk vind ik.

ga ff lekker tv kijken.meteen mijn zoontje boos maken(dora dvd gaat uit)

voor de dora fans:bij de liddel hebben ze verschillende dvd's voor 4,99.
    mijn zoontje is nu dus ook heel lief dora aan het kijken.

18. Niet meer actief

Hé meiden,

Annika heeft een vlindersite voor Youri* gemaakt. Ze vroeg me hier de link naar de pagina te zetten, dus bij deze: http://youri14092007.vlindersite.nl

Helaas is ze er nog niet aan toe om op het forum te komen, maar dat begrijpen we allemaal denk ik!

19. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    heb net even zitten kijken, wat een mooi jochie was het toch, moest gewoon huilen, verschrikkelijk.
    Ik hoop en bid voor haar dat ze het een plekje mag en kan geven en plekje van herinnering aan zo'n mooi kindje

20. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Poeh zeg dat is heftig, wel heel mooi gemaakt! Moest ook even een traantje weg vegen.

Deel Deze Pagina