Wauw Anita, mooi hoor! Rinaldo heeft nesteldrang denk ik. Hij is al vanaf vanmiddag bezig met opruimen en schildert de schommelstoel (terwijl die al een tijdje staat...) Hij heeft de voegen van de badkamer schoongemaakt, echt als nieuw weer! Fijn hoor, zo'n schoonmaakwervelwindje!
hey, Linda: ik hoor het morgen wel hopelijk vind ie het niet zo erg hihi... guppie: lekker hoor... als ie nog tijd en zin over heeft hihi weet nog wel een adresje waar ie aan de gang mag fijn dat de band iets helpt meid! Anitadejong: geweldige mooie buik hoor meid! Moonie: fijn meid dat alles in orde is! missfrodo: eet smakelijk vast! en balen hee van je bovenbuurman... 00marij: ja gek idee he... gaat toch snel de tijd hoor... De rest van de meiden: hoe issie met jullie meiden? alles lekker? Hier ook met het eten bezig en dan zo meteen naar de ehbo... herhalingsles volgen... En woensdag voor de eerste keer naar de zwangerschapscursus... ben benieuwd...
op en af... vannacht weer veel last van gehad (ondanks dat ik gisteren zowat heel de dag op bed heb gelegen) en vandaag weer minder... Hopen maar dat het nu rustig blijft...
Hoi dames, lees nog steeds trouw mee hoor, al kan ik het af en toe niet bij houden met al dat gebep van jullie! Had even een vraagje, een hele tijd geleden stonden hier een paar links naar sites met leuke kinderschilderijtjes. Die kan ik nu natuurlijk niet meer vinden dus weet iemand die links nog? Ik zou er erg mee geholpen zijn! Bedankt alvast! Liefs Bloemetje
Hoi! Hier gaat alles goed. De kleine uk schopt als rambo, ik neurie vaak Eye of the tiger als de kleine lekker actief is. Jeroen vindt dat erg grappig. Ook hier zitten de traantjes veel losser en het gaat echt nergens over. Ik heb nu de folder van de Makro van kennissen en daar zijn de pampers spotgoedkoop. Nu mag ik gezellig met hun (en hun pasje) mijn voordeel daar doen. Vandaag bij de Etos pampers lotiondoekjes gehaald. Jeroen moet wel lachen om die hamsterwoede van me. Het duurt nog zo'n tijd, maar ik heb graag alles op tijd klaar.....
Streepjes: Ik vind het nog wel meevallen hoor je buik! Maak je maar niet teveel zorgen. Linda: waar heb jij je matrasbeschermer gehaald? Ik kan ze nergens vinden (dus zo'n ding die je op de lattenbodem legt) Trouwens ik ben geen rare vrouw hoor Hoogstens prettig gestoord.... Ik kan helaas niet de 10e Anita1975: mooie buik hoor! AnneLiesje: het liefst had ik het kamertje al gehad, maar het is niet anders. En ben met deze oplossing super gelukkig! Wat een tegemoetkoming Enne, ik zou toch maar aan de koffiepads gaan.... Die lekplekken is ook zo lullig Missfrodo: wat een gedoe met dat ontduplexen! Ik hoop dat het allemaal een stuk sneller gaat dan wordt verwacht en dat jullie het redden! Moonie: gelukkig was alles goed bij de vk met jullie.... Guppie: heerlijk zo'n vent! Ik hoop dat mijn mannetje ook last van nesteldrang krijgt.... Zo, vanmiddag weer geshopt Lakentjes en dekentjes enzo. Ik heb nu voor de wagen 2 lakentjes en dekentjes en voor het ledikant ook van elk 2. Is dat genoeg of moet ik meer lakentjes hebben? Onze kater is zielig, hij heeft waarschijnlijk een ontsteking aan zijn rechtervoorpoot. Mopperen tegen de dierenarts vanavond en mopperen is zwak uitgedrukt Hij heeft antibiotica gehad en een pijnstiller. Hopelijk rent ie snel weer rond. Ik trek dit al slecht, laat staan als m'n meisje wat heeft Nou, nu ga ik maar aan de lijst, ben een beetje lui geweest....
heey meiden.. Hoe is het hier? Ben vandaag weer helemaal niks waart! Moe moe moe! pff tis wat Maar morgen naar de vk.. Mag wel een lijstje maken met wat ik allemaal wil vragen.. Wanneer maken jullie je "vlucht koffer"? verder last van mn rug nog steeds en constand last van harde buiken :S En ik maak me niet eens druk maar goed zo lekker in mn bedje liggen en tv kijken Liefs, Geraldine
Mooie vlindersite trouwens van Annika, maakt erg veel indruk op me.... De lijst is weer bijgewerkt, pffff had er iets te lang mee gewacht Geraldine, goed je rust nemen hoor.... Ik ga met 28 weken ofzo m'n vluchttas klaarmaken denk ik.
Marieke, weer bedankt voor de lijst! Altijd even leuk om te kijken... Geraldine, heb ook veel last van harde buiken en buikpijn, volgens mijn vk hoeft het niet alleen door lichamelijke inspanning te komen, als je je druk maakt kun je er ook veel last van hebben! Rustig aan doen hoor! Guppie, doe mij ook zo'n ijverige man! Haha hij vindt juist dat we nog tijd zat hebben. Zo lief net, Mark ging hele verhaaltjes tegen mijn buik vertellen, net of ik er niet bij was! *smelt* Oja binnenkort op kraamvisite bij mijn schoonzusje ze krijgen een puppie, heb net foto's gezien, wat lief... Een stafford reutje. Ben benieuwd hoe dat gaat met die 2 bejaarde mutsen van ons!
schiet niet echt op he esther... maar 6 weken dan zit je ook al in december? moonie, fijn dat alles goed was bij de vk... guppie, je mannetje nesteldrang haha leuk zeg, ik wou dat ik zo 1 had hier, de enige die dingen aan de kant hebben wil ben ik.... san, makro, ik ga de online folder ff bekijken, heb namelijk ook zelf nog een pasje dus kan ik ook altijd ff heen. moet alleen mijn vriend niet mee nemen denk ik, die wil altijd zoveel bij de makro kopen... Anita mooie buik hoor, mijn buik is aan de onderkant nog meer vet... toen ik zwanger was van de 1e was het ook zo mooi... nou ik heb zojuist Rocky zitten kijken, ik zat zelf stijf op de bank toen hij aan het slaan was, net of moest ik me verdedigen. en Toen hij nog ff een toespraak deed over de geboorte van zijn kind en zijn vrouw kreeg ik tranen in mijn ogen. Oh ja heb die vlindersite van Annika ook bekeken vanmiddag, heel mooi maar ook wel ff een traantje hier hoor. Mooi ventje ook. vraag me af wat er door het hoofdje van Lotte heen gaat? nou mieden ik ga op bedje....tot morgen
goeiemorgen, ik heb net met tranen in mijn ogen op de vlindersite van Youri*gekeken. zo vreselijk om mee te maken.kan me heel goed indenken dat ze nog niet hier is.wel fijn dat ze toch met linda contact heeft. joyce leuk kamertje hoor! lekker dat je zover al bent. moet je nog veel doen in jullie babykamer anneliesje? misschien helpt het als je zegt dat je nog .. weken moet tot aan de bevalling. de broer van mijn man heeft ook telkens zijn hulp nodig,nu hij weet hoeveel weken tot aan de uitrekendatum snapt ie dat mijn man thuis nodig is linda wat leuk toch nog een echo! nog heel even meis en dan kan jij ons ook jullie babykamer showen mooie buik anitadejong en moonie wat fijn dat alles weer goed was bij de vk. guppie wat leuk dat je mannetje zo bezig is. zal vanmiddag een buikfoto in mijn album zetten,zo op de site geen idee hoe dat moet. zal ik meteen nog een foto plaatsen van de beebkamer met de rolgordijntjes.zo trots op de kamer,jammer dat straks het bedje onopgemaakt staat ....kan de kraamhulp m zelf doen duik nog even terug,
morgen inderdaad een mooie vlindersite ik hoop dat ze nog een oorzaak kunnen vinden. Kristy leuk he dat je zo trots op een kamer kan zijn dan zijn wij nu ook. Vandaag hele dag werken en vanavond lekker zwemmen. Donderdag naar de vk ik hoop dat de eitwitten uit mijn urine zijn Fijne dag iedereen!
Ik ben ook op de site van Youri wezen kijken. Mooie site en mooie foto's. Dan lijken mijn allerdaagse kwaaltjes en belevenissen opeens totaal onbelangrijk vergeleken bij het verdriet van deze familie. Ik weet ook even niks meer te melden......
goedemorgen allemaal.... vandaag alweer dinsdag en ik ben alweer bijna 26 weekjes zwanger. lijkt steeds dichter bij te komen.... zal vandaag ff wat doen hier in huis, want ik heb vanavond een kledingparty hier thuis. Dus ff wat dingetjes opruimen. verder moet lisa vanmiddag naar de peuterspeelzaal, dus dan heb ik ff het huis alleen. hier trouwens ff een foto van mijn oudste en jongste....vorige week gemaakt
Wat zag ik toch weer een mooie buiken voorbij komen! had gisteren geen puf meer om te reageren, zit er helemaal doorheen. morgen moet ik toch naar de VK toe, even een gesprekje aangaan denk ik maar. volgens mij neem ik toch teveel hooi op mijn vork. ik las iets over een baarmoeder onder de ribben? kan het niet zijn dat je baarmoeder hoog en smal is? zo is de mijne wel zei de VK de vorige keer. later in de zwangerschap zou dat weer bijtrekken en was geen reden om je zorgen te maken.
Goeiemorgen meiden, Pfff, tranen van de site van Youri*. Echt zo heftig als je zoiets meemaakt! Marieke ik zat met dezelfde vraag over de lakentjes! Ik had bedacht dat ik er 2 voor in de wagen wil en 3 voor in het ledikantje. Maar weet ook niet of dat dan genoeg is... Ik heb gisteren een winterjas gekocht voor maar 35 euro bij een goedkoop zaakje hier in de buurt. Het is een bruine parka maat XL dus geen speciale positiejas. En volgende winter kan ik hem gewoon aan als ik naar mijn paard ga want op stal is het toch altijd berekoud! Ben er zooo blij mee... hihi Ik geloof dat ik maar weer es aan het werk ga ook al heb ik weer es geen zin... Tot later