mogguh! gisteren niet meer gereageerd savonds, want ik was zo moe. lag om 21.00 uur in bed! en vandaag lekker vrij genomen, want mijn huis is een puinhoop en dat redt ik gewoon niet als ik eerst nog moet werken. dus .... vandaag aan de boemel! het scheelt dat ik zondag al alles heb gesopt. moet nu alleen nog stofzuigen en dweilen. komt wel goed. anita, mooi buik heb je hoor! prachtig! moon, fijn datj e weer goedgekeurd bent! 8) Altijd weer even prettig he, zo'n geruststelling als je een goede controle hebt. ik heb verder niet zo heel veel te melden. alles gaat hier zijn gangetje. moet nog een paar dingen aanschaffen en daarna nog heeeeeel veel wassen (ook de cosi bekleding en de kinderwagen bekleding). maar ja, dat komt wel. zo, nu eerst het huis aan kant!
Anita1975: mooie meiden hee! ennuh veel plezier vanavond! kristy1405: hopelijk slaap je nog ff lekker meid! Berna1981: ik duim voor je meid dat er geen eiwitten meer in zitten hoor! San0976: snap wat je bedoeld meid... denk dat we er allemaal even stil van worden! roxy: echt rustig aan doen hoor meid! en idd dat van die baarmoeder heb ik ook vaker gehoord idd... Linda1980: ben benieuwd wat Roy ervan vind meid... hopelijk ga je mee naar de meeting hihi Hier nu weer alles rustig, was vanochtend ontzettend bang dat ik 1 van jullie moest gaan sms-en dat ik naar het ziekenhuis zou zijn... Heb van ongeveer 4 uur tot een uurtje of half 6 behoorlijke pijnen gehad weer daarna toen ik op het punt stond hubbie wakker te gaan maken en het ziekenhuis te gaan bellen zakte het weer af... Morgen bij de vk vraag ik toch voor de zekerheid een inwendig onderzoek aan om te kijken of het echt niet al verder is verweekt of eventueel al ontsluiting... elke kramp die je hebt is toch een voorbereiding op he... Vandaag dus echt weer helemaal niks doen... Zal dus ook regelmatig hier te vinden zijn... (of moet zijn dat ik op bedje lig) Fijne dag allemaal meiden!
joyce,doe rustig aan meid. hopelijk is het niet weker geworden. kleintje blijf nog lekker warm zitten. mijn bedje heb ik niet meer gezien. zoontje is ook al op. denk dat ik vandaag de woonkamer een beetje in de najaarssfeer ga brengen. denk dat ik de box ook vast doe,heb ballonnen en aluminiumfolie in huis gehaals.met 4 katten kan ik er beter op tijd bij zijn. nu de box en na de sint de kerstboom. heb best al zin in de kerst.ban wel sinds een paar maanden lekker huisvrouw maar het winkelritme zit er toch nog wel in.
Anitadejong: Mooie buik Anita! Guppie: Niet erg toch zo'n man met nesteldrang?! Bloemetjes: misschien heb je iets aan de site www.enhijheet.nl of www.enzijheet.nl Marieke: volgens mij heb ik ook nog geen matrasbeschermer... Moet even precies kijken als ik alle spullen binnenkrijg! Wat sneu voor je kater! AnneLiesje: een stafford reutje, wat lief! Wij hebben ook een stafford. Die honden van het begin af aan gewoon veel bij elkaar laten, dan wennen ze wel aan elkaar. Vooral samen wandelen helpt! Anita1975: ik kreeg ook tranen in mn ogen toen ik gisteren Rocky aan het kijken was hahaha, hoe erg?! Mooie foto van je dochters! Roxy: rustig aan meid! Joyce: kan me voorstellen dat je je wat zorgen maakt! Rustig aan hoor! Nou meiden ik ga helaas niet mee naar de meeting. Heb gisteren een heel goed gesprek met Roy gehad over de zwangerschap en vanalles meer en dat was weleens heel fijn! Maar die meeting ziet ie echt niet zo zitten. Ik mag wel gaan, maar hij is er niet echt blij mee. Heb daarom maar besloten niet te gaan... Gisteren is die vriendin van me weer opgenomen in het ziekenhuis. Laatst had ze een hoge bloeddruk, en dat is nu allemaal goed, maar gisteren hoorde ze dat het hartje niet helemaal goed klopte (tijdens normale controle). Ze hebben haar doorgestuurd naar Tilburg, CTG gemaakt en toen met de ambulance naar Utrecht gebracht... Daar ligt ze nu aan de monitors... Ze had gisteren al 1 cm ontsluiting en heeft nu weeënremmers. Ze heeft ook medicijnen om de longetjes nog wat te laten rijpen. Ze is nu bijna 31 weken, dus als het nodig is gaan ze het halen. Maar wel ff schrikken zeg! Oh ja, Annika vindt het fijn als jullie wat achterlaten op de vlindersite van Youri* en degene met een beebiesite, of jullie Youri* aan willen melden als vriend...
heb gisteren trouwens da kruidvatdoos opgehaald. vond er niet zoveel aan en vond m erg leeg..... mijn man is wel blij met de bewaardoos,daar doet ie straks koffiepads voor het werk in luxe hè een senseo op het werk
linda dat is schrikken voor je vriendin! hopelijk blijft de kleine nog lekker zitten. heel veel sterkte voor haar. zag net dat er weer 2 december mama's in het ziekenhuis liggen
linda: jammer idd, maar als Roy zich er niet prettig bij voelt ook zeker niet gaan! Het is het niet waard om daar later eventueel ruzie over te krijgen... kristy: ja erg leeg he hihi vond ik ook al... kan niet wachten tot ik de doos van prenatal mag gaan halen...
ja idd roxy: ik zat gisteren dat boekje te lezen wat er mee in zat... staat in dat de kruidvat doos ter waarde is van 10 euro dat geloof ik dus ECHT NIET he!
ja dat zag ik gister ook in de folder staan...maar goed ik vind de prenatal altijd nog het mooiste en dan de etos
die van de c1000 en de plus blijken ook goed te zijn (ontvang je na inlevering van je geboortekaartje)
linda sterkte met je vriendin, hoop dat de kleine nog ff blijft zitten. joyce, rustig aan vandaag he.... kristy, ik heb het gister ook gelezen van de december mama's, niet leuk dan...! Je kan er helaas zo weinig aan doen. las ook dat het met dat kindje van juffie wel goed ging.
c1000 kan ik wel ophalen maar die van de plus weer niet want dan moet je weer in dat postcode gebied wonen, of zoiets dat ze de folder er ook verspreiden en ja die krijg ik niet....dus dan maar c1000....
ja een vriendin van me die laatst bevallen is heeft gewoon bij beide een kaartje ingeleverd en kreeg bij beide een pakket hihi altijd het proberen waard he (oh wat zijn we toch weer hebberig hihi, echte nederlanders hihi)
trouwens nog en vraagje, hebben jullie ook na gedacht over iets leuks in de tuin.... ik ga denk ik dit doen... dit verhuurt mijn baas, dus ik zal vast wel korting krijgen....haha
oke doe ik dat ook haha....ze zitten toch niet vlakbij elkaar en ik woon er mooi tussen in. trouwens door een fout krijg ik ook 2 van de kruidvat...nou ja er zit toch niet veel in dus heb ik het dan dubbel... heb die friso bewaardoos trouwens al...(geloof dat die daar in zat)
hey die zijn cool hee! hier worden er waarschijnlijk borden gemaakt door de familie... en ja die zat in de kruidvatdoos hihi