Kruidvat is gewoon gierig, maarja, dat krijg je als een nederlands bedrijf word opgekocht door China......
ja dat is ook zo....haha maar roxy ik hoor veel dingen over de babyvoeding van kruidvat.... die is net zo goed als de frizo of nutrilon....hoe dnek jij daar over. want het scheelt wel ff 2 of 4 euro in prijs.
. ik hoor ook goede dingen erover, maar aan de andere kant hoor ik ook weer dat het te waterig zou zijn..... dubbel dus.... ik zelf twijfel tussen Friso en Kruidvat voeding....
ik heb geen idee hoe het met de voeding zit maar wel dat de luiers van het kruidvat prima zijn.scheelt ook weer in de centjes wat leuk die pakken muisjes met beschuit
ja zou ik kunnen doen ja, maar ik hoor ook wel weer verhalen van het cb dat die er over te spreken zijn, misschien weet de vk het wel... en te waterig? nou 1 schepje meer dan haha zelf heb ik altijd friso gebruikt trouwens, maar zit nu ff te twijfelen....waarom duur doen als die andere ook kan?
ja de kruidvat luiers zijn prima, niks over te klagen...hoe groter het pak hoe voordeliger het wordt. nou ik ga hier en daar eens vragen hoe ze over de voeding denken...moet tenslotte wel wat in huis hebben met de tijd..
Die zijn echt leuk Anita! Ja het is wat met de decembermama's hè? Die vriendin van me heeft in het begin ook mee gekletst met de decembermama's, maar zit nu nooit meer op dit forum. Het is wat allemaal!
de standaard is 5.49 en de comfort is 7,49 dacht ik... Friso normaal is 7.59 en comfort dacht ik 10.99 hoeveel zou je per week verbruiken? 1 pak?
ja indd die decembermama's wij mogen, op annika na nog van geluk spreken hier.... het maakt heus wel inpact op je als iemand die net zo ver is als jou de kleine verliest
hang je hem uit het raam... nou ik keek dus bij hem op de site voor iets leuks en toen zag ik dit.... en ja dat word het natuurlijk dan he...
hihi heb al een opblaasbare ooievaar die we aan het balkon vastmaken. hoop alleen dat mensen het zien, woon 9 hoog....
oooh die van de kruidvat....die is ook leuk trouwens... haha 9 hoog ja zie je al die mensen omhoog kijken....
als je de straat in komt rijden rijd je zo tegen mijn flat aan. ach, en anders als de mensen komen en vragen waar het is zeg ik gewoon; waar de ooievaar buiten hangt!