Roxy die heb ik onlangs aangevraagd maar nog niets van gehoord. Heb trouwens dat vk stuk niet ingevuld, was niet verplicht... Voor de auto is Jan gisteren wezen kijken en vandaag gaat hij na het werk en als de auto er nog is een stukje rijden.
Mooi buikje AnneLiesje! Mijn buik is echt niet zo strak vergeleken met die ik hier voorbij zie komen! Zou fijn zijn, een andere auto MissFrodo!
Heb 'm ook ingevuld, maar niet met de gegevens van de vk, stond geen sterretje bij dus is niet verplicht!
Inderdaad Linda, zijn we ook eindelijk weer mobiel Ik krijg continu van allerlei mensen te horen dat ik zo mooi zwanger ben. Ach complimantjes zijn altijd leuk.
mooie buik hoor. die koffer heb ik al een aantal keren aangevraagt en mijn vk ingevuld. heb m zelfs bij mijn vorige zwangerschap aangevraagt maar niets hoor....
volgens mij heb ik dit al 2 keer ingevuld maar nooit wat gehoord... wel heb ik een koffertje gekregen van mij vk met wat info en een knuffeltje, maar ze wou hier mee stoppen omdat die man hun van alles wou aansmeren. gr
een molton bedzeiltje mag je hooguit 1/3 van de lengte van de beeb gebruiken ivm verstikking.veel kraamzorgen willen m niet eens in het bedje hebben.een moltonhoes gaat over het matrasje zodat je matrasje schoon blijft en het is wat warmer
je moet zoveel in huis hebben dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. het is dat dit mijn tweede is want bij de eerste wist ik ook niet alles hoor.veel geleerd toen van mijn kraamhulp
hihi ik laat van de week wel even een checkronde doen door mijn moeder! kijken of ik echt niks over het hoofd heb gezien, mijn geheugen is niet al te best p het moment. heb een kop als een vergiet
als je een intakegesprek hebt kan je ook nog van alles vragen. niet iedere kraamzorg verwacht hetzelfde. en als ze iets perse willen kunnen ze je dat ook uitleggen. een molton zeiltje staat op veel lijstjes vanuit de winkels maar gebruikken mag je ze vaak niet....heb je weer zoiets
heey meiden, Ben net terug van de vk! Alles was goed.. Alleen uitkijken voor mijn harde buiken.. dus rustig aan doen alweer maar goed de rug pijn heeft bij mij in ieder geval te maken met de gewicht van mijn buik.. Ze zei ook dat ik al goed dik was Maar ik ga maar is ff poetsen en stofzuigen.. Want als ik op mn mannetje moet wachten is de bestrijdings dinst al geweest haha Liefs, Geraldine
ja ik zal nu we ff een foto maken zet hem wel ff in mn album over 3 min staat ie er in! Moet je zelf maar even kijken Liefs