Heeft iemand misschien nog iets van Busybusy gehoord? Ik zag dat ze 26 sept voor het laatst online was. Daarvoor volgens mij dagelijks!
Als ik haar profiel bekijk is ze 8 oktober voor het laatst online geweest. En volgens de lijst moest ze vandaag naar de vk dus misschien laat ze nog iets van zich horen hoe het is gegaan vandaag!
was ze niet op vakantie? die babyfoon hebben wij ook. hij is echt heeeeeel goed, dus een echte aanrader. en ook super geprijsd, wij hebben hem drie jaar geleden voor 80 euro gekocht en hij doet het nog steeds goed! Hij stoort nooit, vangt geen andere signalen op en ik kan er prima mee naar een vriendin die 6 huizen verderop woont. dus mocht je nog geen babyfoon hebben, dit is er een die prima werkt en goede kwaliteit geeft. oh ja, en heel handig als je ukkie wat ouder is... je kan erdoorheen praten. als mijn dochter en mijn stiefzoontje nog lang liggen te kletsen in bed, praat ik er een keertje doorheen dat ze moeten gaan slapen, en dan is het direct stil haha. wel zachtjes praten trouwens, als je gewoon (streng) praat liggen ze in shock, want dat ding werkt ook nog een beetje als luidspreker namelijk (de eerste keer dat ik er doorheen sprak lag mijn dochter verstijfd in bed..... dat was smorgens, ik lief roepen dati k eraan kwam, zij schrok zich kapot van die herrie.... hahahaha. oeps) 8) ik ben soms nogal onhandig zeg maar gerust.....
whaha Marij geweldig! Guppie jij ook al zo'n mooie buik heb toch het idee dat ik de kleinste buik heb hier zal straks een foto plaatsen Net lekker gezwommen mmm
Berna, klinkt idd lekker even zwemmen, heb je een speciaal badpak ofzo? Ben nu ook benieuwd naar jou buik! Marij, zie het al helemaal voor me! Arme meid
We hebben de auto gekocht! Een witte Opel Astra is het dus geworden, ben nu op zoek naar een verzekering die betaalbaar en goed is.... Zal zo ook even checken naar die babyfoon van Blokker, dat staat nog op ons lijstje dus is misschien wel een goede optie. Inderdaad wat een verschil in buiken hebben we, wel leuk om dat te zien. Anneliesje, heb je een recept voor die kruidkoek? Lijkt mij ook lekker. Net koolvis uit de oven gerold in ontbijtspek gegeten met dopertjes/worteltjes. Heeft iemand een afbeelding van de Kruidvat ooievaar? Zegt mij namelijk helemaal niets....
MissFrodo: Gefeliciteerd! Lekker joh een eigen auto Heb de kruidkoek van de AH site. Zoeken op titel kruidkoek daar staat ie tussen, ik doe er ook nog wat noten doorheen! (walnoten) Zo ga even warme chocomelk maken en dan lekker despreate housewives kijken! Fijne avond!
Hoi! Wat een mooie buiken zeg! Ik hoop dat ik het nu eindelijk een keer ook eentje maak op school. Ik vergeet het elke keer. Op het werk word ik vaak geplaagd met de hormonen. Mijn collega's liggen elke keer in een deuk als ik weer een of andere actie heb. De pijn is bijna weg. Oja de belboom zou ik nog uitleggen, bijna vergeten..... Je belt degene op met nieuws waar het pijltje heen wijst, dus bv esther belt/smst anita. De laatste 4 in de rij smsen/bellen het nieuws door aan de eersten oftewel sab en anita richting mij en mamasu en joyce richting lefbekkie. Lefbekkie en ik smsen elkaar dan en de 2 pers die achter onze namen staan. Als Lefbekkie aan het eind v/d zwangerschap is (dit moment mag ze zelf even aan mij doorgeven, ik mail het door...) dan bel/sms ik tijdelijk de 1e vier meiden alleen. Eind jan als de ukkepuk hier komt dan is lefbekkie het eerste aanspreekpunt, duidelijk? Zo niet dan bel je me maar hahaha. Uiteraard kunnen we elkaar tussendoor smsen als iem een tijdje niet hier is geweest of als het rotweer is.
Pfff ben weer zo onrustig... constant bezig met dingetjes regelen voor m'n werk enzo. Zou dat ook nesteldrang zijn? Ik kan maar geen rust vinden vanavond :s
guppie: duidelijk geval van nesteldrang ja! Ik heb nog wel wat nakijkwerk voor je, wordt je lekker rustig van, zo saai.....
ik meld me ook weer even, ik moest veel teruglezen dus zal niet op iedereen reageren. Joyce: hopelijk is het nu weer rustig en blijft je mannetje nog even zitten waar ie zit. Mooie site van Annika een aantal mooie buiken voorbij zien komen en wat lekkere dingen....mmmm m en m's, warme choco...toch maar niet vanavond, heb al een verwen weekend achter de rug. missfrodo: gefeliciteerd met de auto. ik ben vandaag weer bij de vk geweest, alles goed met mij en de kleine bink. Ik heb wel lichte bekkenklachten maar dat moet met rustig aan doen wel lukken (dat wat trouwens de pijn die ik omschreef ongeveer een week geleden, valt dus allemaal wel mee) Voor de lijst: volgende afspraak vk is 30 okt Ik heb net ook wat foto's in mijn album gezet, 1 van mijn buik volgens de vk precies volgens het boekje (terwijl ik ook opmerkingen krijg dat ik wel dik ben) en 3 van het kamertje!
Bluh nakijkwerk, nee dank je San. Daar maak je mij echt niet blij mee. Morgen moet ik naar het ziekenhuis, op suiker laten prikken. Heb niet echt zin. Heb zere handen van het typen, dus ik stop nu maar.