hey dames, Wat een prachtige buiken allemaal weer! Ik zaterdag weer een foto maken... (misschien morgen al wel hihi) berna: suc6 zaterdag met de proefrit meid! kristy: mooibox/speelkleed heb je hee! missfrodo: gefeliciteerd met jullie nieuwe auto! San: helemaal duidelijk hoor meid! de nummers staan in mn foon! citroentje: ja gelukkig is het weer wat rustiger, maar ben blij als ik morgen bij de vk geweest ben... ben benieuwd wat zij te melden heeft... Fijn dat daar alles goed is meid! Wel klote van je bekken... doe rustig aan hoor en luister goed naar je lichaam! en mooi kamertje meid! mag je trots op zijn! Guppie: suc6 morgen meid! hopelijk is alles in orde! Hier zo lekker eventjes op bedje tv kijken en dan slapen, des te eerder is het morgen ochtend! Een hele fijne nachtrust allemaal en tot morgen!
Hallo allemaal, We zijn vandaag terug gekomen uit Nederland en ik heb nog geen tijd gehad om alles te lezen. Dus sorry maar ik kan even niet reageren op berichtjes. Ik heb wel mooie buiken gezien. Sinds gisteren voel ik ons kindje veel hoger schoppen. Eerst was het steeds heel laag, nu bijna tegen mijn ribben. En soms lijkt het alsof het op en neer springt in mijn buik Mijn schoonzus had een heel leuke boxdeken genaaid in patchwork stijl. En van mijn andere schoonzus kregen we ook alweer een cadeautje. Zelf zijn we nog in de prenatal in Utrecht geweest en daar hebben we een slaapzakje, een knuffelolifant en kleerhangertjes gekocht. We hebben nu toch al vrij veel roze spullen, dus als de gyn zich heeft vergist en het toch een jongetje wordt, hebben we een probleem vrees ik. Morgen mag ik de gordijnen ophalen voor op het kamertje. De meubeltjes zijn er jammer genoeg nog niet. Ik zou ook zo graag eens foto's plaatsen van het kamertje...zucht. liefs juni
Sorry dames! Hier ben ik (eindelijk) ook weer eens. Ben een tijdje niet online geweest en heb een hoop bij te lezen, dus nu maar heel even een ego-berichtje Vandaag bij de verloskundige geweest. Ik ben in totaal al zo'n 16 kilo aangekomen , terwijl ik niet anders eet als normaal. Eigenlijk zelfs veel gezonder. Bloeddruk was wel weer goed (150/75), maar ze vonden mijn buik veel te dik voor het aantal weken zwangerschap (positieve dyscongruentie). Ik was vandaag 27,6 weken en het leek op 32 weken volgens de verloskundige . Ik ben gelijk doorgestuurd om een groeiecho van de kleine te laten maken. Gelukkig kon ik vanmiddag al terecht. Met de kleine is niks aan de hand en die groeit gewoon volgens de groene lijn in de curve (hoofdje en buikje lopen paar dagen voor, beentjes iets achter). Superblij was ik dat alles goed gaat met de beeb en er dus niks aan de hand is. Ze konden me daar alleen niet vertellen waarom mijn buik zo explosief groeit. Waarschijnlijk krijg ik nu volgende keer als ik naar de verloskundige ga ( 29 oktober voor de lijst) een bloedtest voor zwangerschapssuiker. Ik hoop maar dat er niks aan de hand is, maar meer kan ik er nu nog niet over vertellen. Beebje lag trouwens nog steeds met zijn koppie naar beneden. Ik hoop maar dat dit zo blijft tot de bevalling! Zijn er van jullie nog bekend met positieve dyscongruentie? Verder gaat alles hier wel prima. Ik voel me op het moment een stuk beter (slaap ook een stuk beter). Heb wel de eerste keer echte bandenpijn kunnen ervaren, of het waren trappen van de kleine die onder mijn ribben terecht kwamen, maar ik stond bijna dubbel in de ah van het weekend. Ben thuis toen gaan liggen en toen was het gelukkig ook weer snel weg, maar jeetje, dat voelde echt niet lekker! Heb gisteren trouwens de tweede les zwangerschapsyoga gehad. In totaal zijn we met zijn tienen, dus wel een gezellig clubje. Het is ook totaal niet zweverig en ik vind het op zich wel erg lekker om ér heen te gaan. Ontspan er wel van. Moet wel zeggen dat ik ook niet alles voor elkaar krijgt. Ze heeft het namelijk wel eens over het ademen tot in je liezen. Vind ik persoonlijk erg knap, want hier houdt het halverwege buik echt op, maar goed, verschil moet er zijn. Weet niet of ik er echt wat aan ga hebben tijdens de weeen en de bevalling, maar het valt te proberen. Ik zal niet meer zo vaak online zijn. Onze tweede computer heeft het nu echt begeven, dus kan ik niet altijd makkelijk online komen, aangezien mijn vriend de andere vaak uren achtereen bezet houdt.... Hoe is het met Meliske? Ik heb veel aan haar gedacht afgelopen week. Hoop maar dat ze het allemaal nog een beetje trekt. Ook aan Annika heb ik veel moeten denken. Volgens mij was er nog iemand met al voorweeen of iets wat daar op leek. Weet niet meer wie het was (lefbekkie?). Ik hoop dat alles oke gaat. Natuurlijk hoop ik dat het met iedereen goed gaat, maar ik zal morgen eens alles door gaan lezen van de afgelopen tijd, daar ben ik nu echt te moe voor en moet ook zeggen dat mijn buik het ook niet meer zo lekker vind om lang achter elkaar te zitten (ik hang nu dus ook meestal op de bank).
goeiemorgen! missfrodo: lekker hoor een eigen auto. mijn verzekeringsagent zoekt altijd voor ons de beste en goedkoopste van wat wij willen. citroentje wat fijn dat alles goed is,iets minder van je bekken. lief kamertje hoor!je buik is niet dik hoor.in mijn album staat een foto van 27 weken en 2 dagen,volgens mij is die van mij nog dikker.ach meid de kleine groeit gewoon goed guppie mooi buikje hoor.succes vandaag bij het prikken.hoop dat alles goed is. juni nog even en dan kan je ons je kamertje showen. leuk hè kadootjes krijgen voor de beeb busybusy:fijn meid dat alles goed met je gaat en met de kleine ook.ik hoop voor je dat je geen zwangerschapssuiker hebt. de een komt veel aan en de ander ooguit een paar kilo en is blij als je tegen het einde van de zwangerschap een buikje ziet. de laatste keer dat ik op de weegschaal stond gaf ie ook 13kg meer aan. ik zie het over 2 weken bij de vk wel. meiden fijne dag vandaag.
Kristy: leuk die box! Wordt allemaal al 'echter' hè als je die spullen al in de kamer hebt staan? Guppie: mooi buikje hoor! MissFrodo: gefeliciteerd met jullie nieuwe auto! San: of als de kruidnoten in de aanbieding zijn Citroentje: ook al zo'n mooi kamertje! Wat zijn al die babykamers toch mooi! En ook een mooi buikje hoor, volgens mij komt die van ons wel zo'n beetje overeen. Busybusy: fijn dat je weer even iets van je hebt laten horen! Met die vriendin van mij is alles rustig op het moment. Ze zal in het ziekenhuis moeten blijven tot aan de bevalling, maar gelukkig is op dit moment alles rustig. Hoe langer die kleine blijft zitten, hoe beter natuurlijk! Fijne dag allemaal vandaag!
linda wat fijn voor je vriendin dat het allemaal goed gaat. dan maar in het ziekenhuis,ook niet leuk maar wel beter en geeft denk ik toch ook meer rust.
Linda fijn voor je vriendin zeg! Guppie succes vandaag in het ziekenhuis! Busybusy fijn dat met de kleine iig alles goed is!
Wat een schijnvertoning zeg, moest ik de hele dag vrijnemen, kan ik gewoon naar huis tussendoor! Ik moet om 11 en om 3 uur weer terugkomen, 5 minuutjes werk. Had ik ook wel kunnen werken, pfff! Busy, wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ben wel benieuwd hoe groot jouw buik dan is, ik vind de mijne ook vrij groot namelijk... Berna, ben benieuwd hoe de focus jullie bevalt! Rinaldo wil nu ook graag een focus, omdat hij erachter kwam dat die erg betaalbaar zijn. Ik wil graag een vw passat, maar die zijn echt heel duur 2e hands. Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit, zolang het maar een normale kleur heeft. Ik ga nog maar wat internetten dan, ziekenhuis is tochom de hoek. Lijkt me echt vervelend als het in een andere stad is, zit je daar de hele dag...
goede morgen, guppie succes vandaag.... busy, fijn dat alles goed was en niet te druk maken hoor...de 1 word dikker dan e ander. linda, fijn dat het rustig is met je vriendin. zo ik ff snel.,..reageer ff niet op iedereen... gister eind de middag kreeg ik weer de ingeving dat ik de kamer moest verranderen... dus dat heb ik maar ff gedaan, pfff zwaar hoor... toen mijn vriend thuis kwam moest ie alleen ff de tv kabel weg werken. alles staat nu anders om...haha savonds moesten we mijn oudste dochter ophalen want die was bij mijn zus om majorette te leren met haar dochter, ze zit er net op en mocht al door naar de C maar moest nog ff wat kleine dingen weten. Vanavond moeten ze een half uurtje op straat lopen..,leuk. later thuis voor Rocky gezeten.... Vandaag komt mijn zusje met haar kleine langs dus zal ik er ook minder zijn.... dus ik ga me ff omkleden nog een bakje thee drinken. fijne dag allemaal... liefs anita
haha anita, even de kamer veranderen... Je bent wel een type van aanpakken, of heb ik dat verkeerd? Linda, ik moet 3 keer prikken op zwangerschapssuiker. De eerste keer nuchter en nu nog een keer om 11 uur en om 3 uur. Is een prikje van niks, maar moet dus wel 3 keer naar het ziekenhuis. Fijn trouwens dat het met je vriendin beter gaat!
Oh das ook een gedoe, 3x naar het ziekenhuis... Fijn dat het ziekenhuis dan inderdaad niet zo ver weg is! Wanneer krijg je de uitslag?
geen idee wanneer ik de uitslag krijg, volgens mij zou de vk praktijk me bellen als ik het wel heb. Wel stom, ik heb helemaal niet gevraagd hoe verder als ik dus wel zw. suiker heb...
Vroeger kreeg je dan volgens mij een dieet, maar volgens mij is dat niet meer... Geen idee wat je wel moet doen dan...
guppie mijn vriendin moest vorige week ook prikken en kreeg het setje gewoon mee kon ze zelf prikken... en euh neem je hier een hele vrije dag voor? Ik zou het als bijzonder verlof doen hoor net alsof je hier om gevraagd hebt! Ja passat vind ik ook mooi maar erg duur als je er een wilt met weinig kilometers. Focus is goed te betalen al moeten we eigenlijk nog 2 maanden doorsparen dus deze komt iets te vroeg.. maar ja testrit kan altijd...
Linda, volgens mij moet je dan ook onder controle van een gyn en krijg je medische indicatie. Dat is vooral het punt waar ik me zorgen om maak. Berna, ik heb niet eens vrije dagen, dus ik heb idd bijzonder verlof. Ik vind het wel heel vervelend, want mijn collega's werken vanochtend mijn uren, de kinderen zijn vanmiddag vrij. Maar aan de andere kant werk ik ook zo vaak extra als mijn collega's er niet zijn...
guppie niet bezwaard voelen hoor! je doet het voor je kleintje en die staat echt op nr.1 je collega's zullen het ook vast wel begrijpen
NOG 100 DAGEN!!!! Hallo dames, Voor diegene die suiker moeten laten prikken, hoop ik dat het een goede uitslag wordt! Missfrodo, nog gefeliciteerd met jullie andere auto! Ik zag nog een box voor bijkomen (kristy?), leuk is het als die al staat! Anita1975, de kamer veranderd, kan soms zo lekker zijn he, ik wou onze slaapkamer gaan herinrichten, maar manlief vond zijn PS3 belangrijker. Linda fijn dat je vriendin het nog even uit kan houden zo in het ziekenhuis, hoop dat de baby nog lekker blijft zitten! Busybusy, fijn dat alles goed gaat met de kleine! Citroentje, mooir kamertje hoor! Nou zelf ben ik vandaag vrij! ga zo even de stad in naar de ETOS, heb nog kortingsbonnen voor pampers en zwitsal. Ga ook even kijken voor nieuwe lingerie, ik groei nu echt overal uit! En nieuwe sokken! De weegschaal geeft hier aan, 70.9 kilo! voor de lijst, +7,9 kilo en 29 oktober nieuwe controle gyn Nou kijk vanmiddag wel weer ff hier!
shopse anita! nu met de box in de kamer lijkt de geboorte echt dichtbij. de balonnen werken goed,heb er nog geen kat in zien springen ik heb gisteren ook het een en ander gedaan in de woonkamer.alles staat zo klaar voor de kerst en de kleine.spulletjes pakken en klaar is kees.