Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ben alweer terug van de 2e keer prikken. Ik neem het maar even van en ga lekker op bed m'n tijdschriften lezen.
    Heb ook even geld opgehaald, want morgen komen de meubeltjes! joepie, eindelijk beginnen met inrichten! (mag ook wel, want het begint een flink zooitje te worden met al die losse spullen).

2. Niet meer actief

Ben ook alweer terug uit de stad (woon in de stad!)
    Ben voor alles geslaagd!
    Heb zelf voor onze hond nog wat nieuwe speeltjes gekocht, die kleine kauwt alles kapot! hij ziet er zo lief uit, maar het is een kleine crimineel! (maltezer reutje)
    Nou even hond uitlaten en dan lekker met een dekentje op de bank liggen, tv kijken ofzo!

3. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hey dames,

Ik reageer ff niet op iedereen (doe ik vanavond ff)...
    Vanmorgen bij de vk geweest en met de beeb is alles goed... ze wilde alleen geen inwendig onderzoek doen omdat ik vanmorgen weer krampen had (weer vanaf een uurtje of 4 moeten puffen van de pijn) en ze is bang het zo dan weer op te wekken...
    het hoofdje ligt al in mn bekken... (zegt voor mijn gevoel ook al iets...)
    qua groei en alles loop ik goed en doet de kleine het perfect :D
    Dus dat is al veel waard!

Voor de lijst...

30 okt. nieuwe afspraak vk
    11,5 kg aangekomen
    1 november afspraak gyn

linda: fijn dat het nu rustig is met je vriendin hee... hopelijk blijft de beeb nog eventjes zitten hoor!

4. Niet meer actief

Fijn dat met de beeb alles goed is!
    echt vervelend van die krampen die telkens komen, ik hoop dat je beeb het nog even blijft zitten hoor!

Even een ander vraagje:
    Die newborn luiers van 2-5 kg, hoeveel halen jullie daarvan in huis?

5. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    joyce wat fijn dat je zoontje goed groeit.
    hoop maar dat ie nog een tijdje blijft zitten.

neem lekker rust wanneer je kan.
    lijkt me vermoeiend telkens die krampen.

sterkte meid

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi anita,

ik heb 2 pakken in huis.
    schlecker zit bij mij op loopafstand.
    begin ook steeds meer te denken dat de kleine groot is dus ik haal pas bij geboorte meer

7. Niet meer actief

oke, ik heb nu ook 2 pakken en woon in de stad dus manlief kan altijd snel wat halen.

8. Niet meer actief

Ik woon niet in de stad of vlakbij een winkel, maar dan nog stuur ik manlief erop uit als ik snel wat nodig heb hoor ;) Hij zal het weten!

9. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Net terug van fysio
    moet minder gaan werken... betekent dus ook 6 weken van te voren stoppen met werken. Ik zat tegen bekkeninstabiliteit aan dus moest echt rustiger aan gaan doen. Het feit dat ik geen kwartier meer kan lopen zegt genoeg zei ze zucht

10. Lefbekkie

Lefbekkie Bekend lid

16 apr 2007
    682
    0
    0
    Onderwijs en jeugdhulpverlening
    Kudelstaart
    Wat een kwaaltjes allemaal....ach ja het is voor het goede doel, maar degene die beweerd dat zwanger zijn fijn of leuk is...... Ja het einde straks als we die kleine beethouden...
    Ik ben kapot, moet nog hoop opruimen en vanavond weer ivm KWB getsie, maar goed zo maar even een uurtje plat denk ik.

Vandaag 28 weken en al is het beter dat de kleine nog even blijft zitten.....wel medisch levensvatbaar verklaard (gaaf hoor en wel echt een mijlpaal voor mn gevoel)
    Ik tel bijna de uren af naar de vakantie ik kan niet meer.

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo mijn eerste jankbui zit erop deze zwangerschap :(

12. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Net de auto opgehaald en verzekering geregeld, we hebben maar gewoon ANWB gedaan hebben we meteen alles geregeld.
    Net ook de kruidvat doos opgehaald, inderdaad niet super maar toch wel wat nuttige dingetjes erin.
    Balen dat de Etos hier aan het verbouwen is zeg, kan nergens mijn buikbalsem kopen dus heb maar tijdelijk Kruidvat eigen merk genomen.
    Vrijdag even naar Prenatal, misschien verkoopt die het wel.
    Net ook nog een leuk shirtje gekocht voor 4,95, had hem al gezien tijd terug maar toen was ie 24,95.
    En de babyfoon gekocht bij Blokker, weet niet wie het vertelde hier maar dat is percies degene die we zochten dus dat scheelt ook weer.

Balen Berna, maar er net tegen aan zitten kan goed blijven gaan als je nu rustig aan doet.

Wij hebben volgens mij ook iets van 2 pakken kleine luiers staan en inderdaad Jan kan zo naar de supermarkt karren nu met de auto ;)

Joyce, rustig aan blijven doen en dan blijft de kleine hopelijk nog lekker lang zitten.

Wat een gedoe lijkt mij dat dat prikken voor suiker, zit hier net echt vlakbij het ziekenhuis en heb zelf ook geen rijbewijs dus hoop niet dat dat mij gaat overkomen, ik kan daar niet zomaar even heen en zeker geen 3 keer.

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    oja missfrodo die wilde ik ook even kopen vandaag die babyfoon

Fysio zei ook als je nu je rust neemt kan je het nog voorkomen maar ik vind het gewoon k ik heb er zelf voor gekozen zwanger te raken en nu zadel ik mijn werkgever ermee op. En normaal als ik pijn heb dan ga ik wel door altijd maar nu kan het gewoon niet voel me er gewoon beetje machteloos in en daar baal ik wel van had gewoon lekker stoer door willen werken tot 4 weken van te voren zonder me 1 dag ziek te hoeven melden.. helaas....

14. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    berna rustig aan meid.
    over 3 maandjes heb je je kleine in je armen

15. Niet meer actief

Hé wat balen Berna! Kan me voorstellen dat je daar even goed de balen van hebt! En ja, jij hebt er zelf voor gekozen om zwanger te worden, maar je kiest er toch niet zelf voor om last van je bekken te krijgen?! Ik snap dat je je heel bezwaard voelt naar je werkgever toe hoor, maar ze begrijpen het echt wel! Rustig aan doen hoor, want anders heb je er dadelijk nog veel meer last van... Sterkte meid!

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ah Berna wat balen zeg. Ik voel echt met je mee, want ik vond je idd erg dapper en volhoudend. Je bent ook maar mens helaas en niet van steen. Ik neem aan dat je zo'n advies niet voor niets krijgt.
    Hoeveel minder moet je gaan werken?

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Ik ga eerst proberen met 6 uur per dag ipv 8 op de dagen dat ik een hele dag werk ( ma en dinsdag)gaat het niet over die pijnen dan evt de woensdag vrij om te rusten

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik ga zo mijn schoenen maar weer aantrekken voor de laatste keer prikken... bleh!

Het valt me echt tegen, zo'n dagje niks doen is net zo vermoeiend als een dag werken voor mijn gevoel. Had gedacht dat ik van alles kon doen, maar als ik straks nog boodschappen doe heb ik de knollen wel weer op!

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoi meiden, Andrea is terecht!

hier heb ik 3 pakken newborn staan. als ik over hebt en hij past ze niet meer kan ik ze altijd nog ruilen als de verpakking nog dicht is.

over een uurtje ga ik naar de VK, hoop dat zij ook zegt dat ik minder moet gaan werken. ik kan namelijk niet meer! heb dat vanmorgen ook bij mevr Bitch aangegeven maar die leek het niet helemaal te snappen volgens mij...

20. Niet meer actief

Oh joh Roxy is dat meisje terecht?! Was ze inderdaad met die loverboy mee? Jeetje wat moet iedereen opgelucht zijn!

Deel Deze Pagina