Een dag eerder... Haha dat ze dat zo precies berekenen... Dadelijk beval je 2 weken eerder of later, dan maakt die datum ook niets meer uit! Maar ik zou je banner aanpassen hoor, is toch weer een dagje minder aftellen
Fijn roxy, dat je minder mag gaan werken! Het is beter voor je lichaam! Mijn hoofdpijn is weggetrokken gelukkig.
ben ik weer. ff op de bank gelegen. beetje raar gevoel rechts onderin nog en iets van misselijkheid. gelukkig is mijn zoontje lekker makkelijk en kan hij goed zichzelf vermaken. vervelend al dat gedoe bij sommigen op het werk. een voor de verloskundigen en arboartsen die wel begrip hebben. ik heb hetzelfde gehad toen ik zwanger was van mijn zoontje.nu lekker huisvrouw! citroentje bij mijn navel is het ook plat.net of de kleine gestrekt ligt en de huid spant.weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. zodra mijn mannetje thuis is duik ik lekker mijn bedje in. tot morgen
Zo, heb gekookt en gegeten! mike kwam thuis met 2 boeken vol geboorte kaartjes. we waren er gelijk uit en nu het gedichtje nog...
lekker he roxy dat jullie eruit zijn welk kaartje het wordt. gedichtjes zijn wel moeilijk maar als je er eenmaal uit bent is het wel heel mooi.
Zo hehe boodschappen gedaan, naar dat huis wezen kijken en gegeten en nu even op de laptop en dan nog een kopje warme choco met bolus en dan nar bed. Huis was het niet voor ons, moest erg veel aan gedaan worden en de buurt kwam ook niet geweldig over. Maakt het dus makkelijk om te beslissen. Moet maandag even bellen dat ik hem niet wil. Roxy, fijn dat de vk je goed begrepen heeft Ik ga morgen weer beginnen met werken. 1 dagje nog deze week dus dat moet wel gaan. Volgende week ook maar 1 dagje en dan 2 middagen en 1 hele dag per week tot aan mijn verlof. Hoop dat het vanaf nu weer goed gaat.
Marij, wat heb je dat prachtig gezegd! Ik begrijp het ook heel goed, ik zeur hier wel heel veel, maar durf dus eigenlijk tegen niemand anders te vertellen hoe ik me echt voel. Ik zeg altijd maar dat het goed gaat. Ik wil ook niet dat mensen denken dat ik een extra graantje meepik van mijn zwangerschap. Ik heb heel bewust gekozen voor 6 weken van te voren stoppen, maar zelfs daar krijg ik al commentaar op. Ik heb besloten dat ik morgen zelf maar de fysio ga bellen, want ik wil uiteindelijk ook niet in een rolstoel belanden. Gewoon stoer doorlopen en dan er niet kunnen zijn voor je kindje is natuurlijk helemaal niet stoer.
Inderdaad het is veel stoerder en vraagt meer lef eigenlijk om er gewoon voor uit te komen dat het even niet gaat/teveel is/etc.
Linda: wat waren de cadeautjes? Marij: goed gezegd! Nog 2 dagen werken en dan is het vakantie, heerlijk! Ik ga nog een sotje maken en dan lekker op tijd het bed in!
Haai meiden, long time no speak! Wat is er veel gekletst, gezellig.... Ik ga ff heel ego niet reageren, maar heb veel mooie/verschillende buikjes gezien en applaus voor Marij! Goed gezegd 8) Jij, je kindje, je gezondheid zijn echt belangrijk, daar moet je het mee doen.... Ik heb nogal last van de hormonsters, ben zo snel van slag.... Blergh! Heb hydrofielluiers van een vriendin gehad en die ga ik nu ff wassen {|=
Joyce, rustig aan blijven doen hoor! Berna: eerste jankbui Jeetje meid ik jank bijna elke dag wel een keer. Echt ik jank me een ongeluk! ONgelovelijk dat jij nu pas een 1e jankbui hebt! KRisty hoe ben je verzekerd bij Menzis? Ik verzorgd 3. Wat zat er in je pakket? Ben wel erg benieuwd eik! Voor de mensen die in omgeving Zwolle wonen: bij de V&D zag ik vandaag veel leuke en nodige dingen in de aanbieding. Zo had ik een dekentje voor het ledikant en een dekentje voro het wiegje samen voor nog geen 20 euro! Ook diverse lakentjes en dekbedhoesjes en kleding ed in de aanbieding. Ik heb ff lekker ingeslagen. WIj hebben nu bijna alles wat we nodig hebben volgens de diverse lijstjes. Moet nog op zoek naar een leuk wipstoeltje en een luiertas. Gister kreeg ik via de man van mn moeder een zak positiekleding van mn aangetrouwde schoonzus, zaten wel wat dingen in die ik ook pas en leuk vindt. Nu hoor ik vanavond van hem dat ze nog een zak gebracht heeft. Ben benieuwd wat daar nog tussen zit, alles is mooi meegenomen! Fijne avond verder allemaal!
Haha lexie ja ik jank bijna nooit.. maar nu na dat verhaal van de fysio gingen de sluizen open haha het was meer teleurstelling in mijn eigen lichaam. Guppie goed dat je de fysio gaat bellen! En inderdaad als iemand vraagt hoe het gaat zeg ik ook goed. Heb zelfs Mark gevraagd niemand te zeggen dat ik minder ga werken wil gewoon niet als aansteller overkomen moeilijk dit hoor. Ik ga lekker naar bed, morgen 28 weken gaat snel, oja moet niet vergeten in potje te piesen voor de vk haha. Hopen dat de eiwitten weg zijn
Hoi dames, even een kort berichtje... Heb na mijn vakantie voor het eerst weer gewerkt vandaag. Best leuk, maar vrij zijn beviel me nog iets beter eigenlijk! Ik kom gelijk helemaal niet meer aan het forum toe. Ik heb ook niet alles gelezen maar hoop dat alles goed met iedereen gaat. Ze zaten op mijn werk grapjes te maken dat er een stuk uit mijn bureau gezaagd moet worden om mijn buik in te passen... En ook een bespreking buiten de deur gehad, zegt die kerel: ja, jij bent zwanger! De vorige keer dacht ik het al maar durfde ik het niet te vragen, maar nu weet ik het zeker! Dus ik heel quasi-beledigd: ik weet niet waar je op doelt! Was wel grappig. Blijkbaar hebben mijn vrije weken goede invloed op de groei van mijn buik gehad! Slaap lekker allemaal!
MissFrodo: oké dat maakt de keus wel wat makkelijker! Nu maar hopen dat de verbouwing opschiet! Dat is wat met al die vrouwen die maar stoer willen doen hè? We kunnen het handig zelf wel allemaal hè?! Maar soms hebben we nou eenmaal ff rust nodig en het is nu belangrijk om goed naar je lichaam te luisteren hoor! Ik had verwacht dat jullie gisterenavond nog wel zoveel gekletst hadden dat we nu op pagina 600 zaten hoor! Valt me een beetje tegen.... Roy had erg leuke kadootjes gekocht gisteren. Hij heeft 3 oranje schilderijtjes met een koe gekocht waarop staat: Boe zegt de koe. Erg leuk! En hij heeft ons eerste kledingsetje gekocht (ja, ja we hadden nog steeds geen kleding gekocht!). Een heel stoer truitje met een leuk geruit broekje. En mn schoonmoeder heeft nog een leuk setje gekocht wat ie meteen na de geboorte aan kan. Ik heb foto's gemaakt, maar kan het kabeltje nog even niet vinden, dus heb geduld haha! Heb ook een foto van mn buik gemaakt. Vind het op de foto toch nog wel allemaal meevallen! Vandaag lekker vrij. Thuis wat aanrommelen en vanmiddag naar de nagelstyliste (is een vriendin).
goeiemorgen! heb heerlijk geslapen en de steken zijn gelukkig weer weg! missfrodo wat fijn dat jullie zo snel de keuze konden maken! hopelijk schiet de verbouwing snel op en kan je lekker alles klaar maken voor de beeb. linda knap hoor dat jullie nog geen kleertjes gekocht hebben. ik moet echt stoppen lexie ik ben verzorgt 2. de gebruikelijke spullen zitten erin maar dan in een hele mooie opbergbak met een blauwe deksel dan nog een leuke knuffeldoek en een leuke omslaghanddoek.erg leuk.hoe de knuffel en de doek eruit zien zie je wel bij het open maken.blijft het toch nog een beetje een verrassing. ga nu even lekker de ramen in de woonkamer doen,zoontje zit op school dus kan even lekker door. fijne dag allemaal