Hoi! Linda: Leuke cadeautjes van Roy, wat knap zeg je 1e kledingsetje, kan ik hier ook niet zeggen...... Bedankt voor de tip van V en D, ik ga volgende week er heen. gisteren de doos van Etos opgehaald. Vlakbij school zit een klein winkelcentrum. Ik heb aan een derdeklasser heel brutaal gevraagd of hij even om wilde rijden, had gisteren nl de honden mee en die laat ik niet alleen voor de winkel achter. De schat ging mee en heeft bij mijn fiets gewacht. Pubers kunnen zo lief zijn! Morgen weer naar de VK. Heb er weer zin in!
ik kan moeilijk tegen mijzelf gaan kletsen............. jullie mogen de eer hebben voor blz. 600! Ik ga de kinderen weer even tot de orde roepen!
hey meiden wat hebben jullie gekletst zeg in die tijd dat ik er ff niet was... ga niet op alles reageren hoor want moet ook zo wat in huis doen... roxy fijn dat Andrea terrecht is zeg...zal een hele opluchting zijn. Trouwens ik hoop dat die manager gauw inziet waar ze mee bezig is.... las ook over gedoe met werk enzo...balen zeg, en dat sommigen het niet begrijpen dat een zwangere niet alles meer kan... ook een buikfoto zag ik weer...en indd bescheiden...maar goed dat zegt niks he. Wie had er ook alweer cadeautjes van haar man, lief zeg, een eerste pakje knap hoor. Hier is mijn zusje gister geweest, wel gezellig alleen je kan niks doen in huis. eind van demiddag hebben we nieuwe vissen gehaald en vanmorgen al 6 jongen haha.. gisteravond moest Mariët majorette lopen en dat was wel ff gezellig...ze heeft er helemaal zin in. heb vannacht zo raar gedroomd dat ik een echo had en je de baby heeel goed kon zien, maar ineens waren er dingen niet goed... zo was hij lelijk, (om het zo maar te noemen) en zijn mondje was heel raar en hij had aan zijn rechterhand geen 5 losse vingers maar 2 waren aan elkaar gegroeid...terwijl dat allemaal op de 20 weken echo goed was....raar he... nou ik ga me omkleden en ik spreek jullie later wel...
Ik las iets over waar 2 meiden willen bevallen (weet niet meer wie het waren ) Wij hebben bewust gekozen om te bevallen in het WKZ ook al hebben we geen medische indicatie en wonen niet heel dicht bij Utrecht. Ik word wel met 35 weken (13 december) overgedragen van mijn huidige vk naar een vk in het WKZ. Toen ik eergisteren die afspraak ging maken kreeg ik de volgende internetsite door van het WKZ: www.uvcutrecht.nl Ik heb de site helemaal doorgelezen en het geeft mij zo'n rustgevend gevoel dat ik helemaal zin krijg in januari
Linda1980, die schilderijtjes hebben wij ook van boe zegt de koe, ze zijn heel leuk ja! even eten hier, zo weer werken!
In het WKZ ligt die vriendin van me nu ook. Ze stoppen vandaag met de weeënremmers, ben benieuwd hoe het dan gaat!
linda ik hoop voor je vriendin dat alles goed gaat! spannend hoor. zo,ik heb de woonkamer helemaal af. ramen en meubels alles lekker gesopt. kan ik vanmiddag lekker rustig aan doen ga mijn zoontje van school halen.
Dan ben je al verder dan ik Kristy, ik heb alleen de keuken nog maar gedaan Hoe zou het eigenlijk met Meliske zijn?
nou ik heb nog niks gedaan haha ben nog aan het bij komen... van de week de hele kamer al op de kop gehad...maar goed dat is ook weer klaar. ik heb wel vaker van die dingen...laatst had ik het al op de babykamer...wou ik de commode aan de andere muur hebben en het bedje ook weer anders... ach ja ik kan een hoop zelf dus dat scheelt....de kamer heb ik ook alleen gedaan maar best wel zwaar hoor zo'n bank en tv kastje...ach een beetje schuiven en ik ben er zo...zo groot is het huis ook weer niet. mijn vriend hoefde alleen de kabel van de tv maar vast te zetten dus dat scheelt weer... ik ga vanmiddag maar ff wat doen denk...na het eten... en als ik dan bezig ben komt het ook allemaal wel weer goed. Weet je ik zat vanmorgen te denken, goh ik ben alweer 26 weken zwanger, iets waar ik niet op had gerekend, omdat de relatie niet helemaal goed was, kwam door veel dingen, maar toch dan sta je er niet echt bij stil om zwanger te raken en dan raak je wel zwanger.... nou gaat het gelukkig goed en ik heb het allemaal kunnen accepteren maar het is wel moeilijk geweest in het begin. gr Anita
Kan t me voorstellen Anita! En het gaat toch best snel allemaal hè? In het begin denk je: jeetje 9 maanden! Maar nu zitten we alweer in de laatste 3 maanden!
meiden het gaat super snel vind ik zeker als je teller op aftellen staat nog 12,5 week en dan ben ik op de uitgerekende datum ik woon in een drive-inn woning en is best veel werk. ik doe elke dag een beetje. boven is alles klaar nu nog de keuken en de gang. op het laatst beneden en dan nog mijn zoontje van kamer verhuizen. hij wilt nu perse boven slapen en ik vind dat prima. hoeven niet zoveel te doen want hij heeft daar al eens geslapen. (hoop wel dat ik mijn zonnehemel kwijt raak want die gaat straks behoorlijk in de weg staan.) kan hij zonder luier gaan slapen,wc is ook in de badkamer. eentje in de luiers en de andere eruit
Linda ik hoop dat het allemaal goed gaat met je vriedin Gaat zeker snel over 6 weken dus met verlof al. Ga vanaf volgende week 6 uur minder werken per week eerst eens kijken of het zo lukt... Vandaag 28 weken toch weer een mijlpaal!
Ondertussen de woonkamer een beetje gedaan en de boekhouding, dus ik ben best goed bezig al zeg ik het zelf! Nu ga ik even bedenken wat ik ga eten...
wij eten broccoli met kipsnitzel. lekker hoor. net de kaarten definitief besteld bij la carte. als ik meer wil zijn de kosten 5,-.dat is te doen! binnen 2 weken krijgen we de leesproef,ben benieuwd! ga nu echt ff lekker liggen