roxy: fijn dat je minder kan gaan werken. Leuk he kaartjes uitzoeken en fijn dat jullie er samen zo snel uit waren. Wij waren het gelukkig ook snel eens. Linda: en, en, en......wat heb je gehad? Oh ik lees 3 schilderijtjes, leuk joh, ik heb ze gezien, wij hebben ze in het lime groen met schapen, slaap, kindje, slaap erop! Hopelijk blijft het bij je vriendin rustig. missfrodo: jammer dat het niet het huis voor jullie was. Kristy: alweer wat afgewerkt dus, de kaartjes.
zo ik heb ook gegeten, macaroni ... had ik nog over van gister dus dat is wel ff lekker.... ik ga nu echt wat doen hier...de keuken is al klaar inmiddels nu de rest nog...vanavond ook nog werken en morgenavond gaan we naar het mega piraten feest en krijg ik 2 slapers dus moet het wel netjes zijn hier he....dus heb morgen ook nog genoeg te doen.
Even snel: Borstvoedings avond was echt mega interassant, echt een aandrader voor iedereen die borstvoeding wil geven! Ondaks dat ik al veel gelezen had weer veel bijgeleerd! O en er waren 2 mannen mee! Dus als ze willen.... Heb het er met Mark over gehad en hij gaat waarsachijnlijk babymassage doen straks. Heeft ie ook wat met ons kleintje! Ga gauw weer verder werken, kom vanavond verder reageren!
Wij hebben problemen met de drukkerij, Marco was netjes langs gegaan om alles te regelen, nu 1 maand geleden, zouden een proefdruk krijgen (nooit gehad), ik heb meerdere emails gestuurd! Ze krijgen nog tot eind deze week en dan gaan we met een andere drukkerij in zee. (we hebben nog niks vast liggen, dus) Ze waren ook zeer klantonvriendelijk!
hoihoi ook wij hebben eergisteren de kaartjes besteld. ook hebben we het geboortebord vast laten zetten en hebben we zon 3d ooievaar gekocht voor op het raam. bedankt voor de informatie over de vluchttas. over 3 weken gaat de box en de kinderwagen naar beneden en de maxi cosi en dan kan ik gelijk de tas klaar gaan maken. ook ik moet nog 6.5 week werken. fijn dat bij iedereen weer alles goed was bij de vk. xxx
geboorte kaartjes ja dat ga ik morgen ff doen, moet Lisa naar mijn zusje brengen en kan dan daar mooi ff naar de drukker. Ik zal eens even gaan printen dan morgen vroeg en ff zien of ikhet in PDF formaat kan krijgen. heb net ff met Lisa pepernoten gebakken...ze staan in de oven. dus nu de rest opruimen en morgen boven maar ff...
hihi bij het maken van de 2e ronde pepernoten at ze het zo maar op zonder het te bakken....lol ja ze is echt verslaafd aan pepernoten hoor...de zakken vliegen er door heen hier.
lekker he pepernoten mooi buikje san anita wat vervelend dat gedoe met die drukker. gelukkig ben je er op tijd bij! leuk dat iedereen al naar het einde van de zwangerschap toe leeft. de eerste weken leken maanden voor ons en moet je nu zien! dikke knuff. kristy
Mooi buikje San! Sinds een paar dagen heb ik denk ik harde buiken. Eerst dacht ik dat het allemaal bewegingen van de kleine uk waren maar nu merk ik dat soms mijn hele buik zich opspant. Vaak gaat dit wel gepaard met bewegingen van het kleintje. Vannacht droomde ik dat ik moest bevallen maar ipv weeën had ik meer dat soort harde buiken. Wellicht had ik er vannacht last van en had ik daardoor die droom. We hebben nu gelukkig een gedichtje gevonden voor op het geboortekaartje. Nu kunnen we eindelijk eens een proefkaartje bestellen. Gisteren mocht ik de gordijnen ophalen voor op het kamertje. Maar nu blijken die heel zwaar te zijn. Dat komt doordat we er verduisterende stof aan lieten vastnaaien. Nu hoop ik maar dat we ze kunnen ophangen en dat ze van zwaarte niet naar beneden donderen. Zijn er hier nog meiden die nog een 3D echo gaan laten maken? Ik denk dat wij er een krijgen op 6 november; onze vroedvrouw sprak van een derde-lijns-echo dus ik neem aan dat dat 3D is...Ik zal dan 32 weken ver zijn. Hopelijk levert het mooie beelden op. Kan ik mij trouwens nog inschrijven voor de belboom? groetjes, juni
San, mooie buik hoor! Anita1975, heb nog geen pepernoot op dit jaar. maar zelf gebakken jammie! Je bent trouwens een aardige poetser is het niet? Linda, geniet je wel een beetje van je vrije dagje? En ja heb net een nieuwe baan, werk is leuk maar dat mens grrrrrrr. Leuke cadeautjes! Moppie, ook al aardig bezig zeg! Leuk Anitadejong, je hebt gelijk hoor dat je naar een andere drukker gaat! Je hebt nu nog de tijd! Roxy, lekker hoor dat je nu minder gaat werken, je zal merken dat je dan een stuk beter voelt! Kristy, ook al de definitieve kaartjes besteld! Goh mag nu toch ook wel opschieten met uitzoeken. MissFrodo, dan maar wachten op het ontduplexen zeker? Guppie, je hebt helemaal gelijk hoor en de fysio zal je klachten gelijk serieus nemen! Heb je nog gebeld? Marieke, daar heb ik ook af en toe last van, zo'n dag dat de tranen erg hoog zitten! Ach ja kunnen we niets aan doen toch? Lexie, dat is niet verkeerd een zak positie kleding, is toch al duur zat! Mamasu, leuk he die reacties op het zwanger zijn? Juni, leuk dat de gordijnen klaar zijn, dat maakt het echt een beetje af! (als ze niet naar beneden vallen!) En doe je rustig aan! Zo niemand vergeten volgens mij!
Wij doen de volgende tekst op het geboorte kaartje: twee harten, 1 liefde uit liefde, 1 hart Niet echt een gedichtje, maar we vinden dit allebei heel mooi, dat uit onze liefde nieuw leven komt! Zoek alleen nog een tekst voor het bellen van te voren. Iemand ideeen?
Mooie buik san net terug van vk eiwitten weg gelukkig bloeddruk 120/60 dus erg netjes hartslag goed bm 1/3 mx? en 27 cm
Berna gelukkig dat alle eiwittten weg zijn! Zo ben net bij de nagelstyliste geweest, dus mn nageltjes zijn weer mooi! En heb boeken opgehaald voor de geboortekaartjes, heb 11 boeken meegekregen dus we hebben wat te doen hahaha
Ben zo verliefd op dat kleintje in mijn buik! Kan niet wachten tot hij/ zij er eindelijk is! *zucht* Ben in een sentimentele bui...
Berna, goed nieuws van de Vk zie ik! Ik heb de fysio gebeld en een afspraak gemaakt. Ik zie die dag mijn vk ook, dus dat komt goed uit. Collega's van mij zeggen ook dat ik 1 bepaald vak (praktijkvak) beter niet meer kan geven, het valt gewoon heel zwaar. Maar eerst maar eens vakantie volgende week, daarna moet ik nog 6 weken en ga ik een gesprek aan met wat eventueel aangepast kan worden. Heb vandaag ook weer een zere rug, oef! De babykamer is binnen, maar Rinaldo heeft pas zondag tijd. Voor nu hoop ik dat hij ze in de dozen kan laten, anders wordt het zo'n puinzooi. Ik ga ze echt niet naar boven sjouwen en ben helemaal niet handig, dus ik mag nog niet eens helpen.