Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    ja ik werkte al ff niet meer (alleen 2 uurtjes aanwezig zijn op school als overblijf moeder) En hier in huis doen hubbie lief en mama alles voor me...

Missfrodo: geloof tegen de 30 of 32 weken. dus echt als je 7 maand bent. (correct me if i'm wrong)

2. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Oke Joyce dan heb ik nog 2 tot 4 weken.

3. Niet meer actief

Goh Joyce, je maakt wel wat mee zo zeg.... Rustig aan meid!

Linda, leuk die cadeautjes van je mannetje.

Anita, lekker pepernoten bakken, gezellie met je dochter!

Berna, braaf zijn hoor! ;)

Mooie buik San!

Anneliesje, wat een herkenbaar gevoel.... Lief!

Guppie, tot zondag wachten, oei.... Wel leuk vooruitzicht, nog even geduld!

Leuke gedichtjes allemaal :D

JUBEL JUBEL :whistle:

29 oktober wordt ons kamertje gebracht!
    Ik ben zo blij :D

Meiden met een aerosleep, halen jullie wel moltononderleggers voor onder de billetjes op het matrasje? Of gewoon helemaal nix?
    Ik heb nu de uitzet wel zo'n beetje bij elkaar geshopt, nu het kamertje en dan kan ik gaan ordenen. Ik kan zo genieten van al die spulletjes 8)

En we hebben 4 boeken met kaartjes, hopelijk kunnen we snel een keuze maken....

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Das fijn Marieke dat je kamertje dan komt.

Ik ga even douchen, zit mij nu veel te veel op te winden omdat 2 tot 4 weken niet haalbaar gaat zijn...

5. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Meid maak je er niet te druk over... komt allemaal goed hoor!

Ik duik lekker mijn bedje in Ik spreek jullie morgen weer

Dikke kus en sleep well allemaal

6. Niet meer actief

MissFrodo, maak je niet te druk meid!
    Als het moet slaapt de kleine bij jullie op de kamer, of desnoods in een wasmand, ofzoiets....

7. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    wij hebben voor het bellen:

om file bij het ledikantje te voorkomen
    vragen wij u om even te bellen als u langs wilt komen.

tekst kaartje:

in mams buik was het warm en zacht
    lag ik te trappelen dag en nacht
    maar nu ik mij kan laten horen
    zal ik ook papas dromen verstoren

8. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Joyce, hopelijk blijft het rustig!

Heb even snel een vraagje: weet iemand of het mogelijk is om aan kratjes te komen voor je bed zonder bier te moeten kopen? Klossen gaan namelijk hier niet zo makkelijk passen, maar 5 kratjes bier drinken we ook niet weg.......

9. 12309

12309 Niet meer actief

Vanmiddag naar de VK, ik ben nu al weer een klein memootje aan het maken, zodat ik niks ga vergeten....
    Bedankt voor de buikcomplimenten.
    Fijne dag allemaal!
    Gisteren hebben we het boxkleed besteld en alle verzekeringen doorgenomen met onze agent. Zo gauw als de uk er is dan stuurt zij de nieuwe polis op. We hebben ook meteen onze uitvaartverzekering laten aanpassen. Met het verhaal van Annika in het achterhoofd wilden we dit nu al regelen.
    We hebben gisteren bij de prenatal het setje voor uit het ziekenhuis naar huis gekocht voor de uk, zo leuk!
    Linda: leuk trouwens dat je alsnog een 3decho met de oma's gaat doen. ze reageerden zeker erg blij?
    Anita: leuk filmpje, krijg meteen trek hahaha

10. Niet meer actief

Leuke gedichtjes allemaal!

Roxy: ik vind de 2e het leukste.

Joyce: jeetje weer een dagje ziekenhuis... Beebje: blijf nog ff zitten hoor!

MissFrodo: volgens mij moet je 8 of 10 weken vantevoren je kamertje klaar hebben. Maar dat gaan wij ook niet halen hoor denk ik. Maak me er niet zo druk over. Als het kindje zo vroeg komt, moet het toch nog ik het ziekenhuis blijven...

Busybusy: volgens mij kun je in heel veel winkels bier halen en het terugbrengen als je over hebt... Gebeurt wel vaker bij feestjes, omdat het altijd zo moeilijk is om in te schatten hoeveel je nodig hebt. Maar ja, dan moet je het bier wel ff ergens opslaan ;)

San: ja de oma's vinden het erg leuk dat ze meemogen naar de echo! Succes vandaag bij de vk!

11. Niet meer actief

Roy en ik twijfelen over de naam trouwens haha. We twijfelen nu tussen Gijs en Sem... Wat vinden jullie het leukst? Onze achternaam is van der Heijden, daar moet het natuurlijk ook bij passen...

En mocht het toch een meisje worden, wordt het waarschijnlijk Sanna. En geen Kim meer dus hahaha.

12. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Roxy: fijn om te horen dat jij zo tevreden bent over het WKZ! Doet me goed...

Marieke: ik twijfel ook nog over die moltononderleggers maar ik denk dat ik ze wel ga helen en dan kijk ik wel even wat me het beste bevalt!

Linda: ik ga voor Sem

Wat zijn jullie allemaal al ver met de geboortekaartjes en gedichtjes. Mijn hubbie en ik kunnen het er niet eens over worden dus gaan we vanmiddag maar een paar boeken met geboortekaartjes ophalen bij de drukkerij!

Moet vanmiddag om 14.00 uur naar de huisarts ivm scherpe buikpijn (mogelijk door de obstipatie) maar zie er wel tegenop! Afgelopen maandag heeft de vk er behoorlijk op zitten drukken om er zeker van te zijn dat het niet mijn bm of de beeb is maar dat was echt niet fijn...

Gisteravond lag mijn hubbie helemaal in een deuk. De kleine was zo druk dat mijn buik alle kanten op ging :)

Nou ik ga maar weer es aan 't werk...

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wij lagen gisteren ook in een deuk die kleine schopte hard en heeeel snel achterelkaar net of ie aan het boksen was haha

14. Niet meer actief

Sterkte bij de huisarts Moonie!

15. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Goedemorgen,

Succes bij de huisarts Moonie!

Na mijn douche en een nachtje slapen voel ik mij wel weer wat positiever.
    En ik moest net heel erg lachen om de opmerking van Marieke van die wasmand :)
    Verder weet ik natuurlijk best dat druk maken niet zorgt dat het sneller klaar is dus probeer me koest te houden en wacht rustig het gesprek van maandag af.

BusyBusy, heb je al bij buren/kennissen/familie gevraagd?
    Wel bij de biedrinkers natuurlijk ;)

Straks komt er een vriendin helemaal uit Belgie en dan lekker naar Prenatal voor de doos.

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    :evil: :evil: had ik vanalles getypt op de computer voor hier.
    beld mijn mannetje moest een zakelijke email versturen....druk ik deze site op vernieuwen. ](*,)

reageer dus niet op allemaal.gupopie wij hebben hetzelfde gedichtje.
    voor de rusttijden hebben we:van 12:00 tot 15:00 uur rusten mama en het ukkie en na 21:00 uur doet papa een tukkie.

joyce hopelijk werken je medicijnen straks wel!
    wil thuis alles gewoon netjes hebben.de feestdagen geven al extra werk en wil straks genieten van mijn 2 ventjes samen.wil daar de tijd insteken ;)

moltons zijn ideaal om je matrasje schoon te houden!
    ik raad ze wel aan hoor voor de toekomst.straks met dunne poep en kleintjes kunnen smeerpoetsen zijn hoor.

linda sem vind ik persoonlijk een hele leuke naam

missfrodo als je een bedje op je slaapkamer hebt ben je er al hoor.
    de kleine kan je met gemak verschonen op je bed,die staat toch hoog ;) niet al te druk maken hoor!je komt er echt wel.

het is alweer vrijdag vandaag.
    lekker snel is deze week voorbij gegaan :D
    oh,ik ben echt aan het aftellen
    zo nieuwsgierig naar de kleine.

liefs kristy

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Kristy wij hebben een duplex, lees heel kleine woonruimte, en op onze slaapkamer past geen babywieg/ledikantje. In dat geval moeten we alvast de muur wegbreken tussen woon en slaapkamer, wordt straks toch een woonkamer, en dan past het met wat schuiven en meten er wel bij.
    Maar ga maandag eerst even dat gesprek aan, weten nu in ieder geval dat de grote bouwwerkzaamheden na de bevalling moeten.

Ik vond die rusttijden zo moeilijk om in te schatten. Hebben we dus ook maar niet op de kaart staan.
    Ervan uitgaand dat mensen eerst bellen en dat we dan zelf een planning kunnen maken. Komt zo'n lijstje bij de telefoon te liggen.

18. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    missfrodo had geen idee dat het zo passen en meten is.
    hoop maar dat het gesprek maandag goed gaat en dat ze opschieten!

ik heb een poosje in een stacaravan gewoont en toen mijn zoontje geboren was heeft ie in het begin veel in de reiswieg van de wagen geslapen.misschien een idee voor als er echt nood aan de man is.

sterkte meid ;)

19. Niet meer actief

Ik denk zelf dat ik Sem ook leuker vindt dan Gijs...

20. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Vind ik ook Linda!
    Gijs doet mij, sorry wil niemand beledigen, denken aan die gans.....

Das een goed noodidee Kristy thanks!

Deel Deze Pagina