Hahaha ja das waar, daar had ik nog niet aan gedacht, maar zal ik nu waarschijnlijk steeds aan denken
missfrodo weet hoe rot het is als telkens verbouwingen uitgesteld worden. mijn man heeft een klusbedrijf en momenteel levert zijn opdrachtgever niet goed aan dus kunnen ze niet alles afmaken en moet er weer een nieuwe afspraak gemaakt worden met de klant.heel vervelend vindt ie dat. hij is ook de bedenker van het keukenblok in de beeb's kamer. gelukkig heb je wat aan de tip!
hey meiden, sorry ik ben druk dus kan niet ff mee kletsen met jullie...lees wel ff wat tissen door maar geen tijd op lang achter de pc te gaan zitten. Vannacht lag ik laat op bed, moest 7 uur werken en was half 2 op bed...kwart over 1 thuis, nou ik was gebroken hoor... jeetje dit hou ik echt niet lang vol...mijn rug deed zo zeer en ik kon wel huilen toenik thuis ff op de stoel ging zitten. heb goed geslapen en met mijn rug gaat het ook beter weer gelukkig... moest ook welwant ik moest boven opruimen etc...de douche moet ik nog ff doen en de kids mogen straks de kleine dingen ff van de grond pakken boven, dan is dat ook weer klaar. Vanmiddag ga ik lisa weg brengen en dan een vriendin en haar vriend mee nemen en vanavond gaan we op stap, ik zei al dat hou ik niet vol... ga ik wel naar de EHBO, daar kan je zitten...hahaha Nou meiden ik ga weer....maar tot snel. liefs anita oh uuuh joyce, rustig aan meid, hoop dat die kleine nog ff blijft zitten, maar goed elke dag is er weer 1... esther, ik hoop dat het op schiet met jullie huis, ga maar zeggen dat het haast heeft anders een zeer geschikte woninig voor jullie waar niet zo veel aan hoeft te gebeuren....
bedankt, nou gister had ik echt zo iets ik sta op knappen, voelde me echt op geblazen en was ook blij dat ik op bed lag.... ik moet hier nog een paar kleine dingen doen en ben dan klaar.... morgen alleen Lisa ophalen bij mijn zusje weg en die gaat daarna naar haar papa. Dan het weekend lekker niks doen... nou ja was opvouwen maar daar kan ik bij zitten. liefs anita
nee merk ook wel dat ik soms rustig aan moet doen...dan is mij buik zo gespannen.... moeten we ook niet hebben he
ik vind Gijs leuker! Sem vind ik zo veel voorkomend? of ligt dat aan mij? Gijs vind ik stoer voor zo'n heerlijk stoer manneke. haha, gelukkig verschillen smaken anders hadden we allemaal dezelfde namen bedacht! Joyce, meid, wat een stress voor jou. Ik weet nog zo goed hoe ik van week tot week leefde bij de zwangerschap van mijn dochter. Hou je taai he! en probeer vertrouwen te hebben in je ukkie. Op naar volgende week, dan is er weer een week voorbij! ik denk aan jullie! Gisteren lange dag gewerkt, ivm cursus en gisteravond met collega's uit eten geweest. Het was ontzettend gezellig maar wel vermoeiend. gelukkig kon ik uitslapen vanmorgen, dus ben redelijk bij getrokken. vanavond naar vrienden. morgen naar een kledingbeurs en zondag naar mijn moeders verjaardag. beetje veel op het programma eigenlijk.... lekker slim maar niet heus! nou ja, daarna maar weer rustig aan doen. had gisteravond een beetje bloedverlies. is echt een tijd weggeweest maar nu ineens weer dus. was wel een ienieminie beetje hoor, dus kan zijn van de ontlasting of een andertje ofzo. heb met de dopler geluisterd en ukkie doet het prima volgens mij. voel hem al een weekje wat minder, maar dat kan komen omdat hij naar achteren trapt. vrijdag moet ik voor controle, dus vraag wel even of ze alles goed willen checken. meiden, alvast een fijn weekend hoor!
Oh dat is minder Marij! Hopen dat het idd van de ontlasting of zo was en je er nu geen last meer van hebt!
wat is het rustig hier.... marij ik hoop dat het idd een adertje was of iets in die richting. hebben jullie enig idee hoe het met meliske is? moet zo aan haar denken. meliske mocht je meelezen heel veel sterkte meid. hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. heb het voor vandaag even gehad. pff,die buik zit vandaag behoorlijk in de weg. kleine is wel erg rustig maar er zijn er al zoveel die denken dat ik al op het allerlaatst loop en ik moet nog 3 maanden! dan vragen ze wat het is en als ik dan zeg dat we een zoontje verwachten is het zo van had je niet liever een meisje gehad. ik ben gelukkig met dit ventje en ja als het een meisje was geweest was ik er net zo blij mee geweest.als ze dan horen dat wij samen al 3 kinderen hebben is het zo van nou dan zal dit de laatste zijn...nou,dacht het niet.grrrrrrrrrrr al die bemoeienissen. moest ff hoor................
Marij: ik hoop dat het bloedverlies gewoon kwam door de verstopping. Kristy: niks van aantrekken hoor, van wat de mensen zeggen. Morgenochtend heb ik mijn eerste les zwangerschapsgym. Ben benieuwd.