Linda: ik vind Gijs leuker qua naam. VK was alles ok. hartslag 70/120. Ik heb de kruidnotenkwestie met de VK besproken. Ik mag ze gewoon eten van haar. De uk ligt 2 cm boven de navel en het hoofdje ligt beneden. Het is nu 21 cm lang ongeveer en dat is goed qua groei.
ja vreselijk al die opmerkingen die mensen soms maken hahahaha. de volgende keer moet je gewoon alles beamen. had je niet liever een meisje gewild? ja veeeeeeel liever. ik wil helemaal geen jongetje! lijkt me zo vreselijk! zoiets... lekker de draak mee steken! mijn mans broer reageerde op het nieuws dat we weer een kindje mogen krijgen "alweer 1? je blijft maar doorgaan zeg" alsof mijn man 10 kinderen heeft (en wat dan nog). dit wordt mijn mans derde kindje, en mijn 2e. jeetje, misschien willen we er inderdaad wel 10. nou en? ach ja, het is ons leven, en wij beslissen lekker zelf! we zijn zo onwijs dankbaar dat we uberhaupt nog een kleintje mogen krijgen (via medische molen nota bene). stom dat mensen er dan zo anders tegenaan kijken. maar lekker hun probleem!
ik had vanmorgen de schrik van mij leven. Normaal is het de eerste lesuren een dolle janboel in mijn buik, maar nu niks.... Ik zo snel mogelijk de vk gebeld en afgesproken dat ik om 14:00 zou bellen als ze zich nog niet gemeld had. Om kwart voor 2 ging ze opeens weer bewegen. Wat een pak van m'n hart zeg! Ze beweegt nog niet echt volop, maar volgens Rinaldo moet ze uitrusten. Gisteren heeft ze zo heftig geschopt dat mijn drinken over mijn glas ging haha! Heb wel afgesproken dat ik weer bel als ik me zorgen maak, ze moet niet zo rustig blijven. Was gisteren op verjaardag, daar zat een andere vrouw van een paar weken zwanger flink aan de cola, te roken en leverworst te eten. Het was haar 2e kind, dus ik heb maar niks gezegd. Heb me er wel flink aan geirriteerd. Ik ga even plat, heb beloofd dat ik veel rust zou nemen dus dan moet ik dat ook doen
Kan natuurlijk toch wel ooit dat ze wat rustiger is. Maar goed dat je de vk meteen gebeld hebt, want je druk gaan zitten maken heeft ook geen zin! En gelukkig dat ze nu weer van zich heeft laten voelen! Die van ons is over het algemeen wel wat rustiger, dus ik heb eigenlijk heel vaak dat ik hem niet voel... Ik ga er maar vanuit dat ie gewoon rustig is, dat kan ook toch?
kan me goed voorstellen dat je je kwaad maakte guppie. maar zo heeft iedereen een andere opvatting fijn dat je kleintje alweer in de weer is. zo fijn om beweging te voelen marij sommige mensen bedoelen het niet zo kwaad en dat weet ik wel maar vandaag is het even lastiger. zit nu lekker een punt kersenvlaai op te eten met slagroom erop! wij zijn ook ontzettend dankbaar voor deze kleine en hopen echt dat er meer komen. morgen zijn wij een half jaar getrouwd! ik ben zwanger van een huwelijksnachtkindje,zo leuk!
Heeft Roy het net met een vriend (de man van die vriendin die nu in het ziekenhuis ligt) over de naam, hebben hun Sem gekozen als jongensnaam! Zo stom...
hihi, dan wordt het dus toch gijs? of toch maar wat anders verzinnen? hoe gaat het met je vriendin eigenlijk? hoeveel weken is ze nu? heeft ze alweer weeen gekregen nu de weeenremmers gestopt zijn? leuk dat jullie zo dichtbij elkaar uitgerekend zijn! kristy, leuk hoor een huwelijksnachtskindje! lekker romantisch.
hoi meiden, niet teveel kletsen de komende tijd hoor! Ik heb vandaag suikeronderzoek gehad. Duik lekker mn bedje in en vannacht gaan we lekker en route! naar Normandie! Ik kan niet wachten er nog ff lekker tussenuit. Ik ben er dus een weekje niet....hoop alles bij te kunnen lezen over een week dus niet al te veel kletsen hoor! Succes allemaal en tot over een week
Ik ga vanavond naar die vriendin van me toe. Ze zijn gestopt met de weeënremmers en ik begrijp dat het vannacht wel wat heeft gerommeld, dus ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren. Ze zit nu op 31 weken. En ja die naam, zo toevallig hè?! Maar ons allereerste keus was Stef en ik moet eerlijk zeggen dat ik die naam nog het mooiste vind. Maar een neef van Roy heeft ook een zoontje die zo heet en daarom hadden we die eigenlijk laten vallen. Maar die neef zien we nooit, dus nu twijfelen we weer om toch maar voor Stef te gaan hahaha
Linda, je geeft gewoon de naam waar jij je het prettigst bij voelt! Wij gaan voor Joey, maar Mike zijn vriend heet ook zo. nou jammer dan, ik heb met hem niks te maken toch? Joehoe, vanavond naar het voetballen!
Juist, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan toch?! Veel plezier bij het voetballen vanavond Roxanne!
Dankjewel Linda! En ach, beter dezelfde naam als zijn vriend dan de naam van iemand waar ik een hekel aan heb...
Anneliesje: ja hoor je mag m'n regeltje voor bezoek wel gebruiken, ik heb hem ook via internet hoor! Joyce: jeetje zeg, hopelijk houd je kleine vent het nog even vol hoor! Marieke: eindelijk eind deze maand dan jullie kamertje, is dat trouwens jullie echte kamertje of die tegemoetkoming? Missfrodo: inderdaad niet te druk maken, die kleine kan straks heus wel ergens slapen, heb je al wel het ledikantje? Zet het desnoods even bij jullie op de kamer dan kan de kleine inderdaad gewoon slapen en dan nog, als je nu al zou bevallen ligt je kleine toch in het ziekenhuis (wat natuurlijk niet de bedoeling is) maar ik bedoel dan heb je nog niet direct je bedje nodig. Linda: ik zou voor Sem gaan, maar ik ken een Gijs en daardoor ben ik beinvloed denk ik. Oh...lees net dat de naam al vergeven is, ik zou ook gewoon kiezen wat je zelf leuk vind hoor het is wel de naam van je kindje voor de rest van zijn / haar leven. Anita: rustig aan doen hoor, wat niet kan, kan ook niet. Roxy: veel plezier bij het voetballen. ik ga maandag maar naar de fysio bellen, ik wist dat je er geen verwijsbrief voor nodig had maar ben een beetje zuinig met mijn bezoekjes daar, ben er nl begin van het jaar geweest ivm slijmbeursontsteking aangezien je niet zomaar alle bezoekjes vergoed krijgt, maar wat nodig is moet gebeuren en het si voor een goed doel!
Linda: ik vind Gijs eigenlijk ook leuker.... Zo zie je maar, smaken verschillen! Maar doe gewoon wat je zelf het leukst vindt! Niks aantrekken van: die heeft al een zoon met die naam, en dat soort dingen. Het gaat erom dat jullie het een leuke naam vinden en jammer dan als andere kinderen ook al zo heten! Ik heb niet alles gelezen maar zag dat iemand zich afvroeg hoe het met Meliske ging; ging het dan niet goed met haar? Het is nu waarschijnlijk zo'n beetje dezelfde zwangerschapsduur als van haar vorige kindje, misschien dat dat het was. Lefbekkie, fijne vakantie! Ik ben vast nog een heleboel mensen vergeten...
heey meiden.. Hoe is het hier? Met mij gaat het wel veel last van hrde buiken.. Zit nu een beetje in dilemma of ik de vk ga bellen.. Ik denk dat ik het wel even afwacht.. Ben mijn rust nu wel aan het pakken zover het kan.. Een goeie collega van mij is woensdag aan een hartaanval overleden en ben er toch wel heel veel mee bezig.. Misschien wel te veel! Maar misschien dat ik dom klink maar veel harde buiken wat kan dat betekenen? Liefs, Geraldine