Hoi meiden Nou auto is het niet geworden we kijken nog ff verder! Kleine is de hele dag al aan het bewegen poeh poeh haha
Hoi Meiden, ik doe de intake wel alleen. Ik vraag aan Mike wat zijn wensen zijn en zal die dan met de intake bespreken. Heb liever dat hij die uren opspaart voor na de bevalling, dan voor een gesprekje van misschien een half uur. Veder een rustig dagje gehad vandaag, Heerlijk..
Getsie, ik heb er ook weer een abces bij Op een hele irritante plek ook nog! Wat ik mij afvroeg he, zou zo'n verkoudheidsvirus nou ook invloed hebben op de kleine? Want verdovende middelen enzo passeren de placenta ook, dus waarom een virus niet.... :
Denk dat ik eruit ben qua voeding. Ik ga het proberen met Kruidvat, als het niks is stap ik denk ik over naar een ander merk. Het scheelt gewoon teveel geld!
Marieke: haha...heb toevallig deze vraag van de week aan mijn vk gesteld, de kleine heeft totaal geen last van je verkoudheid, dit virus kan nl de placenta niet passeren. Toxoplasmose kan bv wel de placenta passeren daarom moet je daarvoor opletten.
Marieke, ik heb daar ook een keer de vk voor gebeld, toen had ik flink koorts. De baby krijgt daar niks van mij, zolang jij je maar niet te ellendig voelt. Berna, waarom was de auto niks? jammer hoor... Geraldine, wat vervelend toch die harde buiken. Doe je wel rustig genoeg? (bezorgheid hoor) Ik ben ook aan het nestelen ben ik bang. Ben de hele dag al aan het poetsen en ik irriteer me ontzettend aan alle spullen die overal liggen. De babykamer moet af, zodat het weer netjes kan worden! We hebben vanmiddag ook nog een huis gezien wat wel heeeeel tof is. De timing is net iets te vroeg, dus ik denk niet dat we het gaan doen, wil niet in de zomer van 2008 al verhuizen, maar het is wel echt een gaaf huis!
teveel krasjes en deukjes en de afwerking was niet mooi dat is bij Skoda wel even beter.. ook nog in een renault megane station gereden en dat was veel beter. We hebben geen haast beetje orienteren... O moeilijk zeg een mooi huis gezien maar nog te vroeg...
oh krasjes en deukjes is echt een minpunt. Straks heb je nog roest ook... Wij moeten eigenlijk ook gaan orienteren, maar druk druk druk... (de babykamer moet nu eerst!) Het huis is echt super, ik blijf er maar van dromen. De plek is echt prachtig, logistiek gezien erg praktisch, maar iets van een jaar te vroeg. Ik zou ook niet meer kunnen slapen als we ons huis binnen een half jaar moeten verkopen, *zucht* echt heel jammer...
Tnx voor jullie antwoorden! Apart he, dat het één de placenta wel passeert en het ander weer niet. Hopelijk voel ik mezelf snel weer beter, maar ben nu vooral erg sip door het abces. Ben zo bang dat ie weer ingesneden moet worden Jammer Berna van de auto, een Focus toch? Al eens een V40 (volvo) geprobeerd? Wel duur hoor, maar rijden zo lekker... Guppie, ow jee, wel jammer, maar wel leuk om over te dromen Zomer van 2008, maar dat moet toch kunnen?
Marieke is een v40 niet wat klein? Ik vind een v50 al best klein. zomer 2008 is voor mijn gevoel maar een half jaar, dan moeten we ons huis snel verkopen en keukens en badkamer kijken, allerlei beslissingen nemen (het is nieuwbouw). We gaan eerst lekker van ons kindje genieten en daarna gaan we weer verder kijken. We wonen nu prima, dus er is helemaal geen haast bij Roxyrox, heb je het over je eigen kerel? Die van mij is wel geintresseerd hoor, maar andere mannen niet echt volgens mij...
Ik heb net alle kleertjes e.d. in de kast gelegd en zag dat we ietsje pietjes teveel spullen in maat 56 hebben. 11 rompers en 8 pakjes, best royaal hihi...
Guppie: en zijn de soesjes gelukt? Moonie: gelukkig dat het niets ernstigs is! Wat heb je leuke foto's gemaakt! Mamasu: huis in de verkoop, spannend! Hebben jullie al wat anders op het oog? Marieke: getsie een abces! Kun je veel last van hebben. Geen idee of die verkoudheid ook invloed op de kleine heeft. Ik zou in ieder geval wel goed uitzieken! Oh ik lees al dat het geen invloed heeft, gelukkig maar! Wij zijn vandaag zo verwend door mn schoonouders! We waren in een babyzaak en ik had wat spulletjes in mn hand en wilde nog een voedingskussen kopen. Mn schoonmoeder stond erop dat ze alles afrekende! En Roy had nog een heel mooi autootje in de winkel zien staan, maar die was een beetje duur (165 euro!)... Heeft mn schoonvader hem gekocht! Wist echt ff niet wat ik moest zeggen...
Nog een weekje, dan worden we gebeld wanneer de box word afgeleverd! hij was steeds niet leverbaar, erg irri
Linda, wat heerlijk dat je zo verwend bent! Guppie, ik vind een V40 persoolijk niet echt klein. Maar de Focus wagon is wel veel practischer. Die volvo gleed ik mee over de weg, lekkere pittige auto. Ach, als er geen haast is, dan lekker blijven dromen.... Ik heb wel wat rompertjes maat 50, maar geen pakjes. Heb eigenlijk alles maat 50/56 of 56. Nu vraag ik mij af of ik toch niet nog een pakje maat 50 moet halen? Mensen zeggen wel: "Je moet niet teveel halen hoor, want je krijgt heel veel...." Maar ja, je weet niet wat je krijgt he, dus je moet toch van alles een aantal setjes hebben....