Wij gaan in ieder geval echt niet teveel halen, ik kan Roy altijd nog op pad sturen Of de (schoon)ouders haha. Ik heb wat foto's in mn album gezet, buikfoto, foto van het wagentje en een foto van het eerste kledingsetje wat Roy gekocht heeft.
linda, leuk eerste setje hoor! marieke, je krijgt idd wel v eel, maar vaak alleen grotere maatjes. (vanaf 62 ofzo). Ik heb 5 setjes in maat 50 en 8 setjes in 56. Maar ik weet al dat ik geen grote kinderen krijg 8) Ik weet dat bij de meeste pasgeboren baby's maat 56 vaak te groot is. het kan wel, maar dan mouwen en pijpen omslaan. sommige mensen vinden het dan leuker om toch een maatje 50 aan te doen. ik denk dat ik misschien wel maatje 44 zal moeten gaan shoppen als deze uk ook te vroeg komt. we zullen het zien! ik vind die kleertjes zo leuk! ik heb op de luirs en de flesvoeding en een boxkleed na alles in huis! nu nog wassen (wat een bult!) heb ook een aantal setjes in maat 62 gekocht, maar mijn dochter kon die pas met een half jaar aan. deze hopelijk wat eerder ergens in maart ofzo... zou leuk zijn!
Ik ga trouwens nog eens ff in de boeken van de geboortekaartjes snuffelen. Roy is even naar een opening van een friettent waar hij gewerkt heeft, zal wel niet zo heel laat thuis zijn. Fijne avond allemaal!
Linda, dat wagentje, cute! Marij, goh vervelend, zal ik toch weer moeten gaan shoppen voor een pakje maat 50.... Toch al zo vervelend dat shoppen....
Linda jouw buik hangt idd lager dan die van mij, die steekt juist naar boven. Je krijgt een jongetje toch? Dan gaan de bakerpraatjes voor jou en mij misschien goed op
Linda mijn buik hangt ook zo laag hoor. Beeb ligt ook steeds met zijn hoofdje naar beneden op de controles (nog niet ingedaald). Misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Wie hadden er trouwens nog een suikertest gehad? Wat was de uitslag en hoe lang heb je hier op moeten wachten? Vandaag zijn mijn ouders langs geweest. Ze wonen op dik 2 uur rijden vandaan, dus ik zie ze niet zo heel vaak. Ze hadden een maxi-cosi meegenomen voor de kleine, wat kleertjes en zo'n loopstok met bijtje eraan. Het kamertje vonden ze helemaal geweldig (ben er ook erg trots op!). Hebben hier lekker wat gegeten en zijn toen weer naar huis gegaan. Het was een kort bezoekje, maar fijn dat ik ze weer even heb gezien. Volgende keer wordt pas na de bevalling. Beebje was vandaag wel heel rustig. Vanaf nu moet je hem iedere dag 10x voelen, maar dat heb ik tot nu toe nog niet gevoeld hoor. Hoop maar dat ik het door de drukte van vandaag gewoon niet zo goed gevoeld heb, maar ga morgen toch maar wat rustiger aan doen. Maak me toch best zorgen....
busy busy, fijn dat je ouders langs zijn geweest! best jammer als je zover uit elkaar woont he? heb ik vroeger ook gehad, ben nu dichterbij gaan wonen en ik vind dat heel erg prettig! ik heb het ook soms hoor, dat ik denk voel ik uk wel vaak genoeg en gaat alles nog wel goed vanbinnen? ik gebruik de dopler daarom nog wel af en toe, als ik denk dat ik uk wat minder voel ga ik luisteren. Als het goed is mag je ook wat vaker komen op c ontroles enzo. blijf je onzeker, dan gewoon bellen hoor. vaak is een afspraak met je vk zo ontzettend geruststellend. en laat dat nou net hun werk zijn, jouw zwangerschap begeleiden (niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk) Ik hoop dat je je uk snel weer voelt! Linda, je buik is inderdaad wat lager dan bij mij, maar ik vind wel dat je een erg mooi buik hebt hoor! misschien ligt jouw baby wat lager? Marieke, vervelend he, dat shoppen voor babyspul 8) Ik ben er ook al zo vies van hahahaha
Linda toch een mooie buik hoor! Er werd wat gezegd over de volvo v40 maar die is dus echt ruimer dan de v50. V40 wordt niet meer gemaakt we willen een auto van max 3 jaar oud .. goed zoeken nog even. Gisteren de box van mijn ouders gekregen mooi mooi Mark gaat hem vandaag vast neerzetten kan de hond er aan wennen
Goedemorgen meiden! Hier gaat alles rustig tot nu toe... (en dat hopen we ook zo te houden) vandaag ook weinig op de planning staan dus dat word gewoon lekker genieten van het weer! Misschien nog eventjes bij mama en oma langs, maar dat moeten we nog eventjes bekijken... Marieke: beterschappies meid! hopelijk knap je snel op! en grr weer zo'n abces... klotedingen! Moonie: hopelijk is de pijn snel over meid! en een mooie buik heb je he! geraldine: sterkte meid en gecondoleerd! en ja vind het ook best snel gaan, Bang voor de bevalling ben ik niet, ik ben juist heel erg nieuwsgierig hoe het allemaal gaat lopen. en wel bellen he meid als je er veel last van hebt... teveel harde buiken kunnen omgaan in weeën he! (zo is mij verteld in ieder geval) mamasu: spannend meid...! Berna: suc6 met verder zoeken meid naar een nieuwe auto! Wel balen dat deze niks was... Roxy: zoiets hebben wij ook... intake stelt ook niet veel voor volgens mij hoor... en ben het hier ook wel gewend om veel alleen te moeten doen ivm Arjan zijn werk... (hij hoeft misschien in december niet mee op oefening anders was hij zowat heel december weggeweest dus we hopen op goed nieuws) linda: je bent flink verwend meid! altijd leuk zoiets he! ennuh mooi buikkie hoor... Hij hangt idd wat lager, bij mij steekt ie meer naar voren toe, hoewel ie nu ook wel meer gaat hangen heb ik het idee hoor... busybusy: echt rustig aan doen hoor meid! En hopelijk heb je je kleintje nog gevoeld... kan soms wel eens he door de drukte dat je hem nog niet opgemerkt hebt! Hopelijk ben ik niemand vergeten... Ik wil jullie in ieder geval een hele fijne zondag toewensen vandaag!
Linda en Schijndelsvolk: mooie buikjes hoor! Ik wil even juichen hier: vandaag ben ik 28 weken zwanger dus nu is het kindje officieel levensvatbaar! Joehoe!
Linda: dat wagentje is echt leuk. Hier heb ik ze ook al in de winkel zien staan maar ze zijn wel erg duur he. Wat leuk dat je schoonvader dat zomaar cadeau gaf.
ik had een suikertest gehad, en heb 2 dagen moeten wachten op de uitslag... die waren overigens allemaal goed, dus ze weten niet waar t vandaan komt, maar t gaat gelukig al weer wat beter
Busy, ik heb wel een suikertest gehad, maar nog geen uitslag. Als ik niks hoor heb ik het niet, maar ga er nog wel achteraan bellen hoor! Ik wist niet dat de v40 niet meer gemaakt wordt. Ik dacht gewoon hoe groter het getal hoe groter de auto. Wij zijn trouwens echt wel volvo fan, de v70 is onze ultieme auto! Ik vind het alleen te veel geld voor een auto, we willen nu nog zoveel. Mijn ouders gaan ws een gloedjenieuwe v70 kopen, grrrrr! (jaloers haha!) Berna, nu al de box neerzetten? Staat ie iig mooi op tijd! Rinaldo is nu bezig met de commode en dan flink opruimen. Er moet nog veel opgehangen worden, dus afwerken lukt vandaag niet. Het wordt wel superleuk, echt fijn dat de spulletjes nu bijna allemaal staat!
Het klopt inderdaad wel dat die kleine steeds met zn hoofd naar beneden ligt. Misschien dat het daardoor wel komt dat mn buik zo laag hangt! En ja dat wagentje is echt heel duur ja. Ik dacht ook echt ff toen mn schoonvader zei neem m maar: nee dat kan ik niet aannemen! Hele mooie buik Joyce! Fijn dat het allemaal rustig is bij je! Ze hebben de kleine van die vriendin van me gisteren willen gaan halen, maar op het laatst toch maar niet gedaan... Ben benieuwd, zal nu niet lang meer duren. Roy en ik kunnen geen keuze maken uit de geboortekaartjes! Wij hebben tot nu toe met alles wat we kopen, dan zien we iets en dan denken we allebei wow. Maar met de geboortekaartjes hebben we dat nog niet! Genoeg leuke, maar geen wow...
He dames, hoe is het hier. Ben ruim een week niet meer geweest door alle drukte (wel leuke drukte hoor). Ik lees niet alles terug, want dan moet ik ruim 100 pagina's lezen. KLETSKOUSEN! Is alles nog goed hier? Geen rare, nare dingen gebeurt hoop ik? Hier gaat het nog steeds goed. Slaap alleen zo slecht. Ik voelde ons mannetje een paar dagen bijna niet. Werd al helemaal gek. Gelukkig hoorden we het hartje wel duidelijk met de dopler, wel een geruststelling dat ding hoor! Gelukkig was ons kereltje gisteren weer lekker aan het feestvieren daarbinnen. Ik denk dat hij blij was dat zijn kamertje nu zo goed als klaar is. Zal vandaag eens foto's gaan maken, kunnen jullie ook even spieken. Dinsdag moeten we weer voor de herhaling van de 20-weken echo. Stom dat je je dan toch ineens weer zorgen gaat maken he? "Stel nou dat ze wel afwijkingen zien...." Niet te veel aan denken, maar ja. Linda, mijn buik hangt ook behoorlijk laag hoor. Ziet er niet anders uit dan die van jou. Misschien toch een jongens-teken? Nou ik ga lekker ff genieten van het zonnetje. Komende week lekker vakantie, dus ik zal weer iets vaker langs komen. Meliske, hoe is het met je? Hoop dat alles nog steeds goed gaat. Zet 'm op meid! Liefs Marije
Hey dames Berna Dat is vervelend dat de auto niet naar wens was. Ik hoop dat jullie gauw iets mooi's vinden. Ik weet niet wannneer ik de box moet neerzetten. Jullie een idee? Geraldine vervelend die harde buiken je zult echt rustig aan moeten doen. Ik zelf heb er ook iedere dag last van terwijl ik niet eens dan zo veel doe heel vervelend. guppie lekker is dat he dat je nu lekker kunt inrichten. Kun je elke avond even lekker zwijmelen in de babykamer. Veel plezier vandaag. inda1980 wat een mooie buik heb je. En die kleertjes geweldig. schijndelsvolk zo'n buikje heb ik ongeveer ook mischien nog lager. Ik ben van de week ook heen geweest alles was erg goed op schema. Alleen nu een beetje last van ischias en rugklachten,. De baby ligt zo diep in de bekken dat ik nu al waggel en van onder veel druk voel. En harde buiken de hele dag door. En een pretecht gehad ook wat is dat mooi zeg echt een poepie Je kunt nu al zien wat hij/zij van wie heeft. IK kan er de hele dag wel naar kijken. BEn helaas niet vaak achter internet ik heb er niet veel puf voor. Voor het lijstje marieke ik moet 1 nov weer naar de vk. En 23 nov zwangerschapsverlof. JOEPIE Dames een fijne zondag geniet ervan
Hallo even een berichtje van mij. Straks naar mijn neef en zijn vrouw en kinderen om hun nieuwe tuin te bewonderen. Verder rustig aan vandaag. Goed verwend Linda, en je buik zit inderdaad laag ivm die van mij, maar die van mij zit juist vrij hoog. Misschien kloppen die praatjes dan toch een beetje Gisteren waren we bij mijn vriendin en haar dochter van 2 en die is spontaan helemaal idolaat van Jan. Bleef mar om hem heen dartelen en op zijn schoot en al haar speelgoed moest naar hem. Was erg leuk om te zien en normaal is ze heel verlegen dus wel bijzonder. Kreeg 'savonds nog te horen dat de kleine meid zelfs in bed nog naar hem vroeg. Heb ik ineens concurrentie haha. Jammer van de auto Berna maar er komt vast een goede op jullie pad. Leuke en mooie foto Joyce. Nou verder weet ik het even niet meer. Tot later!