ja mijn ouders konden de box meteen meenemen en ja anders staat ie ook maar in de doos in de weg.. kunnen we en de hond er vast aan wennen
Hoi allemaal! Hier de hele ochtend weer gepoetst, mike hoeft alleen nog maar de ramen te zemen en alles is weer spik en span. tussendoor een was draaien en hoef voor de rest nergens meer naar om te kijken. HEERLIJK! Vanmiddag een kinderverjaardag, hopelijk blijven we niet zo lang hihi. wilde alvast de hydrofiel luiers en de spuugdoekjes wassen vandaag. ach ik zie het wel, ben morgenmiddag vrij dus dan kan het ook. Doen jullie het na het wassen in de droger of hangen jullie het op aan het wasrek? en is dat met alles of hangen jullie alleen de kleertjes op? Zou ik het boxkleed ook moeten wassen? Wat een schattig autootje linda! en die kleertjes zijn ook geweldig! Pas maar op met die concurrentie Missfrodo!
Hallo allemaal, Lekker rustig weekend zeg! heerlijk, beetje hangen, niks doen. linda1980, was een ontzettend gaaf autootje zeg, je boft maar! joyce, mooie buik hoor! Berna, jammer dat de auto niet naar wens was! Marieke, vervelend zo'n abces! Gaan ze er echt niets aan doen, als je veel last hebt bijvoorbeeld? Mijn buik hangt ook wel erg laag, en wij krijgen ook een jongen! Roxy, wij wassen hier het boxkleed wel, de box staat hier al een tijdje dus ik was alles van tevoren maar wel even. (i.v.m. eventuele kook luchtjes ofzo) nou op rtl4 heb je zo bevallingsverhalen om 12.45 uur, geen kraamkamer meer op sbs 6, grrrrr.......
Hallo allemaal, Lekker rustig weekend zeg! heerlijk, beetje hangen, niks doen. linda1980, was een ontzettend gaaf autootje zeg, je boft maar! joyce, mooie buik hoor! Berna, jammer dat de auto niet naar wens was! Marieke, vervelend zo'n abces! Gaan ze er echt niets aan doen, als je veel last hebt bijvoorbeeld? Mijn buik hangt ook wel erg laag, en wij krijgen ook een jongen! Roxy, wij wassen hier het boxkleed wel, de box staat hier al een tijdje dus ik was alles van tevoren maar wel even. (i.v.m. eventuele kook luchtjes ofzo) nou op rtl4 heb je zo bevallingsverhalen om 12.35 uur, geen kraamkamer meer op sbs 6, grrrrr.......
Hallo allemaal, Lekker rustig weekend zeg! heerlijk, beetje hangen, niks doen. linda1980, wat een ontzettend gaaf autootje zeg, je boft maar! joyce, mooie buik hoor! Berna, jammer dat de auto niet naar wens was! Marieke, vervelend zo'n abces! Gaan ze er echt niets aan doen, als je veel last hebt bijvoorbeeld? Mijn buik hangt ook wel erg laag, en wij krijgen ook een jongen! Roxy, wij wassen hier het boxkleed wel, de box staat hier al een tijdje dus ik was alles van tevoren maar wel even. (i.v.m. eventuele kook luchtjes ofzo) nou op rtl4 heb je zo bevallingsverhalen om 12.35 uur, geen kraamkamer meer op sbs 6, grrrrr.......
Hoi! Hier wordt druk gewerkt (door jeroen). Hij heeft de linnenkast op zolder verschoven en er gaat een boekenkast op zolder weg. Het logeerbed staat nu op de overloop, die zetten we op zolder neer. Vandaag willen we proberen alles wat niet met baby te maken heeft uit het kamertje weg te halen en naar zolder te brengen. Onze zolder is 5 bij 5 meter, dus daar kunnen we veel kwijt. Vannacht heeft de uk me flink zitten schoppen, het deed zelfs zeer. Rambo is weer terug hahaha. Ik heb niet veel in maat 56, wel in 62. Ik vouw denk ik de mouwtjes wat om. Ik krijg ook nog wat kleine kleertjes van mijn zus. Joyce: mooie buik. Op die foto lijk je wel een zus van me, echt maf om iets van jezelf in een foto van een ander te herkennen.... Linda: mooie buik, je bent lekker verwend door je schoonouders! Roxy: ik ga alles ophangen denk ik en daarna in de kast, behalve hydrofiele luiers. Als ons boxkleed binnen is (komt over 4! weken) dan was ik die ook. Marieke: 5 nov moet ik weer naar de VK. Annelies: is alles rond voor de meeting?
ow ga ik ook zo even tv kijken! Ik moet zeggen dat de kleertjes die ik in 56 heb vooral erg praktisch zijn, met van die drukknoopjes voor enzo. De mooie dingetjes heb ik in 62 en 68 gekocht en das nog niet echt veel. Mijn man en ik waren kleine beebjes, dus ik verwacht geen kindje van 8 pond eigenlijk. Ik lees hier ook wel verhalen van 4 weken maat 56, of nog langer
nou wat een stom programma was dat... De spullen in de babykamer staan, alleen moeten we nog van alles ophangen. Op foto's moeten jullie dus nog even wachten! Hoe doen jullie dat eigenlijk met het badje? Ik heb het badje nu naast de commode gezet, maar dat staat wel een beetje rommelig.
leuk guppie dat het staat de box heeft een beschadiging moet terug dus ben alleen benieuwd of dan de hele box terugmoet of alleen dat onderdeel want de rest zit al in elkaar zucht.... badje doen we op een standaard op ons eigen bad bijna geen plek voor in de kinderkamer en ik heb geen zin elke keer te sjouwen met een bad vol water ( zwaar!)
Oh wat jammer Berna! Onze box gaat Rinaldo wel in elkaar zetten om te kijken of alles goed is, maar dan weer uit elkaar halen. We hebben toch besloten dat we nog even wachten met laten staan.
Zo, lijstje is weer klaar.... Over m'n irritante abces, als ie niet vanzelf opengaat (dat hoop ik) of minder wordt dan ga ik ermee naar m'n huisarts. Ik wacht het nu nog even af. Heb weleens erger gehad, dit is nog te dragen En ze sturen me vast naar huis, zo van is nog niet rijp genoeg, of infectiegevaar blabla. Ow, ik krijg helemaal zin in ons kamertje door al die kamerverhalen hier. Ben altijd erg nieuwsgierig, dus wil wel fotootjes zien hoor van iedereen Linda, je hebt een mooie buik, hangt idd lager dan die van mij en wij krijgen een meisje Joyce, je groeit ook mooi Hoest met jouw abces nou? Al helemaal rustig? Zullen we een abceshoekje inrichten? Gaan jullie de dekentjes ook wassen? Roxy, ik heb een zooi luiers van een vriendin gehad en die heb ik in de droger gedaan. Ze kwamen er redelijk verfrummeld uit en heb dus behoorlijk staan strijken daarna Ik weet niet hoe het met nieuwe luiers zal zijn, of die ook zo verfrummeld eruit komen. Anders hang ik ze liever op denk ik. Mijn mannetje heeft buikfoto's gemaakt en wat van onze nu nog rommelige kinderkamer en wagen! Ik zal er later nog wat plaatsen hier Fijne zondag!