Wij vinden het ook zó moeilijk Marieke! Trouwkaarten waren wij ook zo uit, maar nu... Weet niet hoe ik een plaatje in een berichtje zit, maar als je op deze link klikt, zie je het kaartje waar we nu op uit komen. Ik vind hem leuk, maar Roy zegt nog niet helemaal wow. http://www.buromac.nl/kaarten.dhtml?ope ... ortiment=1
Ook erg leuk kaartje Linda, maar ja, je moet wel allebei het wow-gevoel hebben he.... Moeilijk! Ik vraag lekker wat voorbeeldkaarten aan, altijd leuk om thuis te krijgen Dit is onze trouwkaart btw, zit een spiegel aan de binnenkant links, dus de tekst stond in spiegelbeeld. We hebben ontzettend veel leuke reacties gehad. Ik probeer nu weer een niet zo standaard kaartje te vinden....
Wij hadden voor het trouwen ook een hele aparte kaart, ook ontzettend leuke reacties op gekregen. Zoeken nu inderdaad ook niet iets standaards, maar vind het moeilijk! Iemand nog een tip voor een leuke site?
ik voel de baby weer zo zacht vandaag. Ze is er wel, maar enthousiast schoppen doet ze niet. pfff ik haal van alles in mijn hoofd. Er zal toch niks met mijn placenta ofzo zijn? Ik zat me te bedenken dat mijn baarmoeder nu miss al de grootte heeft van 30 weken en dat er dan nu al te weinig plek is om nog druk te bewegen. Misschien ben ik morgen de vk nog even, ik vergeef het mezelf nooit als er wel iets is...
guppie die dagen heb ik ook hoor zijn meer bewegingen dan schopjes die je voelt... als je straks lekker in bed ligt zal je haar wel weer goed voelen.. misschien beetje druk geweest dit weekend? Ik heb onzettende steken in mijn (hoezeg ik dit netjes) schaamstreek.. al een paar dagen nu las ik dat dit kan komen door het indalen? Ik wist echt niet dat dat al zo vroeg kon beginnen? Volgende keer maar eens aan de vk vragen
Linda, is ook een erg leuk kaartje! Ik heb er een proefexemplaar van thuis. Ik moet zeggen dat ie wel erg groot is hoor en een heel gepruts om in elkaar te zetten. Zie Edwin dat straks nog niet doen, hihihi. Wij zien er dus vanaf.
Wat is het hier rustig zeg.... We waren poffertjes eten in Epe en toen vroeg een vrouw aan me: "Goh, je moet nog maar even of niet?!" Nou moet ik zeggen dat ik wel vreselijk aan het uitbuiken was, ik zat er wel naar, maar toch....
Guppie, waarom zou er iets mis zijn met je placenta? Zolang jij je meisje voelt is het heus wel ok hoor, ze is gewoon lekker aan het chillen En als jij je zo druk maakt, bel dan je vk, zij kan je vast geruststellen!
Het is echt rustig hier vanavond of niet? Guppie: ze zal idd wel lekker aan het chillen zijn Als je je druk maakt, gewoon de vk even bellen, maar waarschijnlijk hoef je je echt niet druk te maken!
hahaha, marieke dat ken ik ook wel! sta ik aande balie op mijn werk, vragen de patienten,"goh hoe lang moet je nog?" dus ik zeg: 3 maand nog (dan hoor je ze denken, wow, je lijkt wel bijna uitgeteld) Kun je nagaan hoe erg de opmerkingen nog gaan worden, als ik straks over de 30 weken ben ofzo.
Zo spannend! We hebben het geboortekaartje besteld via internet. We hebben enkel eentje uitgekozen voor een meisje, ervan uitgaande dat de gyn het wel goed zal hebben. Hoe doen jullie dat: hebben jullie nog een reserve geboortekaartje besteld voor als het toch het andere geslacht is? Pfff, heb veel pijn in mijn rug en benen en mijn vriend heeft me nu een massage beloofd. Doei
Valt best mee toch m'n buikje? Anitadejong, ben inderdaad benieuwd hoe mensen gaan reageren als we over de 30 weken zijn.... Hihi! Juni, leuk zeg! Ga je hier je kaartje verklappen? Ik ga voor een neutraal kaartje denk ik, dan zit ik altijd goed.... Geniet van je massage In m'n album doe ik zo ook een buikfoto zonder kleren en nog wat spulletjes enzo
ik ga naar bed morgen dus later beginnen en eerder naar huis, terwijl ik weet dat ik het nodig heb voel ik me nu al schuldig....hmmm tot morgen!
Welterusten Berna Niet schuldig voelen hoor, na je verlof ben je weer helemaal fris en fruitig. Jij en kleintje gaan nu ff voor