Hallo allemaal, we zijn weer terug van een heerlijke vakantie. 3 weken allemaal mooie gebieden in Amerika bekeken en 2 dagen in het gekke Las Vegas geweest. Het zijn daar wel leuke afstanden om te rijden! De steile wandelingen gingen niet zo geweldig meer dus alleen de korte gedaan maar het was erg mooi. Wel wat pagina's terug gelezen maar niet allemaal. Wel wat klachten her en der begrijp ik maar geen gekke dingen gelukkig als ik het zo zie. Ik voel de kleine af en toe maar nog niet heel veel. Mijn man heeft de kleine nu ook 1 keer voelen schoppen. Morgen de eerste keer zwangerschapyoga en woensdag weer naar de verloskundige. Groetjes
hoi hoi ik ben er ook nog hoor... alleen druk gehad en MOE.... Vrijdag druk met opruimen en alles aan de kant hier, 's middags Lisa weg brengen en 'savonds (7 uur weg) op stap....we waren 's nachts of 's morgens half 5 thuis, maar gezellig was het wel. Mijn wekker ging om kwart over 9 weer want ik moest Lisa weer ophalen, 11 uur zou ze naar haar papa. 'smiddags zijn we naar Grouw geweest naar Baby Dump, en hebben ff naar de buggy gekeken die we graag willen hebben. Nu zag mijn vriend ook een leuke kinderwagen en die wil hij ook graag hebben. aan de ene kant kan ik het me ook goed voorstellen want het is zijn kindje en mijn spul wat ik met mijn ex vriend heb gekocht.... Dus hij wil graag een nieuwe kinderwagen. Mij best...! Ook hebben we daar nog de gratis doos mee genomen, zat niet veel in maar toch bruikbaar. Daarna nog naar Leeuwarden geweest, de stad in en later nog naar Dokkum, daar hebben we een leuk vest (jas) voor Roland gehaald. Toen nog bij mijn ouders aan en toen naar huis, ik zou naar boven toe om mijn trainingsbroek aan te trekken maar ben op bed gegaan, om 18.30 uur....en ben er niet meer af geweest....vanmorgen was ik om 9.15 uur wakker....pfff.... vandaag niet veel gedaan, ff op visite weer bij mijn ouders en vanavond lekker thuis.... En nu ga ik zo op bedje....kan niet op jullie allemaal reageren, morgen moet ik ook weer weg, moet met Lisa naar het audiologisch centrum in Leeuwarden, we gaan met de trein, en ben dus de hele middag weer op pad... 'savonds heb ik de kledingparty die vorige week niet door ging... Dus ik spreek jullie later... Oh ja de baby is hier ook vrij rustig en heb vanmorgen ff geluisterd en het hartje ging goed tekeer...dus dat zit wel goed...
Poehee, het was een hele onderneming, maar het is me EINDELIJK gelukt om de foto's van het kamertje in mijn album te krijgen. Yeah! Ik als a-technicus ben nu helemaal trots op mezelf!
Goedemorgen ik meld mij ook weer even. Beetje druk de laatste dagen en merk ook dat ik dat niet moet doen, maar goed soms is het even zo. Gisteren naar mijn neef en zijn vrouw en hun kids geweest, was erg gezellig en we mochten mee eten dus dat scheelde weer. Gisterenavond had ik wat krampjes ofzo en vanmorgen ook nog even, Jan was bang dat het weeen waren maar volgens mij was dat het niet. Neem aan dat ik dat wel had gemerkt toch. Was onderin mijn buik en deed niet echt pijn maar was wel vervelend. Van die krampen die je darmen ook kunnen geven maar dan niet in je darmen zeg maar, beetje lastig te omschrijven. Gelukkig is het nu weg en ik denk dat ik gewoon niet zoveel moet plannen achter elkaar. Straks eerst het UWV bellen, heb nog geen formulier ontvangen betreffende mijn verlof en dan naar de kapper. Vanmiddag komen ze van de woningbouw met ons praten en vanavond gym, pppffffftttt. Morgen gelukkig niets en daar kijk ik nu al naar uit Ik heb leuke kaartjes en buikjes en kamertjes voorbij zien komen maar moest aardig wat bijlezen dus weet het niet allemaal meer. Iemand al iets gehoord van Meliske? Hopelijk gaat alles goed met haar. Pacific goed om te horen dat de vakantie geslaagd is!
Goedemorgen, Marieke: een mooi buik hoor! En wat leuk dat jullie alle kleertjes voorlopig even voor het raam hebben gehangen. Ook aan het wachten op de meubeltjes he? Hier ook eentje. Busy: wat een leuk kamertje! Ik heb erg veel rugpijn. De zwangerschapsisschias is slechter geworden. Vannacht werd ik telkens wakker van de pijn als ik me van mijn ene zij op de andere wou draaien. En jeetje, wat was ons kindje wild gisteren. Het stak steeds zijn voetje uit mijn buik, steeds rechtsboven op dezelfde plek. Het voelde aan alsof het eruit zou scheuren en ik vond het best een beetje eng. De bewegingen worden nu echt steeds harder. Rechtsboven voel ik steeds de harde stompen en een voetje dat naar buiten komt, linksonder voel ik meer gefriemel (van handjes denk ik). Het is toch zo'n wonder! Zaterdag heb ik mijn eerste les zwangerschapsgym gehad. Jammer genoeg zijn er 2 groepen samengenomen omdat er één van de leraressen zwanger is en moet rusten. We zitten dus met 19 in een groep, we passen er net allemaal in. 19 is een beetje veel om iedereen te leren kennen. Marieke: ik hou het kaartje even voor mij. Als ik zeker zou zijn dat hier niemand meeleest van mijn schoonfamilie (maar dat ben ik niet) dan zou ik het er gerust opzetten. groetjes juni
Ik had er vrijdag ook nog één die tegen mij zei: je hoeft niet zo lang meer of wel?! Haha jawel dus... Juni: wij zijn er nog niet uit met de geboortekaartjes! En, heeft je vriend je lekker gemasseerd? Marieke: mooi buikje hoor. Ben benieuwd wat ze zeggen als we echt op het einde lopen! Leuk al die kleertjes hoor! Berna: niet schuldig voelen hoor! Pacific: welkom terug! Anita1975: wat is een audiologisch centrum? busybusy: leuk kamertje hoor! Echt al helemaal af hè?! MissFrodo: het zullen idd geen weeën zijn geweest. Ik denk dat we op het moment dat we echt weeën krijgen, wel zullen weten dat het weeën zijn! Maar je weet nu nog helemaal niet wat je moet verwachten hè? Juni: wat vervelend dat je zo'n rugpijn hebt! Als het goed is, zijn de bouwvakkers nu bij ons bezig! Ik ben erg benieuwd!
audiologisch centrum is om naar het gehoor en spraak te kijken van de kids, een voor onderzoek voor logopedie. Lisa wordt volgende week 3 en ze praat wel maar niet altijd even duidelijk voor een buitenstaander. Ik kan haar goed verstaan, maar ja iedereen moet dat kunnen. Dus daar wordt gekeken hoe dat kan en welke logopedie ze moet hebben om goed de woorden en klanken uit te moeten spreken.
haha ik laatst ook al....nou ik zei nog tot januari...pfff hij keek ff...wou wel dat het zo ver was zei ik... no hoop voor je dat de bouwvakkers er zin in hebben en alles lekker op schiet.
Goedemorgen, Pacific, welkom terug! Marieke, je hebt een mooie buik, de mijne is erg vergelijkbaar (we zijn ook evenver ongeveer) Je moet trouwens wel oppassen dat de kleertjes niet verkleuren door de zon als je ze daar laat hangen. (kan soms erg snel gaan) Berna, inderdaad niet schuldig voelen, het is veel beter voor je lichaam en je kindje zo! Busybusy, leuk kamertje hoor, zier er goed uit. Anita1975, leuk een nieuwe kinderwagen! Juni, wij hebben maar 1 kaartje voor ons kindje uitgekozen, het geslacht kan eigenlijk niet anders zijn, meneer zat er zo mee te pronken ! (en op de foto zie je ook heel duidelijk dat het de navelstreng niet is) Even de hond uitlaten en weer naar het werk.
hoi hoi, marieke hoe gaat het met je abces? leuk kaartje!ik vond m ook erg leuk toen wij naar de kaartjes gingen kijken.leuk al die kleertjes zo voor het raam.mooi buikje hoor. moonie leuke foto's hoor,lief met je handen als hartje linda stoere auto hoor!mooi buikje mijn buik zit ook laag hoor.het is net of die kleine met z'n hoofdje vaak op mijn blaas drukt.ook al zo'n leuk kaartje. wat fijn dat de bouwvakkers nu bezig zijn. spannend voor je vriendin! busybusy leuk kamertje hoor.leuke kleur he...groen joyce mooie buik.fijn dat het momenteel goed gaat. guppie wat fijn dat de beeb-kamer zo lekker opschiet.fijn hè om er even weg te dromen berna wat balen dat de box beschadigt is pacific zo te lezen heb je een supervakantie gehad.lekker hoor juni wat vervelend nu al zo'n last.doe rustig aan meid! eigenlijk heb ik de meeste kleertjes maat 56.ge erven uit dat het mannetje groot is.alle kleertjes,lakentjes etc doe ik gewoon in de wasdroger.doe ik dan op kastdroog,gaat het strijken ideaal.de dekentjes hang ik wel op. wij hebben een tummytub en verder zit er een wasbak bij de commode aan.een badje hebben wij verder dus niet nodig de kleine is hier ook erg rustig luister momenteel erg vaak met de dopler. kan gelukkig wel telkens het hartje snel vinden zo super...als het allemaal zo mag gaan is mijn mannetje vanaf de kerst een hele maand thuis!ff bijtanken van deze klus en natuurlijk genieten van onze beeb het is best een lijst maar het weekend lekker niets gedaan. fijne dag allemaal
Hoi Dames, Hier gaat alles goed. Ik kom net terug van vakantie we zijn twee weken naar Tunesie geweest en daarna nog een paar dagen thuis. Het was heerlijk om even heel weinig te doen en even wat vitamine V op doen voor de winter periode begint. Ik zag dat ik 140 pagina's moest door lezen en dat is wel erg veel dus dat doe ik dan ook maar niet. Maar wat ik even snel begrepen heb is dat er niets ernstigs is gebeurd. Hier gaat alles prima, de kleine doet het prima. Mijn Buik kan je al zien bewegen als ik even rustig zit dan gaat mijn buik alle kanten op! Dat is er leuk om te zien en om te voelen. Het is alleen jammer dat hij/zij dat s'nachts ook doet, maar het is aan de andere kant ook wel leuk. Voor de lijst: Morgen mag ik weer langs bij de verloskundige en vrijdag wordt ik een jaartje ouder (29 al weer ). Verder begint 22 Oktober de zwangerschaps cusus en 7 December gaat mijn verlof in. Groetjes, Jessica
Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om te horen dat er bij meer de kleine rustig is! Las vandeweek ook nog in een boekje dat de ene baby nou eenmaal drukker is dan de ander en dat je je pas zorgen hoeft te maken als er ineens heel veel verschil zit met hoe het daarvoor was.
goeiemorgen allemaal! (nog net, het is kwart voor twaalf haha). moet ipv vanmorgen vanmiddag en een stukje van de avond werken. heb wel thuis gewerkt vanmorgen trouwens. heb geen zin, maar morgen ben ik vrij! ik las iets over kleertjes enzo in de droger doen .ik doe alles in de droger maar het boxkleed niet meer. heb ik wel gedaan, en nu is het aan alle kanten een cm te klein... lekker handig he. dus ik mag een nieuwe kopen (die gekrompen is nog van toen mijn dochter een baby was). voor de rest vind ik het heel erg fijn als alles snel droog is en vind ik ook dat de was best wat minder zacht wordt als het op het rek droogt. maar ik weet dat er heel veel mensen zijn die babykleertjes niet in de droger doen. verder iemand die 28 weken is, hoera! gefeliciteerd (sorry ben de naam weer kwijt). mijn baby is overigens ook redelijk rustig hoor, maar toch drukker dan mijn dochter. mijn dochter heb ik nauwelijks gevoeld... dus ben al blij als ik deze uberhaupt voel. maar uitstekende voetjes... wauw, daar kan ik alleen maar van dromen! dat lijkt me gaaaaaaf! nou, ik ga ff onder de douche door en wat eten. tot later meiden!
jesssica fijne vakantie gehad? bij mij is het vantje al een poosje erg rustig. wat ik soms doe is het muziekmobiel bij mijn buik houden en dan begint het getrappel meteen.misschien zielig maar doe het maar zo ag en toe.kan hij meteen wennen aan de muziekjes. dit mannetje is zelfs nog iets rustiger dan mijn zoontje.hoop dat ie zo rustig blijft. meestal staat in de kleertjes dat ze niet in de draoger mogen maar mijn ervaring met de droger is prima.
kleertjes in de droger doe ik wel maar in het begin niet, of na de eerste keer wassen zo wie zo niet. En het hangt er ook van af wat voor sort het is...maar over het algemeen gaat alles in de droger...de luiers straks ook gewoon weer, maar dan zijn ze ze kreukelig en strijken kan ik niet doen vanwege mijn rug en dat ik er raar van wordt. Ook ik heb weer leuke kaartjes voorbij zien komen, het kaartje wat wij hebben heb ik zelf gemaakt en kan voor beide dus lekker makkelijk.... leuke kamertje zag ik ook, stom he soms denk je weer dat een kamertje van een ander weer mooier is dan je eigen haha... oh en buikfoto's, leuke hoor.... en er zijn een paar terug van vakantie, hoop dat jullie het leuk gehad hebben... nou ik heb mijn huisje weer klaar en ben al (lopend) naar de bakker geweest, brood gehaald en een taart besteld voor Lisa haar verjaardag. Zal zo ff zien hoe laat de trein gaat en dan gaan we straks weg. Zal er vanavond laat pas weer zijn denk ik.... liefs anita
Hier ook vaak even de muziekmobiel aan kan ie er vast aan wennen hihi Vanavond eerste les cursus zwangerschapsbegeleiding ben heel benieuwd.. zou met mijn vriendin gaan die is 4 weken verder maar heeft verhoogde bloeddruk en eitwitten in de urine. kreeg ze net te horen moest direct gaan prikken en krijgt over 2 uur de uitslag ik hoop zo dat ze geen zwangerschapsvergiftiging heeft!