Hallo allemaal, Welkom terug voor iedereen die terug is van vakantie. Mooie buikjes Linda, Marieke en Joyce. (niemand vergeten?) Mooie kaartjes voorbij zien komen. Over het kaartje: wij hebben ook een kaartje echt voor een jongen (staat trouwens in mijn album), de echografiste die de pretecho deed zei ook dat het bij een jongen (als het goed te zien is) ook 100% zeker is, bij een meisje zullen ze je nooit 100% zekerheid geven maar tegenwoordig zien ze het wel vaak goed volgens mij, de apparatuur verbeterd ook steeds natuurlijk.
oei berna, spannend voor je vriendin! Ik kan me wel voorstellen dat je je schuldig voelt, maar het is niet voor niks natuurlijk! Marieke, mooi buikje hoor! Ik vind het echt wel meevallen. busy, was het jouw kamertje dat ik voorbij zag komen? Mooi ook zeg! Linda, ik voelde dus veel verschil met hoe het eerst was, daarom was ik ook zo bezorgd. Vandaag is ze wel weer druk. (thank God! ) Ze heeft een paar dagen in stuit gelegen, want ze schopte alleen heel laag. Gisteravond ging ze weer draaien en werd weer wat actiever. Ben net pas mijn bed uit (schaam schaam). Ik kan nu nu lang en ongestoord in bed liggen, dus ik neem het er nog even van. Kijken jullie toevallig "op zoek naar Evita"? Ik werd gisteren echt geraakt door die mooie liedjes en de manier waarop het gebracht werd. Begin echt een beetje emo te worden merk ik...
spannend roxy ... ik ga het weekend ook maar beginnen wilde het eerst in mijn verlof doenmaar misschien is dan juist wel lekker om het rustig aan te doen en alles klaar te hebben
dat idee had ik ook berna. maar hoor veel verhalen over meiden die er dan bijna geen puf meer voor hadden. vandaar dus nu steeds een beetje bij beetje........ Bovendien is er dan meer tijd tijdens ons verlof over om te kwebbelen en leuke dingen te doen!
Weet niet meer wie het was, maar hoop ook dat je vriendin geen zwangerschapsvergiftiging heeft. Voor iedereen die net weer van vakantie terug is in nederland: welkom terug in dit kikkerlandje... Brrrrrr! Bedankt voor alle complimenten over het kamertje! Kleertjes ga ik hier niet in de droger doen. Ik hang ze op een wasrekje en in de winter staat de kachel toch aan, dus dat droogt dan lekker snel. Daarna strijk ik alles, zodat het toch weer lekker zacht aanvoelt. Mijn vriendin gaf me trouwens de tip om sokjes zeker weten NIET in de droger te doen. Een andere vriendin van haar had dat gedaan en die had alleen nog maar vingerhoedjes over.... Vannacht erg slecht geslapen. Heb best veel last gehad van harde buiken. Het is nu weer weg, maar het voelde echt vervelend! Kleine is hier ook de laatste week weer erg rustig! Dat is al zo vanaf het begin, dus ik maak me er niet echt heel druk om aangezien ik hem toch af en toe nog wel voel, maar die 10x op een dag red ik soms niet hoor! Ga er dan maar vanuit dat hij weer met zijn koppie richting mijn rug ligt en dus ook daar heen trappelt. Zou toch best blij zijn als het januari is hoor! Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn, maar dat je soms niet kan zien of alles wel goed gaat maakt me soms echt onzeker. Denk ook dat als wij ooit voor nog een kindje gaan ik toch maar een angelsound ga kopen. Hebben jullie trouwens soms ook last van tintelende vingers? Ik heb het vooral in mijn rechterhand en vaak ook overdag. Ik weet dat dit carpaal tunnelsyndroom kan zijn, maar heb nou niet het idee dat ik zoveel vocht vasthoud (zou trouwens wel verklaren waarom mijn buik zo explosief groeit). Je schijnt er toch ook niet veel aan te kunnen doen, maar het is wel een heel vervelend gevoel!
hallo, normaal zou ik een februarimama worden maar vermits ik zwanger ben van een drieling ga ik hopelijk een januari worden ( liefst niet vroeger)
ik heb 1 keer een doof gevoel gehad maar dan meer in mijn arm. Bloeduitslagen van mijn vriendin waren niet slecht dus gelukkig maar. Ik ga naar huis werkdag zit erop en tja 5 uur is inderdaad meer dan genoeg merk ik. Meteen even door naar prenatal voor de box om te ruilen en ik hoop nog even te kunnen liggen voor de zwangerschapscursus begint.
ik heb het ook een paar keer gehad, op mijn werk zeiden ze dat het vitamine B tekort was. nu heb ik er nog weinig last van, ben ook geen extra vit B gaan slikken
Busybusy: hè wat vervelend die harde buiken! Toch nog iets rustiger aan doen? Ik heb geen last van tintelende vingers trouwens... Herken het gevoel wel van dat ik blij ben als het januari is! Af en toe heb je wel van die onzekere dagen hè? Maak me ook niet zo snel druk hoor, maar ben heel nieuwsgierig hoe het dadelijk is als ie geboren is! Welkom suave! Een drieling, jeetje zeg! Berna: gelukkig dat de uitslagen van je vriendin niet slecht zijn!
ik droom al 2 dagen over mijn kleintje. merk nu echt dat ik er zelfs on mijn onderbewuste mee bezig ben! Helaas zijn het alleen minder leuke dromen. Zo was hij savonds geboren en dat had de VK niet gemeld aan het kraamburo dus de volgende dag kwam de kraamhulp niet..... dan word je angstig wakker hoor! heb ook gedroomd dat ik hem heel de nacht had laten huilen omdat ik zelf heel vast sliep... toen dacht ik; ojee, word ik wel een goede moeder?
Haha dat is volgens mij heel normaal hoor dat je van zo'n soort dromen krijgt! Het is toch nog een onbekend gebied voor de meeste hier hè! Heb Meliske trouwens een mailtje gestuurd, maar helaas nog geen reactie...
ik tel nu echt de weken af tot mijn verlof. moet nu nog 7 weken werken... duurt mij veels te lang zo... Ik zag dat Meliske bij de vlinderuin ook langs niets heeft gepost. Misschien dat Caruli iets weet?
Ze had ook wel aangegeven hier even wat minder te komen, ik denk dat haar hoofd er even niet naar staat!
Dat denk ik ook ja. Het is ook niet niks voor haar hoor! Pff wat dat betreft mogen wij in onze handen knijpen denk ik dan.....
morgen suiker prikken. heb gelezen dat hij tussen de 3 en de 7 moet zitten. vorige keer was ik niet nuchter en zat hij op 5.8 maar dat was met 16 weken. vaak vertellen ze bij het prikpunt waar ik heen ga gelijk de uitslag, hoop dat hij goed is!
Ja sowieso mogen we hier nog in ons handen klappen... Als je dat ff bekijkt bij de december mama's... Maar goed, we zijn er nog niet natuurlijk, maar zo als het nu gaat (op Annika na)...