Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Succes alvast Roxy! Is dat standaard dat ze dat bij jou testen?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

het eerste wat ik dacht toen ik dat van mamabeer hoorde was ; er heerst een vloek over de december mama's! .

hoe gaat ie nu met annika?

3. ProudMum

ja, bij het UVC wel! maar daarintegen hoef ik weer geen urine mee te nemen zeiden ze. en een extra testje is nooit weg toch?

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Kijk uit wat je zegt Linda, voor hetzelfde geldt... Het is nog steeds mijn grootse angst! Ik denk ook nog vaak, waarom Annika wel en ik niet...

Berna, doe je wel rustig aan?

We zijn alweer druk geweest, vloerkleedjes gekocht voor het kamertje (van die ronde) en Rinaldo is palckplastic op het raam aan het plakken, omdat het wel erg laag is. Straks even de klopboor lenen en dan hoop ik dat we het morgen afkrijgen. De gordijnen moeten nog in de was en gestreken, het hemeltje moet nog gestreken... druk druk druk!
    rinaldo is al voor de 2e keer opnieuw begonnen, omdat hij niet naar mij wilde luisteren en heel toevallig wist ik net even beter hoe het moest haha!

5. ProudMum

@ Guppie, Heerlijk als je uiteindelijk toch gelijk blijkt te hebben! Geeft Rinaldo het ook toe? Mike niet hoor...

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nee ik krijg ook geen gelijk, want ik zei het net even anders... Volgens mij gaat poging 2 ook mislukken :)

7. ProudMum

toch maar zelf doen?

8. ProudMum

Dat schone witte babywasje ruikt heerlijk en is heerlijk zacht! Morgen maar weer een wasje doen denk ik

9. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Hallo,

ik weet niet meer wie het zei maar tintelende vingers..................argggg intussen is het tintelen overgegaan in pijn. Volgens de vk is het carpaal tunnelsyndroom. Ik wordt er gek van, kan 's nachts vaak een half uur door het huis lopen om er een beetje vanaf te komen. :( Overdag is het nog tintelen bij schrijven of aardappels schillen enz. Er is inderdaad weinig aan te doen, je kunt spalken aan laten meten voor 's nachts maar ja of dat nu zo lekker slaapt, ik slaap echt met mijn handen onder mijn gezicht of tussen m'n bovenbenen dus da's ook niet echt prettig. Het schijnt na de bevalling wel weer over te zijn dus daar hoop ik maar op.

en welkom voor de nieuwe 3-ling mama.... :confused: ...hoe gaat het tot nu toe?

10. Niet meer actief

Nee idd Roxy een extra testje is nooit weg!

Guppie: daarom zei ik ook, we zijn er natuurlijk nog niet. Besef maar al te goed dat er nog vanalles kan gebeuren.

11. Niet meer actief

Hallo dames,

Nou we hebben alles toch nog goed geregeld met de drukkerij, ik het net de zetproef opgehaald en die is goed! Ik heb ook de enveloppen al mee gekregen, kan ik ze alvast schrijven.

welkom 3 ling mama! gaat alles goed?

Van die tintelingen heb ik ook last, ik alleen 's nachts trouwens, kan er niet van slapen, pfffff.

12. Niet meer actief

Op 18 oktober begint het programma Babyboom op NCRV. Ben benieuwd wat dat is. Doet ook iemand hier van de zwangerschapspagina mee (Daantje86)...

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    echt doet daantje mee? ik ben benieuwd!

14. Niet meer actief

Ja grappig hè?! Ga wel kijken hoor!

15. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Dag dames,

Heb net alles doorgelezen van de afgelopen dagen, maar even geen zin om te reageren op iedereen :oops:

Tintelende hand aahhhh ik word er ook gek van! Wist niet dat dat een naam had!

En over het voelen, ik voel soms ook bijna niets alleen 's avonds op bed even. Voel trouwens alleen nog maar iets net boven mijn schaamstreek. Ben benieuwd hoe de baby ligt!

Heb een nieuwe foto in mijn album staan! Mooi he, die heeft mijn broertje zaterdag gemaakt, hij doet ze nog bewerken en dan afdrukken!
    Heb ook een paar hele mooie met Mark samen, maar die zet ik hier liever niet neer.

16. ProudMum

niet alleen daantje doet mee met het programma, maar een stuk of 10 meiden van de pagina

17. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Heb maar even maar wilde toch even jullie op de hoogte brengen.

En de 3ling mama verwelkomen!

Gesprek gehad met de woonconsulent die gelukkig heel erg goed doorheeft hoe urgent onze situatie is.
    We staan ook op nr 1 in zijn lijst met wie er geholpen moeten worden.
    Maar hij gaat nu 2 opties nakijken en daar horen we donderdag meer over.
    Optie 1; een andere woning voor ons waar we uiterlijk half november in kunnen.
    Optie 2; de bovenverdieping opknappen en cv aanleggen en de rest na de bevalling.
    Het oorspronkelijke plan is absoluut niet meer te halen dus hebben we deze opties over en donderdag heeft hij als het goed is mogelijke woningenlijst voor ons en een antwoord op of het halbaar is om de bovenverdieping te doen en de cv voor half november.

Wat houd Babyboom in? Las wel dat BNN een programma gaat maken waarin stellen kunnen testen of ze wel de verantwoording van een kind aankunnen. Ze krijgen dan een huis baan en kind voor een bepaalde tijd en moeten dan laten zien dat ze het kunnen.

Die tintelende vingers had mijn vriendin ook last van toen ze zwanger was en dat lijkt me echt niet fijn.

Goed ga zo aan het eten beginnen en dan nar de zwangersschapsgym.

18. ProudMum

Mooie buik anneliesje!

die van mij is echt niet zo straks als die van jou!

19. ProudMum

Miss frodo, babyboom is een programma waar 100 stellen een jaar lang worden gevolgd met het zwanger worden en de zwangerschap.

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    babyboom lijkt me een leuk programma! Komt het op een beetje christelijke tijd?

Dat programma van bnn heb ik ook over gehoord, lijkt me ook leuk, maar ik zou daar echt mijn baby niet voor uitlenen!

Roxyrox ik heb het niet zelf gedaan hoor. Ik heb 0,0 geduld met dat soort klusjes en Rinaldo kan het uiteindelijk veel netter.

En 3ling mama, ben even je naam kwijt, Welkom! Een drieling lijkt me leuk zeg, maar ook heftig! Een collega van mij heeft een 3 ling, maar die zijn al rond de 18.

De gordijnen gaan nu aan de muur, dus morgen eind van de dag moet het klaar zijn!

Morgen hebben we ook een gesprek op de bank over onze verzekeringen. Ik weet niet meer wie erover begon, maar bedankt! Het is voor ons ook echt nodig om dat te bekijken.
    Ik wil ook graag die "buiten de deur verzekering", handig voor de kinderwagen e.d!

Missfrodo, fijn dat er iets gebeurt aan jullie situatie! Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!

Deel Deze Pagina