Lijkt me een leuk programma! Ik hoop volgende week te kunnen beginnen met inrichten van het kamertje! Heb er zin in.
Missfrodo, ik hoop dat jullie snel een oplossing hebben, of een ander huis natuurlijk. Babyboom gaan wij ook kijken, lijkt me wel leuk. anneliesje, mooie buikfoto hoor guppie, jullie schieten nou ook op met het kamertje of niet? Woensdag krijg ik een rondleiding op het kinderdagverblijf, leuk !
Anitadejong, wel raar hoor om daar zo rond te lopen met het idee daar is mijn kindje straks! Even voor de rest, de meeting heb ik afgezegd, we waren nog maar met 3 meiden over
Pacific, wow, klinkt als een supervakantie! Busy, leuk kamertje Juni, ik snap dat je je kaartje voor je houdt. Je weet maar nooit he wie er stiekem meeleest.... Balen van je rug Anitadejong, lief dat je het zegt van de kleertjes. Ze hangen achter een verduisterend rolgordijn, en hopelijk nog maar 2 weekjes. Dan verkleuren ze vast niet toch? Kristy, sja, me and my abces.. Hij zet weer eens niet door, en wordt alweer wat minder. Hopelijk verdwijnt ie helemaal en anders ga ik ermee naar de huisarts. Blijft erg irritant Wat heerlijk dat je man een maand thuis zal zijn, genieten! Kroonj, leuk dat je er weer bent! Fijn he zo'n beweeglijk kindje.... Berna, hoe was de eerste les? Citroentje, leuk kaartje! Balen van je vingers Roxy, leuk he zo'n babywasje doen Suave, welkom hier.... Een drieling, wat bijzonder leuk! Meliske, als je dit leest, hoe gaat ie nu met je? Hoe was je controle vanochtend? Wat is er allemaal bij de decembermama's gebeurd? Guppie, jullie zijn lekker bezig met het kamertje! Leuk Wij hebben ook van die ronde tegels, knalrode 8) Mooie buik Anneliesje! Jammer van de meeting. Missfrodo, hopelijk gaat het allemaal snel lukken met de huizen enzo. Pfff wat een gedoe he? Zo, vandaag met mijn moeder naar Amsterdam geweest. Toch weer behoorlijk veel gelopen en dat voel ik nu Heb nog een leuk ledikantlakentje gescoord en zag een gaaf positiespencer ding, maar daar zat een gat in en een ander hadden ze niet meer in die maat Lang leve H&M online, daar zo ff loeren
Nou ben ik weer. Les was best leuk en nuttig. Werd gegeven door een ceasrtherapeute en we hebben vandaag voornamelijk oefeningen gehad om je bekken te ontzien en de spieren te versterken. Ook qua houdingen en tips om op te staan en om te draaien enzo dus ja ik vond het wel nuttig
Oh Anneliesje wat jammer van de meeting! Ik ben Grrrr want de gordijnen zijn gekrompen. Kan natuurlijk nooit hardmaken dat ik ze op de voorgeschreven 30 graden heb gewassen. Gelukkig zit er aan de bovenkant genoeg speling, maar dan moeten we de boorgaten nog wegwerken... Denk je ook dat je iets moois hebt...
Sorry, ik kom alleen ff uithuilen... Dat de meeting niet doorgaat... was ff de mail aan het checken en toen zag ik dat ik mail hier had... En had er nog wel zo'n zin in... (lees morgen even alles bij duik nu mijn bedje in)
Hoi! Joyce: ik baalde ook wel dat de meeting niet doorgaat. Ik heb er allerlei afspraken voor verzet en dingen afgezet, maar ja. Ik heb nu tijd om wat nuttigs te doen in huis. Ideetje: gaan we gewoon op de datum achter de pc kletsen hahaha. Annelies: pretecho was geweldig. Ik heb ruim een half uur film en een boel foto's op cd-rom. Het is een heel beweeglijk kindje, op een gegeven moment was de uk het zat en ging met zijn gezicht wegdraaien en tegen het echoapparaatje schoppen. Ik ben erg blij dat ik heb gedaan. De beelden op tv zijn iets minder scherp dan bij de vk, maar het blijft mooi. De oma's vonden het ook erg leuk. Volgens de vk hebben we een echte druktemaker! Via het gastouderbureau krijg ik gratis duplo, want ze bestaan 35 jaar, altijd leuk!
nou ik ben er weer maar ga zo op bed, heb alles ff gelezen...pff... ik ben kapot hoor. Jeetje mijn rug lijkt wel gebroken...morgen maar lekker niks doen, ja moet de was opvouwen maar maar ook niet denk ik. Ik heb meliske zondag avond nog een PB gestuurd maar hij staat nog in de wachtrij... zou ook wel willen weten hoe het nu is met haar vandaag bij de AH nog een wikkeldeken (babywrap) gekocht....zo lief en er staat boefje op... zal morgen ff een foto maken. vanavond bij super de boer nog een ding voor de maxi cosi gehaald....van Tiamo, allemaal kleurtjes. nou meiden ik ga op bedje, hoop dat ik wat kan uitslapen morgen. het was me een te druk dagje... gr Anita
ik denk dat iedereen wel veel met haar gedachten bij melissa is. Het is niet niks wat haar is overkomen, een kindje verloren en nu een jaar verder en opnieuw een kindje in je buik. moeilijk hoor! ik hoop dat ze deze tijd goed doorkomt en straks een gezond kindje in haar armen mag houden! ik kwam alleen even snel goedemorgen zeggen! kom later weer terug.
Hele mooie foto AnneLiesje! Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de foto's van jou en Mark Hé wat balen dat die meeting is afgezegd... Het was een hartstikke leuk idee eigenlijk! MissFrodo: ik hoop dat er snel een oplossing komt waar jullie ook tevreden mee zijn! Babyboom is een programma waar heel veel stellen aan meedoen, ik geloof dat er gestart wordt met een zwangerschapstest en alle stellen worden dan (ik geloof een jaar of zo) gevolgd. Je ziet dus stellen die zwanger worden, niet zwanger kunnen worden, de MMM ingaan, een miskraam krijgen, bevallingen. Weet het niet zeker hoor, maar volgens mij was het zoiets. Komt op Ned. 1 om 20:30 uur, iedere donderdag. Guppie: wat balen van die gordijnen! San: goed idee, we doen de meeting gewoon online Dan ben ik wel van de partij! Leuk zeg dat je echo zo leuk was!
Gisteravond de eerste yoga les gehad. lekkere ontspanningsoefeningen en ook na afloop even kletsen. Gelukkig niet zweverig. Wat kan dat met yoga verschillen zeg als ik de verhalen zo hoor! Ik begin nu toch ook ook minder graag te bukken , dat viel tot nu toe nog mee.
goedemorgen allemaal, ik ben ook weer van bed, was wakker want moest naar de wc, heb ff thee gezet en ga zo op de bank zitten en de was opvouwen. de kindjes slapen alle 3 nog. Buiten lijkt het me koud weer, het waait! nou tot straks maar weer. liefs anita pacific, fijn dat je yogoles leuk was, het is nog steeds echt niks voor mij.. en bukken, pff is bij mij al een tijdje minder....niks aan zo maar ja...
De gordijnen zijn gelukkig behoorlijk uitgezakt vannacht. Nu nog een centimeter langer en dan zijn we tevreden. Misschien dat we dat met strijken nog halen! Ik vind het ook jammer van de meeting, maar ik moest echt afzeggen, omdat ik mijn weekend zoooo hard nodig heb. Ik wil het liefst gewoon mijn uren kunnen blijven werken en dan moet ik wel mijn rust blijven nemen. Weten de anderen ook waarom ik afgezegd heb.
Jammer van de meeting inderdaad. Ik had ook afgezegd omdat ik het niet zie zitten om dan zo'n eind met het OV te moeten. Dat heb je als je geen rijbewijs hebt en ik heb die dag ook al een housewarmingparty bij iemand. Guppie hopelijk gaat het net lukken met je gordijnen. Gisterenavond ook een soort yogales gehad bij de gym, ontspanningsoefeningen en uitleg over stuitbevallingen. Was wel interessant. Moet straks een lading strijkgoed wegwerken maar dat vind ik dus echt geen leuke klus dus zit het maar uit te stellen. Nouja verder hoeft vandaag lekker niets dus heb nog wel even. Dat babyboom klinkt wel leuk, al valt of staat dat natuurlijk ook met de mensen die eraan meedoen en of je je daar mee kunt identificeren. Weet niet wie het zei maar ik zou mijn kleintje ook niet uitlenen aan dat BNN programma denk ik. Of Filemon moet op haar passen, die vertrouw ik dat wel toe. Ach nee ga ik haar veel te veel missen denk ik doe maar niet Ben telkens benieuwd of er nieuws is van Meliske, hoop dat het goed met haar gaat. Anita, die wikkeldeken heb ik ook in mijn handen gehad maar toch maar niet gekocht. We hebben wel pakjes en sokjes van die serie. Zijn erg leuk.