Ik heb Meliske een mail gestuurd naar haar hotmail, iemand hier heeft haar ge-pb't en ik zag dat Roxy ook een berichtje achter heeft gelaten bij de vlinderlounge... Ze is sinds 11 oktober niet meer online geweest zag ik. Ik hoop dat het allemaal goed gaat met haar! Ze heeft aangegeven hier even wat minder te komen, maar vraag me ook wel vaak af of het wel allemaal goed gaat met dr...
nou die wikkeldeken vind ik wel makkelijk en helemaal ook in de maxi cosi... een soort dekentje dan maar, en ikheb geen voetenzak maar een dekje over de maxi cosi heen, dus moest er nog een dekentje bij hebben.... dit lijkt mij wel handig....
zo ben er alweer! heerlijk als je achter het winkelcentrum woont! heb maar een phillips met stoom genomen
Ik strijk nooit, dat doet Rinaldo altijd. Hij vindt het leuk en ik niet, dus dat komt goed uit Ik zou dus ook niet weten wat een fijn apparaat is...
nou indd luxe, ik strijk eigenlijk nooit, als er iets niet kreukelig moet worden hang ik het ff op en goed opvouwen en klaar... moet er echt wat gestreken worden breng ik het wel naar mijn zusje... als ik het doe word ik er misselijk van....
nee dat moet ook niet.... die heb ik ook naar mijn zusje gebracht.... maar wel opgehangen aan het rekje eerst, kon ze ook nog wel zo opvouwen eigenlijk...
heey meiden, Was ik ook weer gister de crimatie gehad van collega/vriend.. echt verschrikkelijk.. 23 en op zn eigen verjaardag.. hoe bizar kan het zijn! Maar goed ik kan je wel vertellen dat ik vandaag helemaal gesloopt ben! Morgen nog ff naar zn ouders en zusje... maar goed zo is het leven zeggen ze dan.. Ben je daar 7 maand zwanger dikke buik terwijl je afscheid neemt van een vriend.. voelde me niet echt fijn... maar goed verder gaat het wel goed volgends mij! Liefs, Geraldine.. P.S srry moest ff mn ei kwijt!
Sterkte Geraldine. Lijk me idd een moeilijke situatie! Mogen hydrofiel luiers niet in de droger? Bij mij komt alles ongekreukt uit de droger, behalve de spullen die ik er niet instop natuurlijk
geraldine sterkte meid wat moeilijk Hier de hydrofielluiers wel in de droger.. daarna strak opvouwen en dan 1 keer met de strijkijzer eroverheen worden ze mooi plat