bij mij maakt het niet uit wat ik er in stop; alles krimpt en doe het toch echt op kast droog of strijkdroog. aangezien ik dit niet wil verpesten hang ik het lekker op. Heb toch tijd genoeg!
Hoi meiden, ben ik weer even... Ik vind de laatste dagen steeds maar niet de rust om alles bij te lezen, sorry! Geraldine, sterkte. Het leven kan heel tegenstrijdig zijn afentoe, he? Wat verdrietig van je collega, zo jong nog. Hopelijk verder alles goed met iedereen? Met mij gaat het prima. Ik zit nu ongeveer op dezelfde zwangerschapsduur als toen ik bij mijn zoontje een hoge bloeddruk begon te krijgen. Dus dat is wel even spannend, hopelijk blijft het nu netjes! Zou ik zo fijn vinden... Ik voel me nog wel prima. Merk alleen met bukken en tillen dat er toch echt wel een buikje zit nu. Maar al met al vind ik het echt super om zwanger te zijn! Je voelt je toch lekker speciaal en iedereen vraagt steeds hoe het met je is... Die aandacht zullen we nog gaan missen straks! En nog maar 6 weekjes werken en dan.... verlof! Heerlijk. Kan niet wachten. Er wordt nu ook vervanging voor mij geregeld op mijn werk, dus het begint steeds 'echter' te worden.
@ MissFrodo, ik heb het kraampakket van Menzis net binnen! en die verzorgingslijn van Natalis zit er ook bij. Allemaal Hypo-Allergeen verzorgingsproducten. en een omslagcape en een knuffelaapje! leuk leuk leuk
zo ik kom even mn agressie hier dumpen! Wat baal ik ervan dat ik sommige dingen zelf niet meer kan zeg! AAAAAAAHHHHHHHHHHH Wilde vandaag alle ramen zemen lukt dus niet, alleen beneden is gelukt en wat kan ik daar slecht tegen zeg! Buik gaat steeds meer in de weg zitten en ben snel moe das niks voor mij. Ben altijd bezig! Ben dan ook 1 van de weinigen die geen zin heeft in verlof denk ik... Ben al van alles aan het opsparen om te gaan doen, stel je voor dat ik niks te doen heb pffffff Zo moest ik even kwijt hoor! Ga nu weer even bellen voor onze bank, daar wachten we al vanaf februari op en is er nog niet! En ondertussen zit ik op een eetkamer stoel, want we hebben een leenbank gehad en daar kan ik echt niet op zitten en hij is echt afgrijselijk! Ow wat zal dat vrouwtje het zo zwaar krijgen met mij aan de telefoon hehe...Ow moet straks trouwens naar de Vk voor controle....
Dit staat op een buikband.... mooi he? Inside Ever since you are inside I can only hope and pray That one special day You will say to me Mommy...
mss79, Denk aan je bloeddruk meid! ik herken je, daarom doe ik bepaalde dingen nu al. ookal riep ik dat ik dat echt pas in mijn verlof zou doen ---> bijvoorbeeld de babywasjes ik weet dat ik er dan geen zin meer in heb, of het niet volhoud om te strijken. vandaar dat ik het nu doe. en laat die ramen lekker door iemand anders doen! je lijkt wel gek om je uit te putten terwijl het voor iemand anders een fluitje van een cent is!
ja maar dat is t m nou juist ik wil t zelf doen! Ik kan niet gewoon gaan zitten en toekijken hoe iemand anders aan het werk is.....Ik MOET gewoon iets te doen hebben..... Daarom spaar ik alles voor mn verlof, strijken enzo moet echt wel lukken denk ik. Ramen zemen laat ik dan idd wel aan mn man over hoor.
ik hoef niet altijd wat te doen te hebben. geef mij een boek en een mok thee en je hoort mij niet meer....
en wat ook zo lekker frusterend is dat ik niet eens meer zelf mn nagels kan lakken en knippen haha en de boel van onder scheren lukt ook niet meer.... Knippen en scheren gaat mn man nu doen maar nagels lakken zie ik m niet doen haha
ja en dat kan ik dus niet, maar misschien als we straks de nieuwe bank hebben (zo'n lounge ding) lukt t me wel, want we hebben ook al digitale tv genomen voor mn verlof haha
Hoi! Net weer even de dvd van de pretecho bekeken, zo leuk! Linda: is goed hoor spreek je dan online hahaha. Vannochtend pampers ingeslagen (korting van bijna 25 euro!)bij de Makro. Vanmiddag de huiskamer zuigen, dweilen en de wc poetsen. Gisteren waren beide ouders en de hond van mijn ouders hier, dus het is een rommeltje. Ik wilde eigenlijk op de fiets naar een vriendin (ongeveer een half uur fietsen) maar het waait me te hard, want ik wilde de hondenkar erachter hangen. De uk weegt trouwens 857 gram al. Dat wordt een grote baby waarschijnlijk!
de mijne zou mijn nagels wel willen lakken. toen ik over scheren begon zei die; je gaat maar naar je moeder daarvoor hahahahaha. nou, ik zie wel hoe ik het oplos, voorlopig lukt het me aardig op de tast
mn boze bui heeft geholpen volgende week krijgen we de bank! Krijg deze week een brief met de tijd Eindelijk! na 8 maanden! En dan kunnen we de kamer zo gaan inrichten dat de box erin kan! ben weer wat vrolijker
ja he? kreeg een brok in mijn keel ervan! twijfel of ik hem moet bestellen, hij is 18,95 en de meeste banden die ik heb waren 6 euro tot 10 euro!