Ik zie het nu pas van dat gezichtje Marije... Hmmm denk ook niet dat ik daar erg blij om zou zijn! Hé meiden, ik heb net een mailtje teruggekregen van Meliske. Jullie krijgen allemaal de groeten! Het gaat redelijk met haar. De bloeduitslagen waren in ieder geval allemaal goed, ze heeft geen zwangerschapssuiker. Maar ze maakt zich een beetje zorgen omdat haar buik ontzettend gegroeid is. Ze krijgt morgen een echo en die wil ze graag even afwachten voordat ze op het forum komt. Ze is anders bang dat ze teveel gaat zoeken naar vrouwen die vergelijkbare waardes had met deze tijd van de zwangerschap. Als morgen de echo goed is, is ze morgenavond weer van de partij...
he wat fijn linda dat je wat hebt gehoord! kan me best voorstellen dat ze daarom niet online komt, ik zit precies hetzelfde in elkaar! Nou maar duimen dat alles goed zit morgen, en dat ze er morgenavond weer is! owja, Babyboom is vervroegd naar 20.20 uur ipv 20.30 uur!
Goed dat je het zegt van babyboom, roxy, thanx! Juni, vervelend van die ruzie met je moeder, ik zou hetzelfde hebben hoor veiligheid voor je kind staat op nummer 1 toch en wat de kleertjes betreft, je wil toch ook wat nieuwe eigengekozen kleertjes. Marije, zonde van die echo eigenlijk! moest wel lachen om het gezichtje, maar toch zonde, leuk dat je kleintje al zo hard groeit zeg. Linda, fijn dat je wat van meliske hebt gehoord, ik hoop dat alles goed met haar gaat ook bij de echo morgen. Oh jee, ik moet om 10.00 bij kinderdagverblijf zijn, opschieten! tot later
de leesproef van ons kaarte is klaar en i s opgestuurtgrf555555555555555555555555555555555555555555555555555555d (een van mijn ka ttn een zit meete cv typfedrnec,nmgyh.
de kat die ik net op schoot had was idd degene met het meest apparte karakter van de 4. maar de leesproef wordt dus opgestuurd en heb m op internet al gezien! heb een beetje moeite om op gang te komen al wil ik wel heel graag.
ik werk nu bijna een half jaar niet meer en mijn zoontje hoeft vandaag niet naar school.loop nog in mijn badjas. ga zo maar een beetje aanrommelen en van het weekend de rest doen.
Oh thanks voor de info over Babyboom, ga zeker even kijken! Verveel je je Roxy? Ik heb net bij de Etos alle babyverzorgingsproducten van Zwitsal gekocht. Toch maar gekozen voor Zwitsal en het was nu in de reclame.
Bedankt voor jullie reacties. Mijn ouders komen deze namiddag om de gordijnen te helpen ophangen (wij hebben geen boormachine ), en ik hoop dat de sfeer dan niet te gespannen zal zijn. Leuk dat er nieuws is van Meliske. Hopelijk is morgen de echo goed en komt ze zich weer bij ons melden. Wie had de drukproef gekregen (Linda?)? Is het mooi? Wij hebben ook al een eerste proef (via pdf) gekregen. Daar hadden we nog wat opmerkingen over dus nu wordt dat weer verwerkt. Zo, ik moet echt eens boodschappen enzo doen, ik kom later nog wel terug.
Nee hoor, verveel me niet hihi. wil alleen nog zoveel doen in een korte tijd. tussen het reageren door dan he!
het is ook wel heerlijk maar zo met de schoonmaak kriebels niet echt. ik wil wel maar heb even de puf niet. zit de hele tijd hier probeerde voor jullie om de online versie er even op te krijgen maa dat wil dus niet
et bestand kan niet in mijn album hier geplaatst worden en om een link neer te zettn zie ik niet zo zitten.ons adres,namen alles staat erop.
Vervelende situatie Juni tuurlijk wil je veiligheid voorop stellen en natuurlijk wil je zelf ook leuke kleertjes uitkiezen! Fijn dat er bericht is van Meliske! Ik twijfel nog over de verzogingsproducten ik vond de flesjes van de hema en kruidvat allebei erg leuk maar heb ze nog niet geroken hihi
Goedemorgen. Flink slapen heeft mij goed gedaan, ik voel mij nu wel verkouden maar heb niet meer het gevoel dat ik ziek ga worden. Vanavond ook maar weer vroeg mijn mandje in. Linda ik ben blij dat het goed gaat met Meliske en ik hoop dat ze er snel weer bij is. Juni, dat van die Maxi Cosi had is gisteren ook, we hebben een babymaatje die zat bij de wagen en gisteren zei mijn mams dat mijn tante een maat groter had, ooit 2de hands gekocht, en dat ik die tegen die tijd wel mocht hebben. Dus ik inderdaad vertellen dat dat niet veilig was omdat ik niet wist of er iets mee gebeurd was en dat we dat niet wilden. En toen kwam er zo'n reactie van jaja dat zal allemaal wel maar die dingen zijn hartstikke duur nieuw en blablabla. Ben er verder niet op in gegaan en dus geen ruzie geworden gelukkig. Maar gewoon je eigen weg gaan is denk ik het beste, het is jullie kindje en verantwoording en geld ook nog dus...... Kreeg laatst weer een tube buikbalsem van Zwitsal :-& Bah bah. En ik heb de shampoo/wasgel van yves rocher voor de kleine gekocht, die ruikt lekker Is dat babyboom vanavond? Enne welk net? Hier ook zo'n eigenwijs kattenbeest, maar ook wel weer heel lief.