Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo,

Nou ik ben net terug van het kinderdagverblijf, zo gezellig! Het is best wel klein, maar zo huiselijk, echt mijn stijl! 14 kindertjes per dag hebben ze er, en ze hebben baby's en peuters gemengd.
    Ik hoop zo dat onze kleine daar geplaatst word, het is ook nog maar eens 100 meter van mijn huis.
    Ben helemaal positief.

Verder nog even de stad ingegaan, regent het bij jullie ook zo? bah
    heb net de etos doos opgehaald, ben benieuwd.
    In de trekpleister folder stond zo'n leuke cadeauset voor een baby, een rammelaar, knuffeldoek en 2 slofjes. Ik heb de kikkerversie gekocht, hij is leuk!
    Verder nog luiers, badplakkers in de vorm van boerderijdieren, en bij de HEMA een lakentje en hoeslaken voor de kinderwagen gekocht, scheelt mooi met die 15% kortingsstickertjes nu.

Nou ik ga eerst even eten nu.

2. Niet meer actief

missfrodo, babyboom komt morgenavond op nederland 1 om 20.20

3. Niet meer actief

Fijn dat je een goed gevoel hebt bij het kinderdagverblijf Anita! En zo lekker dichtbij is idd ideaal!

4. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Ik ben blij te horen dat er nog moeders zijn die moeilijk doen.

Anita, leuk van de kinderopvang! Ik wou dat wij ook eens iets hoorden van de kinderopvang.

Dat programma Babyboom lijkt me erg leuk; ik ga het zeker kijken.

5. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Mmm babyboom komt tegelijk met Prison break, nou krijg ik Mark nooit zover om dat te gaan kijken...

Maar van het weekend is het kamertje af! Joepie. Vrijdag avond gaan we rolgordijntjes en een roede voor de gordijnen kopen, zaterdag witten en dan inrichten!

Linda, hoe gaat de verbouwing?

Juni, veiligheid staat voorop toch? Ik had ook al zoiets met mijn moeder, ik kon een tummyyub krijgen van een nicht die ik nooit zie, maar ik vond dat niet echt een fris idee. Ja maar het is toch gratis zegt ze. Heb er nu 1 van een vriendin gekregen, maar 1x gebruikt!

Anita, wanneer hoot je of er plaats is?

Kristy. lekker rustig aan doen hoor!

Gelukig dat er weer wat van Melis is vernomen, hoop dat alles goed gaat!

Zo weer lang genoeg gezeten, als het nou eens droog wordt kan ik boodschappen gaan doen

6. Niet meer actief

Ja AnneLiesje de verbouwing schiet op! En het wordt er ook mooier op ;) (is maar goed ook hè?). Ben benieuwd hoe het vandaag is als ik thuiskom, want ze zijn nu aan het metselen. En de kleur van de stenen is een afwijkende kleur vergeleken met de rest van de stenen, dus ben benieuwd hoe dat staat!

7. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Lekker dat alles voorspoedig gaat! Kun je ook aan het kamertje beginnen!

8. Niet meer actief

Ja eindelijk :) 3 november wordt ie geleverd!

9. Niet meer actief

Anneliesje, volgens mij 3 maand vantevoren, en onze kleine is per 1 april ingeschreven, dus in januari horen we of er plaats is.

10. Niet meer actief

En wat als er dan toch geen plaats is? Moet je dan nog snel op zoek naar een ander kinderdagverblijf?

11. Niet meer actief

We hebben ook een tweede keuze, bij dezelfde stichting, die ligt aan de andere kant van onze woonplaats, dat kdv is alleen wel 5 x zo groot. Heeft ook een heleboel groepen, terwijl deze maar 1 groep heeft. Dus er is op 1 van beide altijd wel plaats. (hoop ik)
    ach ja, het is hier geen randstad gewoon een rustige plaats dus ik verwacht dat het wel lukt.

12. Niet meer actief

Voor de lijst, ik krijg 8 december verlof

13. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Voor de lijst ik 23 november verlof omdat ik nu ziek ben gedeeltelijk
    1 nov verloskundige
    1 nov intake kraamzorg
    1 nov cursus borstvoeding

Hoe bedoel je druk dagje :)

14. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    zo lekker alle tijd in bad gelegen.
    heb gisteren echt te veel gedaan.
    voel het maanetje ook bijna niet dus ga straks lekker lezen of een dvd-tje kijken knocked up-.draaid volgens mij ook nog in de bioscoop.

linda wat fijn dat ze druk met de verbouwing zijn.

fijn dat alles op de dagverblijven goed gaat.
    mijn moeder en een vriendin pasten op toen mijn zoontje baby was.voor deze puk mag ik lekker full-time zorgen.
    soms mis ik mijn werk wel maar hier wil ik ook graag dubbel van genieten.

15. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Heey meiden,
    Hoe is het hier?
    Met mij gaat het lekker.. Gister weer even een raar dagje gehad met overgeven ect.. Lang niet meer gedaan ;)
    Heb de laatste tijd last van een schoonmaak kick :( haha ze zeggen dat het er bij hoort..
    Verder erg last van de borsten.. hebben jullie dat ook?
    Nog even voor de lijst..
    Woensdag 7 nov intake kraamzorg

Liefs, Geraldine

16. Niet meer actief

Lijkt me ook wel lekker hoor Kristy, fulltime voor je kleine zorgen!

Geraldine: hier geen last van mn borsten...

17. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Jessica gefeliciteerd! :whistle:

Juni, ons kindje schuift ook veel. Als ik ga liggen voel ik haar meestal ook verplaatsen, al voel ik dan geen schopjes. Je kunt dan ook voelen dat het harder is idd.
    Wat vervelend dat je moeder zo reageert. Natuurlijk wil je het beste voor je kindje! (ik zou ook een nieuwe maxi-cosi willen)

Linda wat fijn om iets van Meliske te horen!
    Ik hoop dat ze morgen weer lekker terug is met goede uitslagen.

Marij, wat is jullie beeb al lekker groot dan! Lijkt me heerlijk om te weten!

Hallo kat van kristy hahaha!

Anitadejong, fijn dat het kdv goed beviel! Gaat jouw beeb toevallig ook naar het ukkie? Je woont in Kampen toch, of was dat andere Anita?

Oh Berna wat heb je al snel verlof! Nog een week of 6 nu zeker?

Geraldine, ik heb niet echt last van mijn borsten, wel als ik mijn gewone "voor mijn zwangerschap" bh's aanheb, maar die knellen dan ook en drukke de boel omhoog haha...

Ik zal snel foto's gaan maken nu!

18. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    hmmz lekker is dat haha ben ik de enige ;)
    maar goed ik zal ook is een foto gaan maken van de baby kamer...
    Liefs, Geraldine

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou de foto's staan in mijn album, maar ik kreeg het er niet mooi op. Het is grauw buiten dus ik moest toch flitsen en ik krijg er net niet op wat ik wilde. Ben dus niet bepaald tevreden met de foto's...

20. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

Wat een snertweer he! Ik ben vannochtend op de fiets in de stromende regen naar school geweest om de dieren te voeren. Vanmiddag ga ik bij de buuv een bakkie doen.
    Ik wacht op een smsje. Een vriendin gaat straks naar de VK en ze hoopt dat het kindje gehaald mag worden. Het kindje is ruim een week te laat en ze heeft al weken lichamelijke klachten.
    Frodo: ik ga vrijdagmiddag naar Beverwijk toe, misschien gezellig een bakkie te doen bij v en d en babyspulletjes kijken op de Bree? Ik moet even kijken hoe laat de treinen gaan.
    Annelies: ik ben dus niet de enigste met lijstjes haha.
    Mamasu: dat is wel een fijn idee wat je zegt dat het kindje beter wat groter kan zijn, omdat het dan al sterker is. Nu kijk ik er toch anders tegen aan.
    Marij: onze uk was ruim 800 gr, volgens mij ben jij ook veel verder, ik ben deze week 26 weken.
    Jessica: fijn dat alles goed is bij de Vk.
    Meliske: hoe was de echo?
    Juni: ik heb geen schuiver, maar een echte schopper en de kleine bokst ook! Ik heb een aantal jaren (en de 1e weken van de zwangerschap) fanatiek aan bootcamp gedaan met een vriendin en op de pretecho zie je de uk fanatiek stoten en schoppen. Ga ik v/d week vertellen aan de instructeur dat de uk destijds goed heeft opgelet hahaha. Ik krijg nu nog steples van 'm nl.

Deel Deze Pagina