Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi!

linda, fijn dat je van meliske gehoord hebt! hopelijk is haar echo goed en kan ze wat geruster zijn! het zal spannend blijven totdat haar baby gezond en wel in haar armen ligt (en dan nog zal ze verdriet hebben om haar eerste dochter die ook zo in haar armen had moeten liggen).

Juni, moeders willen altijd het beste voor hun kinderen. jouw moeder dus ook voor jou. En natuurlijk heb je gelijk dat je de cosi en kleertjes nieuw wilt kopen. als dat voor jullie belangrijk is ook echt gewoon doen. probeer eens uit om de adviezen van je moeder aan te horen en vervolgens te doen wat jullie willen. als ze dan commentaar heeft kun je volstaan met te zeggen dat jullie dit nu eenmaal hebben gekozen, punt. bij mijn moeder viel het kwartje redelijk snel ;) en er ontstonden geen ruzies omdat ik er gewoon geen discussie meer aan waagde. als ze dan toch doorging, knikte ik gewoon vriendelijk en ging over iets anders praten haha. werkt heel goed! het komt uit een goed hart, haar adviezen. probeer dat maar voor ogen te houden. ze wil echt het beste voor jou, maar ja wat zij het beste vindt, hoef jij natuurlijk niet het beste te vinden!

onze zoon gaat straks naar mijn moeder twee dagen per week, en 1 dag naar mijn vriendin. de rest zijn wez elf thuis. pas als hij 1 is gaat hij naar het KDV. vind ik heel fijn geregeld zo, zat er tegenaan te hikken dat hij als kleine baby naar het KDV zou gaan. Niet omdat ik niet denk dat ze daar goed voor hem zorgen hoor, maar dat zit nu eenmaal in mijn eigen hoofd! 8) Mijn dochter is gegaan vanaf 1.5 jaar en ze heeft het vanaf dag 1 geweldig naar haar zin daar. als kindjes wat ouder zijn heb ik voor mijn gevoel er meer vrede mee, omdat ik dan aan hun direct kan merken of ze het er leuk vinden. en ik merkte aan mijn dochter dat ze echt behoefte had aan andere kindjes.

het UWV zou mij bellen vanmiddag ivm mijn ziektewetuitkering (ik zit gedeeltelijk in de zw vanwege mijn zwangerschap). ik racen naar huis, want ze zouden vanaf 12 uur kunnen bellen. natuurlijk nog niks gehoord! :x Zul je altijd zien! wedden dat ze einde van de middag pas bellen?

2. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Mooi hoor guppie! Zeker dat zwijmelhoekje leuk!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oh fijn Marij... zit je lekker te wachten op telefoon.
    Wat een goed advies, over die moederlijke adviezen. Je bent wel iemand die goed kan relativeren, of heb ik dat mis?

Wat een K** weer zeg... Ik heb echt geen zin om nog iets te ondernemen vandaag. Ik neem vanavond de hond wel mee met de auto naar de zwemplas, gelukkig hebben we een hond die ook van cocoonen houdt ;)

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    heerlijk he Guppie
    heb net in de regen gelopen maar langer dan 20 min trek ik echt niet nu ligt ze gewoon heerlijk in haar mandje te slapen ze is zo makkelijk gelukkig

5. Niet meer actief

Guppie: volgens mij hebben jullie echt een supermooi kamertje! Vind dat behang zó leuk!

San: spannend van je vriendin!

Marij: oh zo vervelend als je ergens op zit te wachten!

Ik red het ook niet meer om langer dan een 20 min. met de hond te gaan wandelen. Hij is deze week bij mn ouders, omdat we thuis aan het verbouwen zijn, dus hoef m deze week even niet uit te laten! Maar ik mis hem wel al hoor! Als ik 's morgens beneden kom, is het nog zo stil!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hier nog zo eentje hoor. Ze wordt met de dag makkelijker lijkt het wel (bijna volwassen misschien...) Wel een geluk vind ik, want ik ken ook hyper de pieper honden en daar zou ik niet blij van worden nu!

7. Niet meer actief

Pfff het werken valt me echt zwaar vandaag, kan me echt nergens toe zetten. En dan heb ik vanavond ook nog een cursus (laatste avond gelukkig)...

8. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    oei linda, dat is echt een lange dag dus! balen!

guppie, ik ben ook echt weg van jullie behang! het staat geweldig!

Geraldine, ik heb ook zo'n last van mijn borsten. vooral als ik net mijn bh uittrek. Heb ook een zwangerschapsbh. als ik die aan heb heb ik wel minder last. maar ooooh, wat vind ik het heerlijk om die bh's uit te doen! 8)

het uwv heeft al gebeld! jaja, ik had net gepost toen ging de telefoon :( Moet ik vaker doen, ergens over klagen hahaha.

Guppie, nee hoor, ik doe mijn best altijd wel om te relativeren en ben wel erg positief ingesteld, maar ben een echt gevoelsmens. Heb door schade en schande geleerd hoe om te gaan met mijn moeder (die echt erg lief is hoor, maar wel heel anders in elkaar zit dan ik). :D Oh ja, en ik ben 33, dat schijnt DE leeftijd te zijn om eindelijk los te komen van je ouders... haha. (en dat klopt bij mij wel, ik kan wat meer afstand nemen van wat zij willen en meer luisteren naar wat ik zelf wil).

shit, ik heb gewoon 2 wasmanden vol met babywas! van het weekend maar doen denk ik.... wat een rotklus! maar wel fijn dat dan eindelijk alles de kasten inkan!

ik moet het hemeltje van het ledikant ook nog wassen. zal als de kamer klaar is ook een foto maken. het is zo'n lief klein schattig kamertje, ben er nog steeds verliefd op!

9. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    oh, over 8 weken verlof! dat klinkt dichtbij!

hoe leuk ik mijn werk ook vind, ik zit er enorm naar uit te kijken! lekker de hele dag niks doen! zaaaaalig! met een boekje voor de openhaard, hopelijk regent het dan ook lekker. af en toe koffieleuten met een vriendin. lekker spelletjes doen met mijn dochtertje, af en toe (waggelend) de stad in voor een klein boodschapje, uitgebreid in bad, veel tv kijken (hebben filmnet, komt goed uit haha) en lekker forummen... goh, ik heb er echt zin in! (dus roxyrox, ik begrijp niets van het feit dat jij opziet tegen al die vrije tijd hahaha).

vorige keer heb ik niets van mijn verlof gemerkt, omdat ik toen in het ziekenhuis lag. hopelijk gaat het dit keer anders! vrijdag naar de gyn en dan hopelijk volgende week voor een groei echo. ik hoop zo dat dit kleintje wat minder klein is dan de vorige baby!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik kijk ook enorm uit naar mijn verlof hoor! Hoewel ik het echt moeilijk vind om mijn werk uit handen te geven. Na de vakantie zal de invaller een week met mij mee gaan draaien, heb er eigenlijk niet zo'n zin in, maar ja...

Ik heb met 30 weken alweer een echo, het gaat echt zo snel nu!

De uitzet hebben we bijna compleet. Moet alleen de hele flessen bubs nog en dekentjes/lakentjes. Hoewel ik dus nog steeds over de combisleeper twijfel.
    Hier toevallig iemand die de combisleeper ook wel wat vindt?

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o nog een echo met 30 weken? ik helemaal niet meer helaas ben toch wel erg benieuwd naar de beeb in mijn buik maar ja om weer 50 euro hiervoor uit te geven...

12. Niet meer actief

Ik heb 30-okt nog een pretecho. Ben ook wel nieuwsgierig weer!

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb nog een goeiecho tegoed en dan nog met 36 weken om te kijken hoe de beeb groeit. Ben wel erg benieuwd hoe groot ze nu is!

Ik denk trouwens niet dat ik zwangerschapssuiker heb, heb nog niks van gehoord. Anders hadden ze vast wel gebeld.

14. Niet meer actief

Wanneer zou die uitslag er zijn?

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    geen idee eigenlijk. De ck zei dat ze zouden bellen als ik het wel heb, want dan zou ik naar de gyn doorverwezen worden.
    Ik denk dat ik morgenochtend even bel, dan weet ik het zeker!

16. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Zo ben net zeiknat geregend op de fiets, ging even boodschappen doen toen begon het toch hard te regenen en mijn jas kan niet meer dicht!
    Zit nu lekker in mijn jogging broek op de bank.

Wij hebben ook van die makkelijke hondjes gelukkig! Langer dan 20 minuten red ik nu ook niet.

Guppie, wat een leuk kamertje zeg, kun je trots op zijn!

Linda, nog even en dan zit het er weer op, we slepen je wel door deze dag heen! Wat voor cursus heb je?

Ik krijg ook geen echo's meer, maar begin toch een beetje te twijfelen over een pretecho....

Marij, dit keer kun je heerlijk genieten van je verlof hoor! Lekker vroeg donker dan, mmmm kan niet wachten!

San, jij bent ook altijd druk he?

Zo mijn kruiden cake staat in de oven!

Waren er nu nog meer die naar de jonge gezinnen beurs gaan? Mijn moeder wil misschien wel met me mee, maar weet niet goed of het interessant is daar

Oja heb net een hotelletje geboekt in Emmen, 17 november. Gaan we lekker naar de dierentuin en even lekker relaxen.

17. Niet meer actief

Oh spannend, ik krijg net een telefoontje dat de vliezen van die vriendin van me (die in het ziekenhuis ligt) zijn gebroken! Ze zou morgen 32 weken zijn... Ze ligt nu op de verloskamer... Erg spannend!

18. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Spannend joh! Hopelijk kun je snel op kraamvisite!

19. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Spannend Linda!

San dat kan denk ik wel vrijdagmiddag even een bakkie.
    We moeten maar even pb'en over tijd enzo.

AnneLiesje, ja wij gaan naar de beurs en is het toevallig hotel De Giraf wat je geboekt heb?
    Mijn ouders zijn daar afgelopen weekend naartoe geweest en ook naar de dierentuin uiteraard. Was erg leuk begreep is van ze.

Hier ook geen echo's meer, tenzij er een medisch noodzaak zo opkomen natuurlijk dan wel.

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh Linda, spannend! Het zal toch wel goedkomen met 32 weken?

Ik zag net dat de februari mama's al over de 1100 pagina's zitten... waar hebben ze het wel allemaal niet over dan?

Deel Deze Pagina