MissFrodo, nee het is een hotelletje net buiten het centrum. Grappig, vind Emmen altijd zo'n mooie dierentuin alleen beetje ver! Nu gelijk mooi gecombineerd! Guppie, als de lijst steeds neergezet word komen wij ook een eind hoor! En hier wordt ook niet zoveel gequote (is dit een woord?) Mijn buurvrouw is trouwens ook weer zwanger! Echt leuk, ze is nu 13 weken.
En meteen er achteraan dat de dagvaarding over die ene rechtzaak binnen is... 1-nov om 10:00 uur moeten we voor de rechter verschijnen...
linda, spannend! hoop dat het voorspoedig loopt en dat de kleine het niet al te zwaar zal hebben (32 weken is echt te vroeg, hij zal wel de couveuse in moeten, maar je vriendin heeft longrijpingsinjecties gehad toch, dus zijn start kan wel erg goed zijn!). spannend hoor! hou de telefoon maar bij de hand! en nu op naar 1-11. ook fijn als dat achter de rug is. al die energievretende dingen... aaargh!
wat eten jullie vanavond? ik heb de laatste tijd steeds geen zin om te koken.... doe ik wel, maar ja geen zin in! eigenlijk wil ik snel klaar recepten.... iemand ideeen? vanavond kippesoep met kruidenstokjes, maar ik moet morgen weekboodschappen doen, dus alle tips zijn welkom!
Diepvries spinazie met vissticks! Pasta met gehakt, pot saus en salade kant en klaar zalm met saus voor in oven, rijst erbij beetje groenten sperzieboontjes (vers maar wel al gehaard) met voorgegaarde krieltjes en hamburger ofzo. Euh Mac Dondalds!
Hoi! Annelies: wij gaan ook naar de beurs op zondag waarschijnlijk. Jeroen gaat gezellig mee en twee vriendinnen op de achterbank. Ik zat 'm al te plagen dat ie met zijn eigen harem op stap ging! ja, ik ben altijd druk ja, stilzitten kan ik moeilijk! Leuk hoor een zwangere buuv! Frodo: ik ga de treintijden even checken en pb vannavond wel met een voorstel voor tijd en locatie. Linda: spannend dat de rechtszaak dichterbij komt. Marij: De groentemixdozen van knorr/maggi met aardappelpuree (zit in de doos) of rijst erbij. salades (restjes bij elkaar en bij het groenvoer mikken....), blikjes met bv goulash en daar rijst bij. Dit at ik veel als student, snel klaar en fijn voor de knip. Spitskool roerbakken (kant en klare zak) en kipfilet door heen bakken. Daarna ongeveer 10 min stomen met ketjap manis en kerriepoeder. Zo nu is de super wel leeggekocht hahaha! Ik kook ook wel eens restjes bewust van te voren oftewel een megapan pasta, nasi e.d. en dan in porties verdelen in de vriezer. Als ik een kookbaaldag heb, eten we restjes. We hebben een drieladenvriezer... Wij eten vannavond snert (restje van schoonmoeders) met worst en bietjes. Lekker makkelijk!
hier lekker pizza de wagen is er en hij is supergaaf! en nog 60 euro aan kadobonnen van prenatal gekregen als korting op de wagen niet verkeerd dus mijn buurmeisje is ook met 32 weken geboren ze kreeg wel sonde(schrijf je dat zo) voeding maar het is een kerngezond bijdehandje
zo,net heerlijk op de bank gelegen. leuke film gekeken.het meisje die bij ons in huis woont wou graag bij de bevalling zijn maar nu ze deze film heeft gezien snapt ze dat ik liever niet heb dat ze erbij is.toch weer makkelijk uit te leggen zo te zien hebben wij dezelfde schommelstoel guppie. lekker he dat je zover met je kamertje bent,lekker ervan genieten! last van mijn borsten heb ik ook niet.ze zijn wat voller en een beetje peervormig in ieder geval niet rond meer. spannend linda! hopelijk gaat alles straks goed met moeder en kind. hier ook jammergenoeg geen echo's meer zou best graag een kijkje willen nemen. ventje is ook opgeknapt van een dagje lekker ontspannen,kan m weer goed voelen de februari mama's quoten volgens mij best veel en hebben ook de lijst nog . moet je je voorstellen hoe wij verwend zijn met onze apparte lijst. vanavond eten wij shoarma.de een eet het hier uit een broodje en de ander met een wrap.ijsbergsla,tomaatje en paprika in een appart schaaltje zo eet iedereen wat ie lekker vindt.
Guppie, onze kleine gaat naar Pipeloi of dikkertje dap, wij wonen zelf in de binnenstad dus dan is pipeloi heerlijk dichtbij. Het ukkie zit op de maten, dus dat is dan weer wat verder weg voor ons. Het kamertje is leuk geworden hoor! Spannend voor de vriendin van linda die in het ziekenhuis ligt met 32 weken! Wij doen ook geen extra echo's, krijgen er al zoveel in het ziekenhuis (nu al 6 gehad) elke controle kijken ze even. Wij eten soms ook gewoon gebakken aardappels, met "snel klaar vlees" (hamburger,kotelet,schnitzel) en dan zo'n groentepakketje uit de vriezer ofzo.
hoihoi, moet wachten op Mike die is nog niet thuis en was nieuwschierig naar Meliske! Marij, ik zie niet tegen al die vrije tijd op hoor! Vraag me alleen af of ik dan nog wel de puf heb on dingen te ondernemen zoals alles uitsoppen enzo! Tegen mij zeiden ze dat ik na 2 dagen de VK kon bellen voor de uitslag van mijn suikertest. ik ben benieuwd. Toen ik bij het prikpunt in de wachtkamer zat kreeg ik te horen dat ik een flinke buik heb voor 26 weken. maarja, dat waren ook allemaal oude taarten die overal om lopen te klagen hihi. ik zie het allemaal wel! vandaag nog precies een week en dan krijg ik de 3D echo! Heb zo'n zin daarin!
nou roxy, laat anderen lekker gaan hoor! Ik krijg ook best al commentaar, maar ik zie dan ook soms vrouwen lopen dat ik bang ben dat ze gaan ontploffen. Misschien loop ik er straks ook wel zo bij, dat zal dan... Berna, lekker is dat he! Wij hadden die bonnen er ook bij, hebben we mooi het badje met toebehoren van gekocht! wij hebben vanavond gyros gegeten, ik doe altijd gyros vlees met rijst en lekker veel tzatziki, hmmm.. Vooral Rinaldo is er dol op! Anitadejong, ik dacht dat het ukkie zo'n beetje op elke straathoek zat. Hier in de wijk iig wel. Een collega van mij komt uit Kampen en haar kinderen gaan ook naar het ukkie, vandaar dat ik het vroeg. Kristy, dus jullie hebben ook een schommelstoel! Mijn moeder dacht dat het echt iets van vroeger was, maar ik vind het zo goed in de kinderkamer passen!
wij hebben de schommelstoel om echt lekker samen met de kleine terug te trekken. lekker hoor. denk dat er wel meer zijn die er een hebben.volgens mij komt ie helemaal terug!
Jaja, ik verwen jullie maar met de lijst Leuk kamertje Guppie! Wij hebben pannenkoeken (kant en klaar) gegeten. Ik heb helemaal geen zin meer in koken, ben super lui Ik wil ook nog zoveel doen, keuken soppen, ramen lappen, dit nog even dat nog even, maar er komt weinig uit m'n handen. Ik irriteer me ook mateloos aan dingen die niet af zijn in huis, plintjes die nog moeten, schilderwerk wat half klaar is. Pffff, vermoeiend om ikke te zijn Berna, foto van de wagen? Linda, owjee, rechtszaak, spannend! Fijn dat we wat van Meliske gehoord hebben, hopelijk is ze er morgen weer!
Hoi hier ben ik weer. Ik zag een leuk kamertje voorbijkomen maar weet niet meer van wie. Vanmiddag zijn mijn ouders geweest en gelukkig was de sfeer goed en ze hebben fantastisch geholpen met de gordijnen en het lampje ophangen en ik werd ook nog gebeld dat ze zaterdag met de meubeltjes komen! Als die er staan ga ik wat foto's maken en dan hier neerzetten. Ik las nog een goed advies over hoe met moederlijke adviezen om te gaan, maar ik ben ook weer vergeten wie dat schreef Ik ga nu nog eens door de kleertjes van mijn zus en nog eens goed kijken wat ik evt zou gebruiken en wat niet. Goedenavond!
Juni, fijn dat je zo lekker met je ouders bezig bent geweest vandaag! Marieke, ja zeker we boffen maar met jou en de lijst! Vooral het onderste stukje vind ik nu zo leuk, al die zwangerschapsverlofjes onder elkaar! Ook ik wil dat alles af is in huis, we wonen hier nu een jaar, maar ben gelijk met dat we de sleutel kregen ben ik geopereerd aan een hernia, daardoor zijn eigenlijk best wel wat dingetjes blijven liggen... En nu kan ik het niet meer... Kristy, ik ben ook nog op zoek naar een schommelstoel, vind het ook zo romantisch, maar of het echt zo lekker zit met voeden ofzo? Heb jij daar ervaring mee"? Berna, goed idee die pizza, hij was lekker
het visite ging niet door, mike kwam pas om half 8 thuis. het is een half uur rijden naar mijn moeder en hij moest nog eten en douchen. balen, had me er zo op verheugd. zie mijn moeder niet zo vaak namelijk