Roxy, dat is balen zeg, heb je wel weer een andere afspraak gemaakt? Ik bel bijna dagelijks met mijn moeder maar zie haar helaas ook niet zo heel vaak (ongeveer 1x in de 3 weken)
heel misschien vrijdagavond, tenzij ze bij haar vriend in Belgie is en anders zondag avond misschien. volgende week is het herfst vakantie dus zal ze ook in Belgie zijn.
jammer roxy! Wij hebben met mijn ouders een heel goede band, ik zie ze ook heel vaak. Mijn schoonmoeder hebben we geen contact mee, dus ik weet wel een beetje wat het is om niet zo'n leuke moeder te hebben, maar is het is niet mijn moeder dus de pijn is minder. Met mijn schoonvader houden we wel contact, maar het is geen warme band helaas. Gelukkig maken mijn ouders dat dubbel goed voor mijn man Ik ga nog even rommelen en dan naar bed!
Ja! Vandaag voor het eerst de vraag gekregen of ik zeker weet dat ik niet zwanger ben van een tweeling, haha! En ik eerst maar eindeloos wachten op dat buikje. Krijg nu steeds vaker commentaar dat mensen mijn buik al zo groot vinden! Wat kan het snel gaan ineens he? Linda (als ik me niet vergis) spannend van je vriendin! 32 weken is erg vroeg maar ze kunnen tegenwoordig heel veel gelukkig. Ben ook erg benieuwd naar berichten van Meliske, hopelijk laat ze ons morgen weer wat horen! Oh ook wij hebben vandaag het kraampakket (van Menzis) binnen gekregen. Ziet er mooi uit hoor! Leuker dan ik van mijn vorige kraampakket kan herinneren, bij mijn zoontje. Dit zit in een handige curverdoos en er zitten leuke frutseltjes bij. Verder wil ik mijn verlof dus 6 weken voor de uitgerekende datum laten ingaan, dat is 7 december, maar doordat ik nog wat vrije dagen overheb, die ik op 'moet' nemen (vervelend hoor...! ), gaat mijn verlof nu al 28 november in! Yes! Dat schiet al op zeg. Slaap lekker allemaal alvast!
ik zag weer een heleboel mooie kamertjes voorbij komen. wij hebben het bed al op klossen staan 2 weken ivm mijn bekkeninstabiliteit en ischias. wij hebben een heel laag bed en daar kon ik zelf niet meer uit komen, dus op aanraden van de fysiotherapie het bed op klossen moeten zetten. vandaag hebben we de box beneden gezet in elkaar en boxkleed en speelgoed en knuffels erin gezet. mobiel opgehangen en maxi cosi staat nu beneden uit de doos met de zak erin. xxx
hey meiden, wat voelde ik mij vandaag weer raar, ik voelde me echt niet lekker... het begon allemaal goed maar na tv kijken vanmorgen werd ik niet lekker, ik heb op de bank gelegen en toen werd het weer beter. Ik moest nog weg (met de bus) want ikmoest mijn broertje zijn haar knippen. dat werd dus 2 uur later dan ik zou gaan. Nog bij de kruidvat aan geweest om de doos....nou haha die mochten ze wel houden hoor...staat ook nog op de flyer vol cadeaus.... Maar goed toen naar mijn ouders om mijn broertje zijn haar te doen...eerst geknipt en toen zwart geverfd... Heb roland zijn haar ook maar gelijk zwart gemaakt en die heb ik vanavond nog ff geknipt toen we thuis waren. Omdat roland daar in de buurt werkt hoefde ik niet met de bus terug gelukkig....aaah bah wat werd ik weer misselijk en benauwd in de bus, ik was blij dat ik wat koelte voelde toen ik uit stapte... morgenavond gaan we naar babydump om de kinderwagen te bestellen, ik weet niet hoe lang het gaat duren maar dat gaan we gelijk vragen. wil hem ergens in december wel hebben eigenlijk. vrijdagavond moet ik weer werken....maar zover zijn we nog niet....haha ik ga zo maar ff een douche nemen en dan lekker op bedje... hoop dat het morgen beter gaat... sorry dat ik ff niet gereageerd heb. liefs anita
goeiemorgen. vreselijk lekker geslapen vanacht en de steken zijn zo goed als weg! vandaag nog mar een dagje nietsen.... anneliesje ik heb geen ervaring wat betreft voeden in de schommelstoel maar we hebben m al een poosje staan omdat we m gekocht hadden voor mijn vorige zwangerschap die helaas uitliep in een mk.hij stond eerst in de woonkamer en zelfs de kinderen vinden m lekker zitten en ik trouwens ook.wel heb ik er grote kussens in.die van ons komt bij baby max vandaan. moppie leuk he om alles zo al klaar te zetten.de geboorte komt zo echt dichtbij 8)
Hoi! kristy: lekker dat het wat beter gaat! Anita: sterkte. Lekker een dagje bankhangen! Annelies: ook hier staat een schommelstoel boven. Lijkt me wel lekker zitten 's nachts. Ik weet nog niet of ie in de babykamer komt of in de studeerkamer blijft. Ik vind het nl heerlijk om zo af en toe lekker in de schommelstoel te lezen of lessen voor te bereiden. Dat lukt minder als de tv beneden aan staat! Vandaag weer een goede planning: straks naar de bieb, nakijken, bij een drukkerij geboortekaartenboeken ophalen, bij de buuv langs en een aantal wassen draaien. Ik slaap nu op 2 kussens en heb beter geslapen.
even een vraagje tussendoor: Wat vinden jullie van deze wieg? En zal deze goed gekeurd worden door de kraamzorg? het is onze familiewieg
Dank je! Nou hij is van riet en heeft dus "spijltjes". Geen dichte zijkanten zeg maar. Ik weet niet zeker of dit nou verplicht was of niet. Weet iemand toevallig ook of er matrasje zijn in de maat 0,68 bij 0,41 ongeveer en aan watvoor prijs moet ik dan denken? Ik ga vanmiddag kijken voor een matrasje, maar ik ben bang dat deze erg duur zijn vanwege de afwijkende maat.
Wat een leuke wieg moby! Ik heb geen idee, anders googel je de veiligheidsvoorschriften even? Ben wakker geworden met mega rugpijn, echt niet fijn... Moet vanmiddag naar de tandarts, dus ik heb helaas niet een ontspannen dagje, haha!
Hé meiden, Even snel een berichtje van mij. Ga straks even alles bijlezen. Kreeg vannacht een smsje dat Sem is geboren om 4:00 uur. En dat alles goed gaat met mama en de kleine en papa door het dolle heen is Heb dr nog niet gesproken, maar volgens mij gaat het goed. Vanmorgen bij de vk geweest, alles was goed. Vergeleken met de vorige keer 1 kilootje aangekomen. Bloeddruk 140/75. En we hebben de geboortekaartjes besteld. Zal straks een foto in mn album zetten. Tot strakkies!
linda wat fijn voor je vriendin dat alles goed gegaan is. leuk hè zoals die stoere mannen met een baby zijn. ben benieuwd naar jullie kaartje fijn dat je controle ook weer goed was. moby volgens mij maken ze bij babydump ook op maat gemaakte matrasjes maar ik weet het niet zeker hoor. guppie sterkte voor vanmiddag. hopelijk gaat je rugpijn gauw over.
lin goed nieuws zeg! Nou wij de oude reiswieg van mijn vriendin op de nieuwe wagen geprobeerd.. past dus niet is een oud systeem erg balen.. en tja we durven niet aan een nieuwe reiswieg te bestellen ivm de lange levertijden. NU een mooie limegroene op marktplaats gezien. Normaal ben ik absoluut niet van marktplaats maar kindje heeft hier maar 4 maanden in gelegen en het ziet er nog goed uit misschien dat we hem dan via marktplaats kopen.. de wagen zelf is zwart dus past limegroen best bij toch?
oh berna, dat is balen! de basiskleur van onze wagen is ook zwart, kan met alle kleuren gecombineerd worden lijkt me! Die reiswieg gebruik je toch maar een maand of 6. Goed nieuws Linda, hoop dat alles goed blijft gaan met de kleine!
zitten er ook zo'n lage levertijden op de reiswieg dan? Kunnen ze niet naar andere vestigingen bellen of daar een reiswieg op voorraad is?
Hey meiden, Ik lees strakkies of morgen eventjes alles bij... Wilde eventjes laten weten dat ik een paar dagen met flinke griep op bed gelegen heb... vandaar dat ik niet meer gereageerd heb... Nu nog steeds niet helemaal fit, maar kan gelukkig gewoon lekker op bedje blijven. vanavond babyboom ben benieuwd hoor... Linda: fijn dat alles goed gaat met je vriendin en de kleine! (zag ik net snel eventjes staan) Heb net een brief gehad van de kraamhulp dat ze 5 november om half 11 langs komen voor de intake. Meiden, tot snellies weer...