hey joyce, beterschap meid. linda fijn dat het goed gaat met de baby en je vriendin. nou ik ben vanmorgen ff op visite geweest en ga vanmiddag ff de was opruimen en verder weinig doen denk ik. vanavond naar babydump...misschien wel ff bij de mac aan.... nou tot straks maar weer... oohw uuuh berna, wat voor kinderwagen heb je dan, en heb je er geen bak bij dan?
is het nog verantwoord om met de hond te gaan fietsen denken jullie? Rinaldo vindt het niet verantwoord, maar ik kan echt niet lopen met die rugpijn en de hond moet er echt even uit...
guppie; nee! ik mag ook niet van Mark en ergens heeft hij gelijk ze zal je maar omver lopen probeer een klein blokje voor de nodige behoeften en laat Rinaldo het vanavond goedmaken.. joyce beterschap nog zeg pff moet er niet aan denken nu ook nog ziek te worden en nee ik heb geen reiswieg besteld omdat ik die zou lenen van een vriendin.. dus waarschijnlijk gaan we hem via marktplaats kopen
Guppie: wij hebben straks ook een schommelstoel in de babykamer! Een hele oude zelfs, stond bij opa en oma. Ik durf het sowieso niet aan om met de hond te gaan fietsen. Volgens mij vindt ie het heerlijk, maar ik ben bang dat ie alle kanten oploopt... Of ineens aan de riem trekt. AnneLiesje: van welk merk haal jij de kant-en-klare pannenkoeken? Soms zo makkelijk, maar vind ze nooit zo lekker dan zelf gemaakte! Moppie: gezellig hè als de box als beneden staat? Hij staat hier nog niet hoor, maar als ik dat zo bij vrienden zie! Anita1975: voel je je weer wat beter? Moby: wat leuk zeg zo'n familiewieg! Berna: zwart en limegroen past mooi bij elkaar volgens mij hoor! Joyce: bah een griepje! Beterschap!
joyce, beterschap! linda, wat fijn dat het goed gaat met je vriendin en de kleine! de wieg was erg mooi die ik voorbij zag komen. guppie, ik zou ook de hond uitlaten voor alleen het hoognodige, oppassen op de fiets hoor! berna, balen van de reiswieg dat ie niet past, maar via marktplaats is er toch ook niks mis mee? je gebruikt hem toch maar zo kort, en als ie er fris en schoon uitziet is dat toch geen probleem. Ik heb denk ik weer last van bandenpijn, alleen linksonderin, de beeb voel ik wel genoeg dus dat is fijn. Zometeen nog 2 uurtjes werken, vanavond bij mijn schoonouders op visite. Shit, dat word dus babyboom opnemen! ik ga meteen de dvd recorder instellen voor ik het vergeet.
ja ik voel me vandaag gelukkig weer beter ga dan zo ook naar boven om de was op te ruimen en ff de kamertjes doen... niks aan hoor als je je zo voelt....
We hebben uiteindelijk voor dit kaartje gekozen: Buitenkant: http://www.buromac.nl/kaarten.dhtml?ope ... ortiment=1 Binnenkant: http://www.buromac.nl/kaarten.dhtml?ope ... ortiment=1 En het gedichtje wat erin staat is: Een knuffeltje hier, een knuffeltje daar. Op je wang, op je oor, in je nek, in je haar. Nee, wacht nog even, ik ben nog niet klaar. Ik vind je zo lief, op je neus ook een paar!
Leuk kaartje Linda Ik ben dus toch op de fiets gegaan. Ik dacht als er iets gebeurt laat ik haar gewoon meteen los. Ze is heel braaf naast de fiets, maar er lopen hier veel honden los en dat kan nog wel eens storen. Het arme beestje moest echt even uitwaaien, maar ik zal het niet meer doen goed? Ik heb de uitnodiging voor de zwangerschapscursus gekregen, blijkt dat het gewoon zwangerschapsgym is. Nogal vaag omschreven dus... Het is ook maar 1 avond met partner, terwijl ik me opgegeven heb omdat Rinaldo het zo graag wilde. Voel me echt een beetje voor de gek gehouden nu
lekker maltesers! heb hier m&m's leuk kaartje en wat een lief gedichtje! niet meer op de fiets gaan met de hond hoor. als je iets overkomt vergeef je het jezelf nooit.
Linda mooi kaartje super hoor! ik zit hier aan de harlekijntjes ( drop) Guppie Sen is ook braaf aan de fiets tot ze een kat ziet en dat vind ik dus gewoon te eng..
Linda: mooi kaartje en lief gedichtje! Joyce: beterschap! Ik las iets over kant-en-klaar pannenkoeken. Nog nooit gehad, maar zou ht graag eens proberen. Dus tips over het beste merk zijn ook hier welkom. Vanmorgen ben ik naar de osteopaat geweest. Ik had veel pijn door de dingen die hij deed, maar ik heb wel het gevoel dat hij goed is. Hij raadde me aan visoliecapsules te nemen; heb die dingen dus gekocht maar zo duur! 45 euro! Hij wist me ook nog te vertellen dat mijn gyn gisteren bevallen is (hij is een collega van haar) van een dochtertje, Polly. Ben benieuwd naar babyboom vanavond. groetjes juni
hoi meiden heb gewerkt en ben daarna de stad in gegaan. ben bekaf! heb wel een leuke broek en 2 buikbanden gescoord! ik kan er weer even tegenaan! is meliske al geweest?
Zo das best prijzig idd die capsules! Wat leuk dat je gyn ook zwanger is! Maar nu krijg je een andere gyn dus?