Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    jaaaa Meliske, daar ben je weer!
    Gelukkig ook met goed nieuws. Ik dacht ergens ook wel dat je baarmoeder flink uitgerekt moet zijn, maar ik dacht ook wat heb je aan "ik denk". Aan zo'n echo heb je natuurlijk veel meer!
    En wat moet het heerlijk zijn dat je kindje al bijna 3 pond weegt!

Marieke, samen bevallen toch leuk? Dat leek me nou net zo zweverig... Maar als jij het leuk vindt is het misschien ook wel wat voor ons. Morgen maar eens informeren of daar nog plaats is, want die cursus waar ik nu heen moet zie ik eigenlijk niet zo zitten.

2. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi!

melissa, welkom terug! ik ben heel blij positief nieuws van je te lezen! heb veel aan je gedacht. wat heerlijk dat je kleine meiske is goed gekeurd. en al 1400 gram weegt, jeetje dat is zwaarder dan mijn dochter was bij haar geboorte! ;) Komt vast helemaal goed met dat eigenwijze meiske in je buik! en je buik is moooooi!

Roxyrox mooie buik hoor! en ik zie op de achtergrond dat jullie precies zo'n fateuil hebben als ik zoek! (ik heb zo'n beige ribbank).. dusseh... vraagje, waar heb je die vandaan? 8)

Linda, mooi kaartje zeg! en erg lief gedichtje!

Hier alles goed. ben moe dus duik zo mijn bedje in, maar had ff twee kinderen een halve nacht te logeren dus mijn bed was bezet. ze zijn net weer weg, dus nu is mijn bedje weer voor mij beschikbaar! hoera!

morgenochtend naar de gyn! hopelijk is alles goed. tot morgen meiden!

3. anita1975

anita1975 Niet meer actief

hoi hoi

zo net eerst ff babyboom gekeken, had ik op genomen.
    wel leuk en interresant vond ik.

Ik had een pb gehad van meliske, heb haar ff terug ge pb't

esther, fijn dat de bovenverdieping aan gepakt word en 2 -3 weken , is te doen he

Maar goed vanaaf bij babydump geweest, een kinderwagen uit gezocht en ja je kreeg er een autostoeltje bij, maar die had ik namelijk al....
    du sik vraag kunnen we ook korting krijgen?
    ja uuh ff overleggen en we konden korting krijgen, maar dan iets gelijk uitzoeken wat we nodig waren, omdat ik voor mijn ronde box graag een nieuw kleed wou, hebben we de blauw met lime groene kleed uit gezocht twv 45 € en we kregen nog de regenhoes voor de kinderwagen cadeau, en nog een verzorgingstas(twv 24,95)...
    Nou dat kan allemaal wel uit. ja wat moet ik met 2 maxi cosi's

Wil een foto van de kinderwagen uploaden maar de site wil niet..., dus dat doe ik morgen ff.

gr anita

4. anita1975

5. anita1975

en dit word de buggy die we nog gaan kopen.

6. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    wat raar dat er zoveel verschil in die dozen zit van de kruidvat. Ik had er echt niets anders inzitten dan die friso voedingsdoos en 2 kruidvatpampers en een heleboel foldertjes! vreemd. Gelukkig was jij er wel blij mee!

He meliske, fijn weer van je te horen! Gelukkig ook met goed nieuws. Natuurlijk begrepen we hier heel goed waarom je er een tijdje niet was, maar toch begonnen we ons wel een beetje zorgen te maken om je. Nu lekker genieten meis! Jouw meisie is gelukkig ook al lekker op gewicht. Mijn mannetje is namelijk ook al 1350 gram. Ik schrok er een beetje van, dacht dat het erg zwaar was, maar valt volgens mij toch nog wel mee.

Nu ga ik heeeeeeeeeeel snel naar bed. Morgen nog 1 dagje lekker uitslapen en dan is het weer afgelopen met de vakantie..... nog 6 weken! oehhh komt wel dichtbij nu he?
    trusten.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mijn bankstel komt bij Leen Bakker vandaan marij, hij is verkrijgbaar in een 3 zits en 2 zits en ook als loveseat. was een kadootje van mijn moeder toen ik het huis uit ging!

8. 12309

12309 Niet meer actief

Meliske: fijn dat alles goed is en welkom terug he!
    Klein wonder: irritant ja dat er niemand zit. Het is zo 9.00 dus kan ik terugbellen. Gelukkig voor hen ben ik weer afgekoeld. Achteraf moest jeroen wel lachen dat de hormonen zoveel invloed hebben......
    Ik ben druk aan het wassen en ga zo nakijken.....
    Mijn etosdoos had ook sommige dingen niet die ik hier las.
    Ach, het is gratis......

9. ProudMum

Hoi Meliske, ben blij dat je er weer bent meis!

toen ik vorige week bij de VK was werd er bij mij 27 cm gemeten. ik zou 2 weken voorlopen zeiden ze.... daarom moest ik zsn suiker laten prikken, is dat bij jou niet gebeurd?

10. Niet meer actief

Hé meiden!

Roxy: je hebt een mooi buikje hoor! Vind hem ook wel wat op mijn buik lijken.

Juni: wel fijn dat je je eigen gyn weer bij de bevalling hebt!

MissFrodo: fijn zeg dat het allemaal geregeld is met de verbouwing!

San: Heb je babydump ondertussen wel te pakken gekregen?

Guppie: hoezo was jullie zwangerschap niet gepland? Dat wist ik helemaal niet joh!

Anita: mooi hoor die kinderwagen en buggy!

Meliske: fijn dat je er weer bent meid en fijn dat de echo goed was!

Ik vond Babyboom ook een beetje een apart programma... Ben benieuwd hoe de andere afleveringen gaan zijn.

11. ProudMum

weetje dat ik eigenlijk twijfel of ik volgende week moet kijken?

12. Niet meer actief

Ja ik ook hoor! Maar misschien wordt het leuker als je het gaat volgen...

13. ProudMum

daar zal je best gelijk in hebben! blegh, vanmiddag werken

14. Niet meer actief

Ben nu alweer aan het werk, maar zoek het ook niet hoor! Heb je vanavond koopavond?

15. ProudMum

hihi nee gelukkig niet! we hebben morgen balans dus vandaag moeten alle magazijnen tegeld worden. dat is zo'n saai werkje..... denk dat ik straks eerst langs Jamin huppel voor een zak snoep, dan word het werk toch wat aangenamer denk ik :)

16. anita1975

ze hebben bij kruidvat ook wel snoep hoor :p

17. ProudMum

ja maar daar ben ik op uitgekeken.....loop er elke dag langs.... en Jamin heeft toch meer keus dan wij...

18. anita1975

ja dat is waar....

19. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    *breekt ook ff in* Fijn Meliske dat je er weer bent meid en dat alles goed is! Nu lekker genieten hoor!

20. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen,

meliske wat fijn om weer wat van je te horen.
    lekker joh dat jullie meisje zo goed groeit.
    ik hoop dat je weer lekker mee gaat kletsen hier.

missfrodo wat lekker dat alles nu geregeld is en dat je over een week of 3 eindelijk mag beginnen aan jullie babykamertje.

gisteravond ook babyboom gekeken.denk dat je wat vaker moet kijken.dit was natuurlijk grotendeels voorstellen.vind het van sommige stellen wel heel knap dat ze hun verhaal op tv willen delen en deze spannende tijd.
    wat ik wel had is dat ik zo dankbaar ben met deze puk op zo'n moment helemaal.

roxyrox ik vond het alijd wel lekker als ik in het magazijn kon gaan balansen.gaat het nu iets beter op je werk?en een evt.overplaatsing?

x

Deel Deze Pagina