Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hahahaha, het word steeds gekker!

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

de uitslag was goed!

nuchter 4,1 en niet nuchter 5.3!

ijzer was ook 8.3 dus daar kan de vermoeidheid niet van af komen!

ikke blij!

3. Niet meer actief

Gelukkig Roxy!

4. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi!

ik ben weer goedgekeurd door de gyn! de baby lijkt goed te groeien en ligt in stuit. bloeddruk was keurig. kortom, niks te klagen! donderdag a.s. (25-10) een groeiecho en 9/11 weer controle!

ik ben weer blij!

ik vond babyboom erg leuk! ms ook omdat ik zelf in de medische molen heb gezeten. ik moest wel huilen hoor! ja, ik ga een trouwe fan worden geloof ik!

5. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    roxy, fijn dat je suikers goed waren! je mag dus nog gewoon thuis bevallen! fijn hoor! en ik ga binnenkort eens bij leenbakker kijken. ik wil ook zo'n love seat! :) lekker voor de openhaard.....

jeetje, ik ben ook zo'n muts met geboortekaartjes, ik vind bijna niks leuk! ja, wel leuk, maar niet echt heel erg leuk! wordt nog wat!

verder hoef ik nog maar 7 weken tot aan mijn verlof. dat schiet lekker op! heb er al zo'n zin in!

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: linda, idd 22 november, heerlijk! kijk er echt naar uit!

:idea: anitadejong, wat fijn dat het nu definitief is dat je schoonmoeder gaat oppassen!

:idea: roxy, fijn dat de uitslag goed is! dat is weer een hele geruststelling he!

:idea: marij, fijn dat alles goed was bij de gyn!

Mijn vriend blijft gewoon 5 dagen in de week werken, ikke blijf gewoon 15 uurtjes werken. Ik heb natuurlijk het geluk dat ik veel avonden en ook 2 weekenden in de maand werk. Dan is mijn vriend gewoon thuis. Voor de ochtenden die ik moet werken, gaat mijn moeder oppassen. Ik wil absoluut niet hebben dat me schoonmoeder gaat oppassen. Gek mens is dat!

7. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Melis, fijn je weer te zien meid. ALle begrip voro je afwezigheid hoor, echt wel, maar ja op den duur maken we ons wel zorgen
    Fijn dat alles oké is, heerlijk voor je!

Babyboom heb ik neit gekeken, misschien ga ik nog via uitzending gemist kijken, weet ik nog niet.
    Ik ben bang dat ik dan heel veel met oude emoties geconfronteert ga worden, ik weet niet of ik dat wel wil, nu het zo goed gaat...

8. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Ik heb gelukkig daar geen last van, ik blijf lekker thuismama.

Fijn Meliske dat alles goed met jou en de beeb gaat!

00Marij ik heb die bank ook en ben er ook erg blij mee.
    Alleen op dit moment vind ik hem niet zo lekker zitten, omdat je er niet echt recht in kan zitten. Dus een beetje een hangbank. Wij hebben een 2-zits.
    Hij is wel best "strak"/modern vind ik.

9. anita1975

anita1975 Niet meer actief

fijn dat het goed was rox, weer een zorg minder he...

en marij goed gekeurd door de gyn, fijn te horen, en ook een groeiecho....
    ik wil ook nog een echo....is alweer 7 weken geleden zeg...en ik moet nog 13 weken w88 voor ik de baby kanzien

10. Moby

Moby Actief lid

15 mrt 2007
    476
    0
    0
    Ow ja uiteraard heb ik ook baby boom gekeken en met die testen....nou ik heb echt zitten janken. En dan besef je weer wat een wonder het is en zijn we zo dankbaar dat het bij ons vrij snel raak was.

11. Juni

Juni Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.562
    140
    63
    Hallo,

Fijn dat zoveel meiden weer goed nieuws hebben van de VK/gyn.

Meliske: welkom terug en probeer maar te genieten van je zwangerschap, hoe moeilijk het ook is.

Wat werken betreft: aangezien ik nu werkloos ben weet ik absoluut niet hoe het gaat zitten met werken na mijn zwangerschap en verlof. Ik zou het liefst iets hebben waarbij ik ook thuis kan werken, zodat ons kindje hooguit 3 dagen naar de kinderopvang moet.

Ik zag nog een mooie kinderwagen voorbijkomen.

Ik heb het gevoel dat de osteopaat al wonderen heeft verricht gisteren, want ik heb nu al veel minder pijn dan gisteren.

12. anita1975

ja ik heb ook gekeken en echt zielig voor sommigen hoor...ik zei tegen roland, verschrikkelijk als dan de uitslag ziet en het is neg.
    moest wel lachen toen die ene man YES! schreeuwde in het oor van zijn vrouw...

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahahaja dat vond ik ook leuk!
    Die vrouw verschoot er gewoon van.

Kenne jullie die man die zanger is?
    die eerst met ze 2en heeft gezonden en nu solo is verder gegaan?
    dat liedje kwam me wel vaag bekend voor maar hij helemaal niet, terwijl ik toch wel van zulke mannen hou :)

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Linda, wij wilden wel graag een kindje, maar we wilden wachten tot we allebei een vaste aanstelling hadden, die zou ik pas in januari 2008 krijgen. Toen was ik opeens toch zwanger en we zijn er nog steeds hartstikke blij, maar dat hoef ik jullie vast niet te vertellen ;)

Nog even over babyboom, zagen jullie ook bij de voorstukjes een vrouw roepen "snij dat kind er maar uit" :confused:
    Ben toch wel benieuwd wat daar het verhaal achter is...

Roxy, balansen is echt niet mijn favo klusje. Gatsie zeg! In de winkel of achter de schermen? fijn dat je bloeduitslagen goed waren!

Mijn moeder gaat straks een dagje oppassen, mijn man een dagje en ik 1 of 2 dagen, en 1 of 2 dagen kdv. No way dat we onze beeb bij schoonfamilie achterlaten!

Ik voel me net een klein kind als ik over jullie groeiecho's lees, ik wil ook!

15. Niet meer actief

Meliske: ik kende hem ook niet, maar sommige nummers kwamen me wel vaag bekend voor...

16. anita1975

ja ik kende hem ook niet, maar die nummers wel haha...
    wat een gek ook hoe hij stond te zingen in de kerk...

17. 12309

12309 Niet meer actief

Linda: ik heb babydump te pakken gekregen.. We hadden afgesproken dat in week 46 de kamer kwam. Nu was er 1 optie in week 45 en anders werd het week 47, maar een tijd of dag konden ze dan niet zeggen.
    Die optie in week 45 was net onder werktijd, dus ik wil mijn moeder bellen, was mijn zus daar. Nu kan zij gelukkig in week 45 hier zijn. Ik zag mijn geest al dwalen.... Wat een slechte service van babydump. Heb spontaan buikpijn......
    onze uk gaat 1 dag naar mijn schoonouders en 2 dagen naar een gastmoeder hier in de straat. Ik ga 2 dagen minder werken.

18. Niet meer actief

Ik werd pas gebeld door Babydump dat ze 3-nov wilde komen. Vond het helemaal ideaal op een zaterdag!

19. anita1975

wij konden de wagen ook laten bezorgen maar halen hem wel op...

20. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    babydump hield zich bij ons ook niet aan de afspraken. Gelukkig kwamen ze tussen 7 en 10 en mocht Rinaldo die uurtjes nog vrij nemen.

Ik heb echt pijn, niet leuk meer. Mn bekken heeft een flinke klap gekregen van dat rondje stad van gisteren. Ik ga maar even op bed liggen.

Deel Deze Pagina