Doe maar rustig aan Guppie! Ik ga nu lekker naar huis, heb vanmiddag vrij genomen. Zondag gaan we even bij Sem kijken, hij weegt 1620 gram trouwens...
trouwens had ik nog niet eens verteld maar op 29 maart (ja duurt nog ff) gaan we met het werk van Roland naar de musical van Ciske de Rat. Ik wou al kaarten bestellen maar vond het best prijzig, en nu kwam hij hier maandag mee thuis.... lijkt me best leuk.
hoi hoi, wij hoeven gelukkig niet voor opvang te zorgen.ik ben lekker thuis om voor de kids te zorgen. juni misschien is oppasmoeder zijn iets voor je? ben je lekker thuis met de beeb.of had ik verkeerd begrepen dat je momenteel geen werk hebt? linda lekker een dagje vrij! fijn dat het goed gaat met moeder en zoon. gisteren de proefdruk en de enveloppen binnengekregen.alles was naar onze wens!nu nog kijken of dymo ook cremekleurige labels heeft dan hoef ik de adressen niet te schrijven. beginnen jullie ook zo in je gezicht te veranderen?
anita leuk naar ciske de rat. volgend weekend gaan we naar ponypark slagharen.nog even lekker er tussenuit met de kids
Even snel! Meliske, gelukkig is alles goed met je! Je ziet maar iedereen denkt aan je! Linda, ik ga ook lekker naar huis, heb ook een paar uurtjes vrij genomen! Guppie, rustig aan doen hoor, je hebt alleen jezelf er maar mee als je te druk doet Van het weekend kamertje af maken! Joepie
ik heb dit jaar geen pretpark gezien, vorig jaar wel...zijn we naar slagharen geweest een weeken en nog een dag, een weekend efteling, hellendoorn, dolfinarium....voor de rest weet ik het niet eens meer... volgend jaar wil ik ff weer naar walibi...
hallo, ben ik weer Roxy, goed dat je uitslagen goed waren! Marij, fijn dat alles weer oke was bij de gyn. anita, leuk ciske de rat! en lekker die big mac, ik heb hier een tosti. guppie, rustig aan doen maar! Bij die test van de koppels van babyboom, hield ik het ook niet meer droog, ik kan echt niet tegen huilende mensen, dan jank ik zo mee. (maar de hond kwam me heel lief troosten, zo schattig)
Vinden jullie het zwanger zijn met al die 'sinterklaas lekkernij" in de winkels ook zo erg? Marsepein, witte chocoladeletters, heerlijk, ga vanavond weer wat inslaan, alleen pepernoten lust ik echt niet! Vooral die marsepeinen rolletjes met een dun laagje chocolade, mhmhmhmh, ik kan me dan niet beheersen hoor, ik weet dat al die kilo's er weer vanaf moeten, maar daar doe ik straks dan maar wat beter me best voor
Anita1975: wij willen ook naar Ciske de Rat, lijkt me erg leuk! Anitadejong: heb dat altijd al gehad met alle dingen die rond sinterklaas in de winkel liggen! (zal er wel me te maken hebben dat ik op 5 december geboren ben )
Aha, linda, dat ken ik, Marco is 25 december geboren, en dus een echt kerstkind, ons huis moet helemaal in de versiering, sneeuw op de ramen, kerstboom van 2,5 meter hoog, vol met honderden ballen, slingers etc. elk jaar zijn we een vermogen kwijt bij de tuinland in zwolle (schitterende kerstafdeling heeft die namelijk).
hmm dat Sinterklaasvoedsel hoeft voor mij niet zo... Zeker niet nu al. December is voor mij altijd de maand van overvloed, omdat mijn moeder en ik op 23 en 26 dec jarig zijn. Ik hoop dus voor de beeb dat ze achterin januari geboren wordt, lijkt me veel leuker! Ciske de rat lijkt me leuk! Ik wil niet teveel dingen plannen waarbij de baby niet meekan, dus ik koop nog even geen kaartjes. Ik heb zelfs Najib Amhali aan mijn broertje gegeven, omdat dat in februari is. (rinaldo gaat wel) Ik wil wel echt naar les miserables!
san, fijn dat je zus in week 45 de kamer kan aannemen! beter als week 47! dan heb je em lekke 2 weken eerder guppie, sterkte meid! doe rustig aan! anita, en heb je de proefdruk van de geboortekaartjes al? linda, lekker een middag vrij! Groot gelijk! kristy, wat fijn dat de proefafdruk van de geboortekaartjes naar jullie wens is! anneliesje, leuk! het kamertje afmaken! ik vond het zoooo leuk om te doen! anitadejong, hihi ik kan ook niet tegen huilende mensen, pffff dan doe ik ook mee. mmm chocoladeletters gaan er hier ook wel in Dat was ik toenstraks vergeten voor op het lijstje: ik ben nu 7,5 kilo aangekomen! weten jullie al welk merk luiers jullie gaan gebruiken?
pampers. Ik ga soieso alleen dingen gebruiken die ze ook bij de appie verkopen. Drogisten zijn niet 's avonds open en bij appie ben ik bijna altijd wel welkom
Rinaldo wilde de luiers uit de kruidvat doos op z'n hoofd zetten, maar dat pastte dus niet. Het verbaasde me hoe klein die new-born luiers zijn! Er zat een pak pampers new-born in de prenatal doos, meer ga ik nu nog niet kopen. Zijn zo gehaald lijkt me!
ja echt klein he! Mijn hondje is nu loops (een mini maltezertje) en die is het best erg, dus dacht vanmorgen, zal ik die is ee luiertje om doen, maja da doe ik maar niet is zo'n raar gezicht en denk dat ie die luier helemaal kapot trekt. ik weet toevallig dat ze overal 4,99 zijn, en ik was toevallig net bij de schlecker (schrijf je dat zo?) en daar zag ik ze voor 4,75 dus ik dacht MEENEMEN! Dus ik heb nu 3 pakken newborn, 1 uit de doos van prenatal van de vorige zwangerschap, en van de doos van nu en 1 die ik zelf gekocht heb. Kan ik voorlopig wel mee vooruit