he hoi, hier ben ik (als "laat-wagen") ook weer even. Ben heerlijk met de meiden van de werkgroep kindercarnaval, waar ik bij zit, uit eten geweest. Was echt heerrrlijk en super gezellig. Meliske, wat vervelend dat je nichtje net datzelfde gedichtje heeft uitgezocht. Ik zou ook erg in dubio staan om het te veranderen geloof ik. Maar ik heb het idee dat het gedichtje voor jullie heel veel betekenend is. In dat geval zou ik het geloof ik gewoon tegen je nichtje zeggen en het toch zo laten. Zal zij vast begrijpen gezien jullie situatie. En je zegt zelf al, het zijn maar een paar mensen die zullen zien dat het hetzelfde gedichtje is. Ik zou het in ieder geval wel zeggen, dan voel je je daar niet meer "schuldig" over en is dat uit de wereld. Maar goed, je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt natuurlijk. Vandaag hebben we nog een balk geschilderd op de babykamer. Tjonge, dat was nou echt precies wat ik nog miste. Stom he? Nu ben ik helemaal tevreden, hihihi (zeikert ben ik toch ook he?) Ik zal morgen echt foto's maken en hier plaatsen. Nu ga ik lekker mijn bed in. Ohhhh wat kun je daar naar uitkijken he, zo'n heerlijk zacht, warm bedje. Maar eerst nog even weer zwijmelen op de babykamer, hihihi Toedels
goedemorgen allemaal! ik vroeg mijn bed uit omdat ik boodschappen wilde doen voordat ik ga werken, ligt mike nog in dromeland..... mijn planning valt nu dus uit elkaar. beetje jammer vind ik dat
Heey meiden, Kom ik weer met mn slaap probleem haha.. Ik begin echt last te krijgen van schoon maak kick... alle baby kleding uitgewassen en de kinderkamer helemaal op gepoetst.. haha geweldig zwanger zijn... Alle klusjes die ik maar ff liet liggen.. zoals de kast van mij en edwin heb ik gister ook maar is gedaan.. daar zat ik al maanden tegen aan.. erg ben ik he? Maar toch weer ff te veel gedaan gister.. moest het vannacht weer ontgelden harde buik en heel erg misselijk.. misschien toch maar is rustig aan doen Liefs, geraldine
Goedemorgen meiden! Hier gaat alles rustig gelukkig vandaag 29 weken joehoeeeeeeeeee! Weer een weekje erbij hihi (ja elke week is er weer 1 ) Vandaag niet veel doen hier, vanmiddag eventjes boodschappen doen met mama, maar voor de rest verders niks... Oja ik ga hubbie de opdracht geven dat ie de stoel voor in de kinderkamer gaat schuren hihi Zodra die geschilderd is en de bekleding is gedaan (oude stoel van oma) dan is de kinderkamer eindelijk klaar (gordijnen worden deze week op lengte gemaakt dus die hangen volgende week ook ) Voor de rest is gelukkig alles weer goed hier... de griep is weer de deur uit gelukkig Guppie: beterschappies met je bekken meid! Anita1975: Altijd leuk toch Zeker als je de kaarten krijgt Meliske: fijn dat het goed met je gaat meid! Balen hee van die text op het geboortekaartje! maar als het voor jullie veel betekend gewoon laten staan hoor! Anneliesje: Yeah... Altijd leuk om te doen! Veel plezier met het kamertje! Anitadejong: ik ken het... als dat lekkers ligt me gewoon te roepen in de winkel... EET MIJ, EET MIJ! Marij00 fijn dat alles goed is meid! Roxyrox: balen meid... (ik zeg wakker maken hihi) Geraldine: wel aan jezelf denken he meid! Meiden, ik spreek jullie snellies weer! Ga nu lekker eventjes in bad liggen Dikke kus en een super fijn weekend allemaal! (anneliesje: we spreken snel eventjes af!)
doornroosje, welkom hier! marieke, lijkt me erg leuk, straks na de bevalling een foto van alle kindjes! Waar had je je man mee verrast op zijn werk? guppie, ik zou het het weekend even lekker rustig aan doen, en maandag idd aan je VK vragen wat die pijn kan zijn en wat je eraan moet doen. Ik denk je bekken. marije, ben erg benieuwd na de foto's! roxy, balen meid! ik zou em gewoon wakker maken geraldine, fijn joh dat dat allemaal klaar is! Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we samen, iedere zaterdag iets gaan doen. Vorige week hebben we alle lades van de kasten beneden opgeuimd, dalijk gaan we de zolder opruimen, en volgende week waarschijnlijk onze klerenkast. Zo hoef ik het niet alleen te doen en komt het toch allemaal netjes schijndelsvolk, fijn he weer een weekje erbij! elk weekje is de kleine weer iets meer aangesterkt, echt een fijn gevoel!
Zo ook maar weer eens een bericht van mij. Meliske fijn dat alles goed met je gaat en je ziet er is veel aan je gedacht. San was gezellig gisteren maar was daarna wel helemaal op. Doornroosje welkom! Marieke fijn dat Samen Bevallen bij jou wel doorgaat. Guppie, sterkte en doe rustig aan. Schijndelsvolk fijn dat je weer beter bent. Geraldine mag ik ook een beetje van de schoonmaakvirus van je. Straks boodschappen doen en verder een rustig weekend hoop ik/denk ik/plan ik.
hoi hoi ik en ook weer uit bed, moest gister werken maar er was niet veel te doen, had een schoonmaak tik daar, haha nesteldrang op je werk. Maar goed ik was wel weer blij dat ik weg kon en de deur op slot kon draaien daar. Vandaag moet ik nog wat dingen doen voor Lisa haar verjaardag, die we morgen vieren, taart halen bij de bakker etc...maandag word ze alweer 3! Roland is werken vandaag en eind de middag hebben we als het goed is een etenetje van de buurt. Maar moet eerst weten hoe laat roland thuis is. Lisa is nu bij haar papa en viert daar haar verjaardag, ze gaan naar een overdekt speeltuin, altijd leuk. Maar ik heb de proefdruk gekregen en op zich heel mooi maar om de letters en het plaatje zaten pixels, die ik er liever niet had, ik zei dit zag ik zelf ook al op de pc toen ik het in pdf maakte, in jpg had ik het niet. Nou ben ik gister weer bezig geweest omdat ook weer goed te krijgen en heb dus nieuwe pdf bestanden gemaild waar ik het niet op zie, dus ik hoop dat het er nu beter uit zal komen te zien, ik zou weer een nieuwe proefdruk krijgen, dus dat zal vrijdag wel worden. wel leuk om je eigen kaartje te zien hoor...zelf ontworpen ook! nou sorry dat ik ff niet reager op jullie schrijven van gister, komt door de drukte, maar ik denk wel aan jullie hoor, en ik lees alles ook wel. meiden, fijn weekend en tot later. liefs anita
Geraldine, ik heb nog zoveel klusjes waar ik tegenaan hik... Ik begin er alleen niet aan, want ik weet niet of ik het nog af kan maken. Ik moet nog even bedenken wat voor aanpak ik ga hanteren, want het is niet mijn zooi Anita, echt knap dat je het kaartje zelf ontworpen hebt! Joyce, fijn dat je er weer een week bij hebt!
missfrodo, fijn weekend! en hou het rustig anita, knap van je dat je zelf het kaartje hebt ontworpen! Dan is het echt iets wat niemand heeft! Een hele fijne verjaardag morgen! Gaat het druk worden? wij hebben hier net de hele zolder op geruimd. Jeetje wat een t*ring bende was het daar zeg. wat een mens allemaal niet bewaard! Mijn vriend is nu naar de stort met een heel busje vol rommel
ja is indd leuk en niemand heeft het het is een plaatje van zwitsal wat ik bewerkt heb want die was namelijk in kleur. dit is de voorkant
maar alles bewaren op zolder...oooh ik weet nog dat ik ging verhuizen de eerste keer allemachtig wat een rommel kwam er van zolder....en de 2e keer, ook zo...heel veel weg gegooid, nu heb ik niet zo veel op zolder maar wel stom dat we alles bewaren het staat op zolder en je doet er niks mee...haha
ja idd je doet er echt niks mee. Maja ben blij dat het weer gedaan is, als we ieder weekend zo iets opruimen, is het huis straks weer helemaal netjes opgeruimd als de beeb er is
ja ik moet hier ook wat doen maar ja, alleen...mijn dochter is bijna 11 maar wil bijna nooit wat doen voor me... roland is door de week werken en nu op zaterdags ook, ja hij heeft er wat voor over om een nieuwe kinderwagen te kopen haha... maar goed ik heb nog 3 maand te tijd en elke keer wat dan komt het helemaal goed.
wat vervelend dat je dochter zo weinig voor je wil doen als het aan mij had gelegen had de zolder nu ook nog een bende geweest, ik kan daar niet de kracht voor opbrengen omdat ik daar eigenlijk bijna nooit kom, maar me vriend heeft volgens mij ook nesteldrang
Hoi! Meliske: ik ben zeker blij dat de kamer in week 45 komt. Ik irriteer me mateloos aan de opgestapelde babyspullen in het kamertje, ik wil het netjes hebben... Ik ben superblij dat mijn zus nu helpt. Marieke: ze gaven als enigste optie tussen half acht en half elf. Als ik dan niet kon, werd het week 47. Ik heb ze aan de telfoon al meegedeeld dat ik de service belabberd vond, maar ik ga zeker nog een keer in de winkel klagen (als ik alles binnen heb!) Frodo: ik was 's avonds ook op. Ik hing bij mijn schoonouders op de bank, kom ik niet meer omhoog.... Het was zeker gezellig. Nieuwe mama: welkom, wanneer komt jouw uk? Anita: leuk kaartje! Ik ben vannochtend niet wezen sporten. Ben de laatste tijd misselijk 's ochtends, last van maagzuur. Ik ga zo met de hondjes rond en als Jeroen thuis is van boodschappen doen gaan we naar een braderie hier in het dorp. Vannavond komt op tv een film met Enrique Iglesias. Ik ga daar echt voor opblijven, jammie! Maandag al weer 27 weken, wat gaat de tijd snel......
heerlijk...zo'n vriend soms moet ik alles zeggen hier wil je dit ff doen of dat ff doen. Maar goed het komt ook wel af alleen duurt het soms wat langer. en samen gaat het ook sneller vind ik. Maar ik zal nu ff de taart ophalen en nog wat doen voor morgen (opruimen dus haha)
Heey allemaal.. He he heb nu eindelijk de laatste was in de droger zitten voor de kleine.. heb nu al 3 wasmachine's vol met baby kleren Nee ik ben geen koop gek haha.. Ik ben blij dat ik geen zolder heb! kan ik er ook geen rommel dumpen Vandaag ff goed de badkamer onderhanden nemen.. en dan kan ik weer aan de woonkamer beginnen haha Mijn vent word een beetje moe van me.. hij zegt al.. kun je niet ff rustig gaan zitten? Liefs, Geraldine