Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mooie buiken zeg! buikjes zijn het eigenlijk niet meer he...

Marije, ik had dat zelf ook al met de rompertjes gedaan. Ik ben erg van kleren op hangertjes, dus die hangen ook netjes op maat!

Voor de dames met bekkenpijn; hoe voelt die pijn bij jullie precies? Ik ben wat gaan googelen en mijn pijn lijkt daar wel op.
    De beeb heeft zich weer gemeldt gelukkig. Ze lag volgens mij op de kop en dan beweegt ze nooit zoveel.

2. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    hoi hoi!

ook bij mij zit babywasje 1 erin. (ik heb er ook drie!). ik heb gesorteerd op wit, licht gekleurd en donker gekleurd. Ben benieuwt hoe het eruit komt. heb wel fijnwas gebruikt en ik doe alles in de droger. leuk dat het straks in de kast ligt!

verder weinig gedaan vandaag. ik ben weer eventjes erg moe geloof ik. gisteren ook al. wel vanmorgen de stad in geweest met de kinderen en manlief. en vanmiddag met de kids gespeeld. morgen ga ik helemaal NIKS doen! ooooh, zalig! 8)

3. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    marije, prachtig kamertje zeg! echt heel mooi. wij hebben ook zulke kleuren, en was ook al zo voor mijn dochter. ik vind het juist een hele leuke unisex kamer!

miss frodo, mooie buik! we kunnen het niet meer verdoezelen he, we zijn echt zwanger! :D

guppie, hopelijk heb je geen bekkenklachten meid.

ehm... verder ben ik het ff kwijt..... sorry!

4. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    zo ff auto gekocht haha
    dus een skoda octavia geworden lekker ruim!
    guppie het voelt als steken helemaal onder in je buik en je schaambeen, de pijn vergelijk ik met als je veel hebt gegeten en dan gaat sporten dan heb je ook wel eens steken zulke steken voel ik dan onder in de buik...

5. Niet meer actief

Hallo,

Marije, mooi kamertje hoor!

Anita1975, leuk dat geboortekaartje zeg, goed gedaan!

guppie81, fijn dat je je beeb weer gevoeld hebt.

Iedereen verder succes met de wasjes, ik doe volgend weekend de eerste babywasjes.
    Ik heb er zeker ook 3l

Linda, fijn voor je vriendin en de baby.

mooie buikfoto's weer!

Hier heb ik vandaag niks gedaan, marco heeft alles schoongemaakt en ik heb liggen slapen op de bank, heerlijk zeg!
    Morgen gaan we allebei niks doen, heeft hij ook wel verdiend!

6. Niet meer actief

Meliske, ik had mijn man verrast met mijzelf en m'n dikke buik ;) Lekker dat de zolder weer opgeruimd is.

Anita 1975, wat een lief en origineel kaartje zeg!

San, echt in de winkel gaan klagen hoor, hoef je niet te accepteren allemaal....

Geraldine, wat ben je lekker fanatiek aan het wassen, hihi! Leuk hoor :D

Marije, wat een leuk kamertje en die schoentjes, cute!

Berna, lekker ruim idd zo'n octavia en mooie degelijke bak ook! Heeft ie een beetje 'ballen'? :oops:

Linda, fijn dat er zo goed gewerkt is en nu braaf zijn he, niet teveel doen....

Mooie buiken weer gezien!

Bekkenpijn, moeilijk te omschrijven, maar ik zak af en toe door m'n been en voelt als zware spierpijn. Van die pijnscheuten.

Ik heb vandaag toch nog een pakje gekocht maat 50! Van draakje bij prenatal, met bijpassend mutsje. Zo lief!
    Verder koop ik geen kleertjes meer, ik lijk wel verslaafd :oops:
    Ook de eerste luiers gekocht en de kruidvatdoos gehaald.

Verder word ik af en toe helemaal gek van m'n schoonmoeder grrrrrrrrrr :evil:
    Zij heeft een hekel aan mensen die dik zijn geloof ik en loopt altijd over gewicht te miepen.
    Nu zat ze al van: goh, nu al 10 kilo aangekomen!
    Ik baal daar zo van! Alsof zij miss perfect is! Ja en zij viel altijd eerst af in haar zwangerschappen.
    Nooit eens een compliment over mijn buik.
    Nou ja, kon vanmiddag thuis wel een potje janken, bah! :cry:
    En ze rookt ook, dus kom altijd vet meurend weer thuis!

Nou ja, moest ff m'n ei kwijt meiden, blergh!

7. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Guppie: Bekkenpijn bij mij is een drukkend, vervelend gevoel op m'n schaambeen, dit is lichte bekkenpijn volgens de vk.

Vandaag had ik (nadat ik de stad door geslenterd was) heel veel pijnlijke steken in mijn bil en heup maar aan 1 kant weet niet of dit ook bekkenpijn is of weer iets anders maar volgens een vriendin is dit ook bekkenpijn. De vk gaf aan dat het belangrijk is dat het met rust nemen minder wordt.....dus krijg je last neem dan ook je rust, je lichaam geeft een duidelijk signaal.

missfrodo en Anita: mooie buiken hoor.

berna: gefeliciteerd met je auto!

Marieke: lekker je hart luchten hoor! dan ben je het tenminste kwijt.

Ik ga lekker voor de tv hangen en op tijd m'n bedje in. Fijne avond nog.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Guppie; ik heb vorige week ongeveer ook een periode gehad dat ik dr wat minder voelde, gelukkig is dat weer overgegaan en voel ik dr nu weer regelmatig. Maar kan me voorstellen dat je ff een beetje ongerust was. Fijn dat de beeb zich weer gemeld heeft.

MOoie buikfoto´s dames!

Wij zijn vandaag bezig geweest met geboortekaartje, hebben zelf iets ontworpen, binnenkort maar eens een proefdruk aanvragen. Ik weet niet of ik em hier zal laten zien.

Verder kreeg ik vandaag het kraampakket van Menzis. Ook in een mooie curverbox, als extra een complete set babyprodukten, lotions, shampoos ed, een badcape en een tutteldoekje in vorm van een aapje.
    Het voelt ineens weer zo vreselijk echt, manlief en ik pakten alles uit om te kijken wat er allemaal inzat en bij de navelklemmetjes moest ik huilen :oops:
    Och ben oo kzo´n jankert he. Manlief begreep het wel hoor. Op de raarste momenten realiseer ik me ineens dat het helemaal echt is deze keer en dat er nu echt na 6 jaar ellende een kleintje van ons op de wereld gaat komen. Wat een wonder!

OVerigens was ik vd week nog bij de vk voor controle, bloeddruk oké groei ook. Maar ivm mn bekkenpijn en lage rugpijn kan ik beter neit meer stofzuigen en dweilen enzo. Dus meneer Lex heeft voorlopig een extra klusje :p Vind ie nie erg hoor, hij stofzuigt sowieso wel veel.

De volgende keer controle over 3 weken end an word het bloed geprikt en krijg ik de prik omdat ik rhesusnegatief ben.
    Nou ik ga snel verder Idols kijken, tot gauw dames!

9. 00Marij

00Marij Actief lid

17 mei 2007
    407
    0
    0
    ja, ik ben ook een idols verslaafde! 8) leuk hoor! al vind ik het straks leuker worden, als het kaf van het koren is gescheiden zeg maar ;)

lexie, fijn dat jou controle ook goed was! gek he, dat het besef soms ineens je kan overvallen! geniet erva nmeis!

marieke, schoonmoeders... praat me er niet van! en ze rookt toch niet waar je bij bent?

shit, die droger had ik niet goed staan, is de was niet droog... kan wasje 2 nog niet de droger in....

morgen ga ik de kasten op de babykamer schoonmaken en dan kan alles erin! leuk leuk leuk! wordt lekker tastbaar zo!

de gyn zei van de week dat als ik 36 weken haal, ze het waarschijnlijk lang genoeg vinden en de baby wellicht zullen halen. dat is al over 9.5e week! iehks! dat is dichtbij! krijg ineens de kriebels! dus van de week ook nog ff de kinderwagen en cosibekleding in de machine stoppen. ik wil klaar zijn!

10. Niet meer actief

Marij, dat doet ze dus wel! In dat huis wordt al 30 jaar gerookt. Ookal rookt er niemand, je komt toch vet meurend van thuis. En daar moet mijn kleine meisje gaan slapen af en toe :(
    Maar ja, ik wil er niet te mieperig over doen. Maar vind het wel erg irritant.
    Het is en blijft z'n moeder, maar ik kan haar regelmatig achter het behang plakken.

Wat lekker dat je al zo kunt rommelen in het kamertje :D

Lexie, ik snap helemaal dat je moest huilen, na 6 jaar zo'n wondertje in je buik.... Lekker van genieten!

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Marieke, wat vervelend dat je schoonmoeder zo doet. Lijkt me echt een domper! Mijn ouders roken ook en wil niet miepen omdat ik zelf ook gerookt heb. Toch wil ik niet dat ze straks in ons huis gaan roken als de beeb nog jong is, weet nog niet hoe ik dat moet brengen :(

Berna, gefeliciteerd met de nieuwe auto! Lijkt me idd een heel ruime auto!

Lexie, het is voor jullie natuurlijk dubbel zo mooi na zo'n lange tijd. Huilen lijkt me dan helemaal niet erg hoor!

Bedankt voor jullie pijnomschrijvingen. Ik heb de hele dag door een zeurende, drukkende pijn aan de binnenkant van mijn bovenbenen, tegen het schaambot aan zeg maar en afwisselend flinke steken. Ook veel last van mijn stuitje. Ik neem bijna de hele dag rust, maar toch helpt dat niet :(

Ik heb ook idols gekeken, ik vond Gordon wel erg asociaal overkomen hoor, tegen het onbeschofte aan. Ik vind die audities van al die programma's nooit zo leuk.

12. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen meiden,

net een heel verhaal getypt druk ik op een verkeerde knop :oops:
    hier is de griep met een goede verkoudheid opgekomen :cry:
    volgend weekend gaan we nog weg dus aankomende week moet ik echt rustig aan doen.

meliske als dat gedichtje zo goed bij jullie past zou ik m gewoon gebruiken hoor.

ik zag ook een nieuwe mama voorbij komen.welkom hier.gewoon meekletsen hoor ;)

en mooie buikjes.iedereen zo lekker trots op de buiken,geweldig :D

mooi babykamertje en wat leuk die bumba-schilderijtjes.

ook een eigen ontwerp geboortekaartje gezien.super leuk,echt iets van jullie zelf kan de kleine later mee showen ;)

marieke je hebt een mooie buik hoor en 10kg valt echt wel mee.
    misschien heeft ze het moeilijk met het feit dat jullie zo samen vreselijk blij zijn met de kleine.

hier in huis wordt ook gerookt in de keuken.zo af en toe rook ik ook nog :oops: .
    zodra de kleine geboren is wordt het hele huis rookvrij. zo heb ik het de vorige keer ook gedaan en niemand die er een probleem van maakte.mijn vader had een pakje shag met een afgebroken sigaret op de deur geplakt met verboden te roken erop.lief hoor hij was zelf een flinke roker.helaas mogen mijn beide ouders dit niet meer meemaken :cry: :cry:

meiden ik ga lekker mini-croissants in de oven doen en de hele dag bankhangen hopelijk is de griep gauw overgewaaid ;)

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: anita, mooi buik! fijne verjaardag vandaag!

:idea: berna, veel rijplezier in jullie nieuwe auto!

:idea: missfrodo, wow! ! ! wat een mooie buik! en ook al zo'n grootte! ik denk zelf nog groter als de mijn! hoe groot is jou baarmoeder?

:idea: san, fijne verjaardag gehad gister? color catchers? nooit van gehoord...werkt dat goed?

:idea: marieke, probeer het schoonmoeder gedoe een beetje van je af te zetten. De mijne is ook echt een kreng eerste klas. En idd het is je mans moeder...maar als ze zo tegen jou doet, en je vind dat niet fijn moet je het gewoon niet pikken hoor. Mijn kindje gaat straks ook echt NIET bij mijn schoonouders slapen en ook niet voor op te passen. dan ga ik gewoon niet met een fijn gevoel weg. denk ook ana hoe jij je eigen erbij voelt hoor.

:idea: lexie, geniet er maar even van dat je nu niet teveel mag doen ;)

:idea: marij, so bij 36 weken al, dat is al bijna!

:idea: guppie, gewoon eerlijk tegen je ouders zeggen dat jullie niet willen dat er in jullie huis gerookt wordt. het is jullie huis en iedereen moet zich aanpassen aan jullie regels hoor. Wij hebben bijde ook altijd gerookt in huis, sinds ik zwanger was van danischa hebben we besloten om voortaan buiten te roken, en sommige mensen keken echt raar in eerste instantie, maar ze moeten zich aan onze regels houden in ons huis en anders gaan ze maar ergens anders op bezoek ;)

:idea: kristy, mmm lekker mini croissants! wij hebben niks lekkers in huis.... :(

weet iemand hoe het aanvoelt als de kleine de hik heeft?
    ik weet dat je dan hele ritmische bewegingkjes voelt, maar gaan die snel achter elkaar of zit er een bepaalde tijd tussen?

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedemorgen allemaal!

er is een hoop geschreven weer! ga dit keer niet reageren...het spijt me!

volgende week staan er allemaal Bambino babydingetjes in de folder, o.a spuugdoeken, rompers, luiertassen en slaapzakken. hier is de link naar het foldertje : http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... azine.aspx

was gisteravond om half 9 thuis van mijn werk. mike heeft mij gebracht en gehaald. was ik erg blij mee want ik was gebroken en zag letterlijk sterretjes! vanmorgen werd ik wakker met harde buiken, heb dus toch weer teveel van mijzelf geeist! :oops:

vanmiddag gaan we weinig doen, beetje rommelen in huis en naar mijn schoonzus. Aangezien mike ook papieren voor timmerman heeft moet hij even een aantal dingen voor haar maken. aan haar (ex)man vraagt ze het niet aangezien ze in scheiding liggen. als dank mogen we blijven eten, nou daar zeg ik geen nee tegen hihi!

ik ga zo even lekker douchen, kijken of ik daar iets van opknap.

Houden jullie ook zoveel vocht vast? Heb weer hele dikke vingers en kan zelfs mijn ringen niet meer om. het valt zo op dat zelf mensen er naar vragen. moet ik dit melden aan de VK?

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: roxy, [-X rustig aan doen hoor, en aan jezelf denken! ik houd nog geen vocht vast, ik zou het zeker even melden bij je Vk de eerst volgende keer dat je gaat. Een fijne dag vandaag! en smakelijk eten vanavond ;)

16. ProudMum

dankjewel meliske, maar ben voolopig nog niet weg want mike is fifa aan het spelen op de PS....

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi mannen ;)
    heeft het douchen geholpen voor de harde buiken?

18. ProudMum

ja gelukkig wel! wat kan je je dan ongelukkig voelen he?

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    het is idd geen pretje nee!

20. 12309

12309 Niet meer actief

Hoi!

marieke: ik ga zeker langs in de winkel ja. Ik ben door de hormonen helaas niet zo scherp van tong als normaal....
    Meliske: verjaardag was gezellug. Ik ben om half 1 naar huis gegaan en Jeroen was na 3en thuis. Buurman wordt half feb voor het eerst vader, dus de mannen hebben het o.a. over de babykamer en uitzet saampjes gehad, lief he? Color catchers zit in een rood doosje, te koop bij drogist en supermarkt. Je doet het onder in de wastrommel, was erop en draaien maar. Alle kleur die afgeeft wordt door het doekje opgenomen. Het werkt super!

Deel Deze Pagina