Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    san, misschien dat ik er ook wel is voor ga kijken, bedankt!

nu op rtl4 bevallingsverhalen! leuk! ! !

2. Niet meer actief

Haai meiden,

bedankt voor jullie lieve reacties op mijn geklaag over m'n schoonmama.
    Het botst gewoon best tussen ons, misschien omdat we allebei nogal gebekt zijn :oops:
    Ik weet het niet, maar kan het nu allemaal wat minder hebben.
    Ze is heus erg dol op me, maar soms ben ik haar 'altijd alles beter weten' helemaal zat!
    En ik vind haar ook helemaal niet zo enthousiast over de zwangerschap en alles, terwijl ik weet dat ze er best blij mee is. Lijkt net alsof ze eerst het kleinkind moet zien en dan pas het kan geloven ofzo :(:
    Ik vind sommige van mijn collega's enthousiaster :oops:
    Hoe dan ook, ik kan hier pagina's over vol typen, maar ga jullie daar maar niet mee lastigvallen.
    Misschien moet ik maar een boek gaan schrijven....
    Haat en liefde liggen dicht bij elkaar he!

Roxy, goed aan jezelf en je kleintje denken hoor, sterretjes zien, foei! ;)
    Ik was trouwens wel blond, had bij kruidvat 3 van die pampers pakken nr. 1 gehaald. Denk mooi in de aanbieding. Maar die dingen zijn al 4,99 van zichzelf :oops:
    En bij de Plusmarkt zijn ze 4,79.... Ik vond het wel weer een dozige actie van mezelf!

San, zullen we samen gaan dan, staan we daar toch met z'n vieren. Leuk rellen bij de Babydump! ;)

Melis, ik heb nog geen hikjes gevoeld hier, dus kan je niet wijzer maken....
    Hoe gaat ie nu met je? Kleintje wiebelt goed?

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    marieke, ja mijn kleintje is lekker actief :) het gaat op het moment best goed!

hihi ja schrijf er een boek over, die schoonmoeders :evil:

4. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Even een kort bericht van mij want we gaan zo even naar mijn ouders.

Marieke, schoonmoeders......

Meliske, ik weet niet wat op de lijst nou de grote van mijn baarmoeder is maar zegt 1/2nx+ je iets?
    Das wel alweer effies terug want ik moet woensdag weer, zal het daarna even aan je laten weten.

Gisteren mazzel bij de AH, de Huggies megapak newborn2 gaan uit het assortiment hier, daarom waren ze nu 6,49 ;)

Verder weet ik het even niet meer dus tot later, fijne zondag iedereen!

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    missfrodo, ok ik hoor het woensdag wel ;)
    dat scheelt toch weer in de kosten met die luiers! fijn!

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    Zo ben weer beetje mens geworden.. 2 hele drukke volle dagen trek ik echt niet meer. Net lekker in bad geweest en nu gaat het wel weer...
    zo komen schoonouders ff ik hoop niet al te lang heb namelijk geen zin om op te zitten en teveel te praten haha

7. Niet meer actief

Guppie: meid probeer je niet zo druk te maken. Ik weet dat dat heel moeilijk is. Een zwangerschap is een onzekere tijd, zeker als het de eerste keer is dat je zwanger bent. Je meisje heeft waarschijnlijk zo af en toe eens haar rustige dagen, misschien moet ze even uitrusten juist omdat ze zo druk is geweest de hele week... Dikke knuffel! Ik lees dat ze zich alweer gemeld heeft, gelukkig maar!

Wat vervelend van die pijn zeg! Misschien kan ik je wat aan het lachen maken, want ik heb over je gedroomd... :( Haha zo stom, slaat helemaal nergens op... Ik droomde dat jullie verschillende soorten bestek hadden, zilver en gekleurde. En jij was de tafel aan het dekken en legde altijd de verschillende kleuren en het zilver gewoon door elkaar en daar kon Rinaldo niet tegen... Hahaha zo stom, waarom ik dat nou weer droom... :D Was maar een hele korte droom, maar het ging echt over jullie... Guppie en Rinaldo ;)

Anita1975: mooi buikje hoor!

MissFrodo: ook mooi buikje! Mooi rond! Ook een leuk jurkje trouwens!

Berna: proficiat met jullie auto!

Marieke: het is wat met die schoonmoeders zeg! Sowieso snap ik de opmerkingen van sommige mensen echt niet! Zeg dan niets!
    Mijn schoonouders roken trouwens ook, maar ze houden wel heel erg rekening met mij. Roken niet als ik er ben en hier in huis gaan ze naar buiten, daar hoef ik niet eens om te vragen.

Lexie: kan me dat wel voorstellen hoor die emotionele momenten! En zeker als je er dan aan denkt dat jullie hier 6 jaar op gewacht hebben!

Marij: over 9,5 week al... Wat komt het toch dichtbij! Wanneer zou de eerste zich hier gaan melden?

Kristy: een verkoudheid, balen zeg! Doe maar rustig aan!

Roxy: ik heb mn ringen al een tijdje niet meer aan. Het is nog niet zo heel erg, maar merkte dat mn vingers toch wel wat dikker aan het worden waren, dus heb ze maar af gedaan.

Roy heeft vandaag de kleine voor het eerst gevoeld. Iedere keer als ik namelijk zei dat ie moest voelen, werd het stil in mn buik... Maar vanmorgen heeft ie het een aantal keren gevoeld. Hij schrok er zelfs van hahaha, dat moet toch zeer doen zei ie?

8. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    ha ha jij uit het bad en ik ga er zo lekker in met een boek ;)

meliske hikjes voelen aan als een balletje in je buik die met regelmaat te voelen is.ons mannetje heeft ook al lopen hikken.zo lief

9. Niet meer actief

Hallo dames,

De kleine van ons hikt ook al aardig, dit voel ik duidelijk, voelt heel anders dan schoppen, een beetje alsof hij met een rietje bubbels in mijn buik blaast.

berna, nog gefeliciteerd met jullie auto!

linda, wat grappig dat je over je mede zwangere droomt, hahaha
    Leuk dat roy de kleine nu gevoelt heeft, ik vind aanstaande papa's zo lief reageren.

Ik hou wel een beetje vocht vast, vooral mijn enkels, ringen heb ik preventief afgedaan.

Nou ik ga weer verder met lui zijn.
    Vanavond eten we bami, heb er nu al zin in.

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :idea: berna, veel plezier met je schoonfamilie :( :)

:idea: linda, wat fijn dat roy de kleine ook heeft gevoeld! Leuk als de mannen het ook ene beetje kunnen meebeleven he!

:idea: kristy, denk dat het wel de hik was, alleen dit ging sneller als dat mijn hikjes achter elkaar komen...

11. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    dank je meliske haha tja we hebben de wandelwagen van ze gekregen dus kan moeilijk zeggen dat ze niet mogen komen om hem te bekijken he haha

12. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Heey meiden,
    Zo ik ben ook eindelijk wakker ;)
    Ff een vraagje.. zijn jullie al bang voor de bevalling? Het is voor mij mn 1e kindje.. en ik weet totaal niet wat ik er van moet verwachten...
    Vannacht weer vreselijk lopen dromen.. word haast moeier wakker dan dat ik er in ging! :(
    Hebben jullie dat ook?

Liefs, Geraldine

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    berna, hihi nee das een beetje l*llig ja, als ze dan niet even mogen kijken ;)

geraldine, nee ik ben absoluut niet bang voor de bevalling, heb er zelfs heel veel zin in!

14. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Bij ons staat de box inmiddels ook. Ik vond het eigenlijk ook wel prima om te laten staan, het is een mooie box immers...

Moet wel lachen om jullie verhaaltjes over moeders, schoonmoeders en bezoek. Het is meestal zo herkenbaar, ik dacht dat ik misschien niet zo van mensen hield, maar volgens mij valt dat best mee ;)

Ik kon vandaag weer gewoon uit bed komen en wil toch eigenlijk wel graag werken morgen. Ik ga wel aangeven dat ik me niet goed voel en dat ik echt rustiger aan ga doen, ook taken afstoten dus.
    Misschien moet ik ook wel minder gaan werken, dat zal ik morgen wel horen.

Vanavond is hier vuurwerk en Rinaldo wil daar met de hond heen. Alsof hij dat echt voor de hond wil, haha! Ik ga ook wel mee, maar ga gewoon in de auto zitten als ik niet ergens anders kan zitten.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    guppie, volgens mij hebben de meeste meiden problemen met hun schoenmoeder. ik hoor het echt zooooo vaak! wat leuk dat je de box al heb staan! Ik kan ook niet wachten! Maarja toch nog maar even volhouden...

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb geen last van mijn schoonmoeder, Rinaldo wil geen contact meer met haar. Maar als mijn schoonvader en zijn vriendin langs komen denk ik er net zo over als Berna typte. :(
    Niet dat wij ooit iets als een kinderwagen van hun zouden krijgen hoor, zo aardig zijn ze echt niet ;). Mij interesseert het niet, maar Rinaldo krijgt nooit wat, ook niet als hij jarig is.

17. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o das wel erg sneu guppie.. die van mij zijn gewoon tja van de oude stempel en zij ziet overal altijd gevaar in enzo beetje vermoeiend overbezorgd en bemoeierig

18. geraldine1986

geraldine1986 Actief lid

16 aug 2006
    439
    0
    0
    Hof van twente
    Ik heb juist hele toffe schoon ouders... bij ons licht het helemaal anders... Wij hebben geen contact meer met mijn vader en stiefmoeder.. Dus wel lekker dat ik goed op kan schieten met mn schoonouders..!

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    geraldine, dan is het wel heel fijn dat je goed overweg kan met je schoonouders.

20. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik heb ook geen hekel aan ze maar een uurtje per maand is voldoende haha ze bedoelen het allemaal goed maar soms iets te goed ;)

Deel Deze Pagina