ja dat aftellen werkt als een tierelier! ideaal! haha, ben ook al aan het aftellen naar mijn verlof... nog 7 weekjes! yes! ikke wil vrij zijn! 8) Berna, komt het niet va neen volle pluizenzeef? (doe ook maar een gokje). vervelend zeg! hopelijk kan je (of iemand) het snel oplossen! ik kan me niet voorstellen dat ik zonder droger of wasmachine zou moeten.... ik moet trouwens nog wat extra spuugdoekjes halen. ik heb er nog maar een paar en is zo handig! wie zei dat ookalweer dat je na de bevalling nog positiekleding aan doet? is echt een goede tip, want je buik is niet direct weer plat. (geef het twee weekjes, dan is het al een eind weg hoor). wel fijn om van te voren te weten, anders krijg je daar weer complexen van..... ik heb vandaag maar vrij genomen. ik heb ook slecht geslapen vanacht! heb nu het bad aangezet en daarna ga ik nog proberen wat te slapen. Ik zat net op de bank met mijn hand op mijn buik, wordt ie er ineens vanaf getrapt door de baby! gaaaaaaf zeg! dat heb ik bij mijn dochter echt nog nooit meegemaakt! super super! Meliske, wat moet het voor jou extra fijn zijn om zometeen over de 30 heen te zijn! lekker meid! Ik zie overigens niet echt op tegen de ks. de vorige keer wel trouwens, maar nu weet ik wat het is. vind het niks om bij een operatie te zijn, maar is beter voor de kleine om met ruggeprik te doen en bovendien mocht er iets aan de hand zijn dan wéet ik dat tenminste want ik ben bij. en de papa kan dan ook bij de geboorte zijn. het enige nare is dat ik nog weet dat ik de volgende dag echt heel veel pijn had en daardoor amper interesse kon opbrengen voor mijn kindje, wat op de IC lag in de couveuse.... daar heb ik me later wel ziek over gevoeld.... Daarna heb ik het wel goed gemaakt hoop ik, want ben na 3 daagjes naar huis gegaan en daarna drie keer per dag heen en weer naar het zkh.... HOe dan ook, we zullen zien hoe dat loopt, maar vind a.s. donderdag (groeiecho) wel enorm spannend!
hallo dames, ff snel een berichtje voor dat ik naar mijn werk moet. berna, mijn moeder heeft ook zo'n droger die zwarte strepen afgeeft, ze konden er helaas niks aan doen, en ze gingen er ook niet meer uit, grrrrrrr Anita, gefeliciteerd met je dochter! ze is al lekker verwend zag ik. Mss79, leuke box hoor, leuk boxkleed ook Missfrodo, zonde van je broek, ik vind het wel een goede actie trouwens!hahaha Juni en moppie, succes bij de gyn en VK! Nou ik moet gaan, lees vanavond wel weer bij,
voor de wig heb ik 2 lakentjes en 1 dekentje.voor het ledikantje ook. ik heb nog een creme en een blauwe deken over van mijn zoontje dus als het koud is gebruik ik die als extra. dit is ons eerste kindje samen en wij wilden graag groen met wit
anitadejong, werk ze! kristy, wij hebben geen wiegje, maar ik heb 3 dekentjes en 5 lakentjes en 5 hoeslakens... misschien dat jullie het er al over gehad hebben, maar hoe maak je het bedje op? in welke volgorde?
je maakt het bedje als volgt op: molton hoeslaken hoeslaken lakentje dekentje je maakt het bedje aan de onderkant op en naarmate de kleine groter wordt ga je steeds verder naar boven.dit is om te voorkomen dat de kleine onder het beddengoed komt te liggen(naar onderen kruipen) ik was over een poosje het beddengoed en ruim het dan op.kan de kraamhulp het bedje zelf opmaken zoals zij dat wilt.
o gaaf zeg marij ja hier wordt ook erg hard geschopt hoor poeh bij ikea heb je trouwens erg fijne spuugdoekjes lekker groot
wij hebben 3 lakentjes en 2 dekens en ik heb 2 slaapzakjes ik heb 2 hoeslakens maar ik moet er nog 1 bijkopen
hey dames mag ik ook mee kletsen zoals jullie weten ook een januari mama en het is leuk om met zelfde meiden/vrouwen kletsen over leuke en minder leuk dingen/kwaaltjes ben 25 en heb al een dochter van bijna 5 heb laatste dagen weer puisjes ,normaal nooit last van gehad ,toen eerste maanden van zwanger heb ik was paar gehad en nu weer stuk of 4 op me gezicht :x hebben jullie dat ook? en baby is erg beweegelijk echt niet normaal soms vooral s'vonds dan begint hij de boksen soms doet echt pijn auwww en voel het tegen mij ribben ,aan zij kan overal
Welkom Meesa! Tuurlijk mag je hier mee kletsen! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd Hier geen last van puistjes! Weet je al wat het wordt eigenlijk?
he meesa, welkom hoor meid! klets lekker mee! Ik heb geen last van puistjes gehad trouwens. Leuk he, dat getrap van de baby! Berna, dank je voor de tip! ik ga eens bij ikea kijken (zo'n vervelende winkel om naar toe te moeten...... not! 8) ) Meliske, ik heb 3 lakentjes en 2 dekentjes en 4 hoeslakentjes en 3 moltons. Ik maak het bedje niet onderin op, maar maak een matrozenbedje. Ik vouw het lakentje dubbel, zodat het kindje zeg maar op het lakentje ligt, en dan de andere helft over zich heen krijgt. Dan ligt het kindje lekker onder het hemeltje en houdt het een wat beschermd gevoel doordat hij dichtbij het hoofdeinde ligt. Vond ik erg handig! verder heb ik voor de kinderwagen geloof ik 1 hoeslakentje en 1 lakentje met 1 dekentje. Ik wandel vaak niet zo heel lang en gebruik dan liever de maxicosi op de kinderwagen... meiden, ik duik in bad! tot later!
hoi hoi meesa,welkom hier. gewoon gezellig meekletsen hoor! ik zou willen dat het ventje iets actiever wordt! ik heb 1 puistje maar denk dat dat meer door de chocolademelk komt
kristy, ik heb geen molton hoeslakens, wel van die kleine 4kante dingetjes..... bedje onder opmaken dat wist ik nog... meesa, welkom meid! klets maa gezellig mee! weet je al of het een jongen of meisje gaat worden?
marij, een matrozenbedje heb ik idd vaker van gehoord. Anders heb je het hemeltje eigenlijk voor nop he, ik heb geen hemeltje, dus ook niet nodig.
wow gaat snel hier zeg met reactie gezellieee ja linda ik weet wat het word , ,het word een jochie zijn er erg blij mee ,we hebben al dochter en vinden nu leuk dat ook een jongetje komt heb je van beide 1 ,maar als dochter was waren we net zo blij mee hoor ik heb 3 lakens , een dunne 2 dikke oh en ik heb ontzettend veel last van mij rug , volgens die verlos moet ik goeie bh aan doen ,nou dat heb ik zwangerschap bh maar pijn is elke dag nog achter pc zitten doet nog heel zeer echt heel vervelend ,had ik niet bij me dochter alle kwaaltjes van nu
meesa welkom hier. en leuk een jochie zeg... ik maak mijn bedje trouwens ook nooit laag op....deed ik met mijn andere kinderen ook niet. We zullen zien hoe deze kraamverzorgster het gaat doen dit keer. en hoeveel ik heb van alles...pfff zou niet weten, heb wel 2 dekentjes die ik in een dekbedhoesje doe...nu ja en onderlakentjes/hoezen.