Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Aha is Citroentje eigenlijk een decembermama, haha.

De pufcursus is dus gewoon zwangerschapsgym en die is hier 9 keer voor en 6 keer na de bevalling.

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik denk dat citroentje wel een echt januarimama is, maar er zasl wel iets fout zijn met haar banner...

ook nog 6 lessen na de bevalling? dat zijn er best veel! ach ja als het nuttig he he ;)

3. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Denk het ook Meliske, hopelijk horen wel snel van Citroentje hoe het zit ;)

Ja 6 lessen erna is inderdaad veel maar ach als het goed is voor het figuur ;)

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahaha ja das waar, daar doen we alles voor he ;)

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

goedemorgen dames!

iemand enig idee waarmee ik het kraampakket nog mee zou aan moeten vullen?

zowiezo kraamverband, maar wat nog meer?

ik ga straks lekker een cake bakken met roomboter, daar had ik gister zo'n zin in!

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik wist niet eens dat je het kraampakket moest aanvullen :oops:
    dacht dat alles daarin zat...ik had vorige keer ook genoeg aan het kraamverband. Later werd het bloedverlies minder erg, en kon ik gewoon maandverband gaan gebruiken, dat vond ik zoiezo veel fijner als die dikke lappen tussen je benen.

7. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Kraampakket aanvullen?

*schrikt zich rot*

Zit toch alles in wat je nodig hebt als het goed is?

8. ProudMum

hihi heb liever teveel dan te weinig in huis. zoals het kraamverband.

als ik al zie hoe die nieuwe papa's als kip zonder kop bij mij door de winkel rennen...... dat wil ik mike niet aandoen

9. Writer

Writer Niet meer actief

goeiemorgen dames

volgens mij hoef je kraampakket niet te vullen verder hoor , ik weet van vorige bevalling dat ik nog spullen over had ,maar ja weet niet hoe deze keer zal gaan
    lekker roxy cake bakken , was gek op tot ik zwanger werd ,heb ik geen puf meer voor :(
    gisteren wat kleren voor baby besteld bij wehkamp :D leuke jogginpakjes en setjes echt leuk en niet duurder dan winkel ,maar dan hoef je de stad niet voor in :) hoezo lui

zonnetje schijnt , ik heb me lekker verslapen word laat wakker en had geen zin meer om zo laat naar school te gaan met dochter ,dan maar vanmiddag denk ik :oops:

10. ProudMum

vind het alleen zo jammer dat ik niet meer van het beslag mag snoepen, aangezien er 4 rauwe eieren in moeten....

Morgenavond zie ik mijn kleintje weer!ik kan niet wachten!

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    roxy, haha ja jij zult heel wat rennende papa's in de winkel zien ja, helemaal in grootte paniek :)

meesa, ach een keer verslapen moet kunnen he meid ;)

voor degene die BV gaan geven...halen jullie ook een pak flesvoeding in huis voor het geval dat de BV niet lukt...en je toevallig net op een zondag zit....? ZOja welke voeding?

en als je BV geeft moet je de kleine extra vitamine druppels bijgeven..ik geloof vitamine K, toch?
    is dat als in de eerste week?

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    roxy, nee dat zou ik maar niet doen..lijkt me nu niet zo'n goed plan, maar das het lekkerste van een hele cake he :)
    Leuk morgen een echo! hoelaat?

13. ProudMum

hahah ja, meestal zet ik ze vast in de rij bij de kassa en loop zelf even het lijstje af :)

toen ik 6 jaar geleden begon bij Kruidvat en het voor het eerst zag was het eerste dat ik dacht; ik zorg dat ik alles in huis heb. ga het hem niet aandoen hahahaha

14. ProudMum

morgen om 19.30 meliske. en dan probeer ik ze in te scannen en in mijn album te zetten ;)

Vitamine K kan je alleen bij de apotheek halen geloof ik, wij verkopen alleen vitamine D.

Moet ik die nou ook halen als ik flesvoeding geef?

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    haha ja als ik iets te kort kom, stuur ik me moeder wel effe op pad...die heeft van alles iets meer verstand ;)

nee vitamine K is voor zover ik weet alleen nodig bij BV, in flesvoeding zit dat geloof ik al voldoende.

ben benieuwd of jij wel mooie echo foto's krijgt morgen, die van mij waren echt kl*te!

16. Writer

Writer Niet meer actief

ja he een keertje verslapen is geen ramp dacht ik bij mezelf ook :D

oh ja ik denk dat ik wel flesvoding zal nemen voor zekerheid , vorige keer lukte niet zo goed met borstvoeding , ik denk simlac of hoe schrijf je het percies ,, we hebben wel etos die ook op zondag open is dus geen ramp als niet in huis heb :)

ja vitamine k en d moet je dan volgens mij geven tot ze 3 jaar zijn

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen meiden.
    ik kom ook weer eens aanwaaien.
    morgen naar de vk.ben benieuwd.
    stond gisteren op de weegschall en die gaf 14kg extra aan :confused: zal morgen wel precies horen hoeveel exact.hoop stiekem dat ik een extra echo krijg ;) ff gluren.

jessica wat ben je lekker verwent door je ouders en schoonouders

guppie doe je lekker rustig aan meid.aan jezelf denken hoor!
    hopelijk begrijpen ze je vandaag op je werk.succes

citroentje nog van harte met je 30 weken.

marij wat lekker 1kg eraf.ik zou daar idd ook niet over klagen ;)

marieke ik hoop zo voor je dat je het kamertje nu wel op de afgesproken tijd krijgt

berna doe jij ook rustig aan!denk aan jezelf en probeer het gewoon rustiger aan te doen ook al is dat erg moeilijk

meliske wat lekker dat je nog maar 13 dagen in totaal hoeft te werken

missfrodo ook gefeliciteerd met de 30 weken

roxyrox kraamverband zit echt wel genoeg in je pakket hoor.
    in het ziekenhuis hadden ze trouwens tenalady veel fijner dan die dikke lappen.de aanvulling die mijn vk aangeeft :
    vuilniszakken,2 emmers en een plasik nagelborsteltje.

heb mezelf gisteren ook maar op hyves aangemeld.gisteren zo'n beetje de hele dag op internet aan het snuffelen geweest :oops:
    mocht iemand het leuk vinden .....mijn naam is karina van norden en woon in ede. ik zou het in ieder geval wel leuk vinden ;)

allemaal een fijne dag
    knuff

18. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    vitamine k is idd alleen bij borstvoeding en volgens mij ook niet zo heel erg lang.
    mijn mannetje haalt dat maar als het eenmaal zover is.je hebt tenslotte ook een weekendienst bij de aphotheek

19. ProudMum

kristy, ik ga je opzoeken op Hyves!

Meliske, ik weet alleen niet of ik gesproken uitleg op de DVD wil en of ik de foto's geprint wil hebben of op DVD gebrand... moet even overleggen met mike

haal voor de zekerheid wel een flesje vitamine D, die met anijs schijnt beter opgenomen te worden dan die andere op oliebasis

ik ga ff bakken hihi tot zo

20. Writer

Writer Niet meer actief

iemand zei iets over een soort bal voelen in je buik heen en weer beweegt , nou dat heb ik ook sinds paar dagen heel erg duidelijk dat het hoofje is ,want die van mij is redelijk groot past in een hand haha en steekt zo bijna mij buik uit

Deel Deze Pagina