Januari 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door berna1981, 26 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    kristy, 14 kilo is netjes toch. Valt reuze mee!
    nee idd volgens mij is vitamine K maar 1 week ofzow. en D geloof ik tot het 3de jaar...maar dat weet ik niet zeker.

roxy, bak ze! jammie jammie, krijg er ook zin in!

meesa, wat leuk dat je het hoofdje zo goed voelt! dat voel ik helaas allemaal (nog) niet.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

nou, hij staat al in de oven!

vaatje is ook al weg!

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    so da heb je vlug gedaan! en kon je van het beslag afblijven :p

4. Niet meer actief

Roxy: daar zeg je wat over dat beslag! Ik heb zondag cake gebakken, maar wel een beetje van het beslag gesnoept hoor. Gelukkig niet zo heel veel.

Kristy: ik ga je ook opzoeken op hyves!

5. ProudMum

:oops: met moeite meliske, het zat aan mijn vingers... 1 likje maar... :oops:

6. ProudMum

@ linda, volgens mij is het ook echt als je die hele bak leeg eet...

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    ik voel ook geen hoofd hoor smorgens is mijn buik wel heel hard en voel ik echt dat ie tegen mijn buikwand aanligt maar kan nog niet onderscheiden wat wat is.

Over flesvoeding in huis halen.. ik doe het denk ik niet. Kraamverzorgster schijnt ook altijd wel wat in huis te hebben geloof ik. En je stopt toch niet van de een op de andere dag met bv. Ik heb 1-11 mijn eerste cursusochtend BV dus zal het eens navragen.
    Haal wel een flesje voor de zekerheid als ik water bij moet geven ofzo maar schaf ook geen kolf aan. heb er 1 van mijn vriendin maar nu hoorde ik dat je geen 2de hands moet gebruiken dus ook dat ga ik navragen

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    roxy/linda, oww 1 likje van het beslag moet kunnen hoor ;)

berna, ja ik dacht ook al de VK altijd wel iets in huis heeft van flesvoeding..
    ik heb wel een kolf enzow gekocht, wist niks anders meer te kopen en kon het niet laten :oops:

9. MissFrodo

MissFrodo VIP lid

30 apr 2007
    7.185
    0
    0
    IJmuiden
    Wij gaan voor BV en kregen op de cursus als tip om wel te zorgen voor flesvoeding voor het geval dat. Kijk wel even wat AH heeft aangezien ik daar altijd boodschappen doe, schijnt verder niet veel uit te maken zei ze.
    Bij ons werd aangeraden om een 2dehandskolf te nemen, wel goed schoonmaken, of om er 1 te huren. Je kunt altijd nog eentje kopen als het goed bevalt.

Lekker cake, tis dat ik over 10 minuten naar mijn werk moet anders....

Voel links van mijn navel een harde bult, denk de billetjes maar weet niet zeker natuurlijk. Morgen bij vk even vragen hoe mw nu weer ligt dan heb ik weer een beetje idee.

Goed ik ben naar mijn werk, tot later!

10. ProudMum

werkze MissFrodo

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    werk ze missfrodo!

12. ProudMum

nog 6 weekjes tot mijn verlof!

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    owww lekkerrr! dat schiet al aardig op he!

maar als ik er dan aan denk wat ik dan nog allemaal moet, nou ja moet, meer wil, doen...pffff das nog meer, drukker en zwaarder als een paar uurtjes werken :)

14. ProudMum

ik tel het echt af, ben het werk echt zat!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoeveel uur werk je eigenlijk?

16. Niet meer actief

Ik ga ook bv geven (als het lukt), maar wilde wel ook 1 pot flesvoeding in huis halen (op advies van een andere mama). Heb ook een kolf gekregen van een vriendin, bij haar lukte de bv niet en ze heeft hem dus ook maar één keer gebruikt (als je dat al één keer kan noemen), goed uitgekookt.

Ik voelde zaterdag ook aan één kant een bal, denk dat ie zich even lekker aan die kant aan het nestelen was.

17. ProudMum

normaal 32 uur, nu maar 16 uur op advies van de VK. Morgen heb ik weer telefonisch contact met de ARBO, merk dat het werken in de ochtenden makkelijker afgaat dan in de middagen. ga dat toch even melden

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    linda, ja ik doe dat denk ik ook, flesvoeding in huis halen. Misschien kan ik met de DA drogist hier afspreken dat ik het terug kan brengen als ik het echt niet nodig heb.
    ik zit is je foto's te kijken, maar jou buikkie groeit ook aardig al he!

roxy, dat zou ik zeker wel even aangeven ja. en straks als de kleine er is, hoeveel uur ga je dan werken?

19. ProudMum

als de kleine er is blijf ik 24 uur werken over 3 dagen verdeeld. dit word dan op maandag, dinsdag en donderdag.Heb dit al aan mijn chef doorgegeven en ze zei dat ze daar niet blij mee was en dat ik flexibel moest zijn. nu heb ik in mijn CAO gekeken en daarin staat dat ik de 1e 5 jaar alleen ingepland mag worden op de dagen dat ik opvang heb geregeld. dus heeft ze geen poot om op te staan gelukkig!

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    en er ook niet aan toegeven hoor! die werkgevers proberen altijd van alles.

Deel Deze Pagina