Ik had nog niet over vitamine K gehoord. Dus je moet dat bijgeven als je BV geeft? Ik wil graag BV geven. Ik weet niet of ik op voorhand flesvoeding in huis haal. Ik heb wel al wat flesjes van mijn zus gekregen. In het ziekenhuis raadden ze ons af een kolf te kopen want je kunt die gratis lenen van het ziekenhuis. Ik voel hier ook al een paar weken duidelijk voetjes en andere delen uitsteken, meestal aan de rechterkant. Meliske: doopsuiker oftewel suikerbonen zijn een soort boonvormige lekkernij met chocolade of een amandelnoot gevuld en een hard laagje suiker er omheen. Je hebt ze in allerlei kleurtjes. Ze worden dan in een leuk doosje of flesje of mandje ofzo aan het bezoek meegegeven. Alleen zijn die doosjes enzo best nog wel duur. Maar ja, het is hier zo de gewoonte dat ze het raar zouden vinden als we het niet deden denk ik.
hier groeit ie ook goed! vind het leuk hoor maar voel me zo lomp als ik op wil staan of omhoog wil komen. mike lacht me uit als ik opsta van de bank
Ja hier word ik ook steeds uitgelachen Vind het ook wel grappig. Mn buik wordt nu eindelijk ook echt één buik, had steeds zo'n flubberstuk onderin haha. Die is er nu nog, maar het wordt een mooier geheel
juni, owww klinkt wel heel lekker! doen jullie dan geen beschuit met muisjes? roxy, zo is het, ze zoeken maar lekker iemand anders ow dus jij komt ook al zo moeilijk uit je stoel linda, hihi hier ook onderin een flubbergedeelte. Ik maak ook altijd buikfoto's met kleren aan, zoiezo ook omdat ik vol met striemen sta
Ja haha ik maak ook alleen maar foto's met kleren aan Heb pas een foto gemaakt zonder kleren, maar ik schrok er zelf van hahaha. Die striemen zien er niet zo mooi uit, zeker niet als je dan ook nog de flits aan hebt staan...
meliske, fijn dat de kleine zo lekker druk is vandaag zeg, en nog maar 13 dagen werken,, wat klinkt dat kort he...over hoeveel weken is dat nog verspreid... ik ga FV geven en ik zit te twijfelen maar denk dat ik voor de kruidvat ga... ohw en die druppeltjes is volgels mij de hele tijd dat je BV geeft...ik weet het niet zeker. esther, 30 weken gefeliciteerd...nu klinkt het al heel anders he... en citroentje ook al de 30 weken gepasseerd... guppie, rustig aan hoor, maar fijn dat je nu weet wat het is. anitadejong, leuk kapsel, laatst hadden we het er nog over haha, ik had bij mijn zoon 9 jaar terug oook zoiets ik moet het eraf knippen (toen ik zwanger was) en nu deed ik het weer maar wist nog niet dat het een jongen zou worden. marieke, nog ff en je kan je kamertje inrichten, ze zullen het vast niet weer verzetten...ik ga duimen voor je. roxy, ik zou het kraampakket niet aanvullen, ja maandverband halen voor je zelf voor als het bloeden minder word, maar ik zou echt niet meer gaan halen hoor. enne is je cake al klaar? ooohw en likjes nemen, heerlijk volgens mij heb ik dat laatst ook gedaan hoor...is zo lekker maar de hele bak leeg eten, nee worden we misselijk van haha...en dan is er niks voor de cake over meesa, verslapen? nou dan je dochter vanmiddag maar naar school. nou sorry als ik wat vergeten ben... maare hier soms ook best last van mijn bekken of rug, bij het autorijden heb ik al pijn als ik de koppeling in moet trappen, dan voel ik het in mijn bil. Morgen moet ik naar de vk en ik zal ook eens vragen over die prik voor reshus negatief. oohw en dan over 3 weken weer... zal mij ook benieuwen wat ik gegroeid ben de afgelopen 5 weken.... vanmiddag moet lisa naar de psz en dan mag ze trakteren....ze heeft er zin in. gr Anita
haha mijn baas (nou ja meer een vriend, we ouwehoeren altijd) zegt ook al waggel waggel tegen me...ja ik zeg dat komt omdat ik moe ben....want heb het alleen 's avonds dan en dan ben ik ook aan het werk
de cake is klaar, alleen nog niet afgekoeld. ben trouwens bezig met een beebiesite, zodra hij een beetje naar mijn zin is zal ik de site neerzetten.
linda, echt he! ik schaam me dan echt voor me eigenlijk lichaam als ik die blote buikfoto's zie anita, die 13 dagen is verspreid over 4 weken. Jij ook al zo'n waggel eendje roxy, owww lekker warme cake, jammie jammie!
lekker roxy, nog ff geduld dus.... beebiesite, leuk hoor ik heb mijn eigen site.... www.mijnkidz.nl Trouwens wie van jullie heeft een tummie tub? ik kan morgen 1 ophalen via marktplaats, lekker dichtbij, de buren van mijn zus. voor maar 10 euro! is het wat handig?
Het lijkt mij helemaal niets zo'n tummytub, maar heb er nog nooit mee gewerkt dus kan het eigenlijk niet weten.
wij hebben alleen een badje. als het nodig is kan ik er altijd nog een bijhalen. het lijkt mij juist leuker om te douchen met je kleintje!
nou ik maak ook liever foto's met kleren aan hoor...mijn buik is nog niet straks genoeg en er hangt nog steeds wat onder...haha ooohw erg he...? ben blij dat je het met kleren aan niet ziet... en ja ik kan nog aardig lopen maar dan moet ik geen pijn hebben, soms bij het opstaan van stoel of bank of uit de auto dan heb ik ff moeite met op gang komen. ach ja...hoort er allemaal bij. Heb al moeite om in de auto te stappen, want dan moet ik een draai maken en dat duurt ff...
douchen is ook heerlijk heb ik met lisa ook gedaan en ik weet ook niet hoe het met een tummie tub gaat, vond het altijd wel zielig lijken.... ach als het me niet naar het zin is gebruik ik hem gewoon als soort luieremmer, waar ik dan de (vuile) kleertjes in doe als de baby in bad gaat
Roy zit me altijd al te pesten dat ik een beetje scheel ga kijken als ik moe ben. En dan nu er ook nog bij waggelen hahaha, wat moet ie wel niet van me vinden